40

3.2K 265 40
                                    


[ יומיים אחר כך, יום שישי, שעה: 23:01 ]

קונור לא בא לראות אותה מאז יום רביעי, אחרי שגילתה שזה הוא. הוא לא שיחרר אותה. הוא לא הסכים לכך אפילו שהוא בן דוד שלה, הוא ממש לא התייחס לזה. היא הייתה עם האויבים שלו והוא רוצה שהיא תדבר.

הוא צריך לחשוב טוב לפני שהוא נכנס שוב לחדר שהיא נמצאת. למשפחה שלה הוא אמר שהוא לקח אותה לראות כמה מקומות כמו שהבטיח לה. כמובן הוא לא הבטיח לה כלום והכל היה שקר כדי שהמשפחה לא תדאג ותתקשר למשטרה שגם ככה לא תתייחס למצב כי הוא ידאג לכך.

הוא פשוט לא רצה את ההורים הלחוצים שלה כי אז הם יכולים להיות ממש קוץ בתחת. הוא צריך שהכל יהיה רגוע, שלא יחפשו אחריה.

הוא הופתע, הוא היה המום לראות את סאם. הוא בהחלט לא ציפה לזה. הוא שואל את עצמו איך לעזאזל היא הגיעה אליהם. הוא מנסה להבין אבל הוא לא מצליח. איך לעזאזל היא הגיעה אליהם?!

הוא התייעץ עם כמה מאנשי הצוות הכי נאמנים שלו שהוכיחו את עצמם לא פעם ולא פעמיים. הוא גילה להם שהיא בת דודה שלו. שהיא משפחה. אולי הוא לא ראה אותה הרבה זמן אבל הוא תמיד היה נחמד אליה ושיחק איתה כילדה, איתה ועם אחותו.

לעזאזל... אחותו היא אחת החברות הכי טובות שלה, של סאם. מה הוא הולך לעשות? הוא צריך תשובות אבל גם סאם תרצה תשובות. היא בטח לא תדבר עם האנשים שלו. היא תרצה לדבר איתו, הוא בטוח בזה.

סאם... סמנתה המסכנה. היא גילתה שבן הדוד שלה הוא חלק מהעולם התחתון... כל המשפחה שלו חושבת שהוא עובד במשרדים, שהוא בחור מצליח. טוב, אולי הוא מצליח אבל לא בקטע טוב בכלל. היא המומה בעצמה שקונור הוא מי שהורה לחטוף אותה.

כמובן, הוא בטח לא ידע שזאת היא כי כשראתה אותו הוא היה בהלם אבל עדיין. ישר אחרי שנכנס אל החדר והם ראו אחד את השנייה הוא הלך משם מבלי לומר מילה. סאם קראה לו כמה פעמים ובכתה כל הלילה אבל הוא לא חזר ועברו כבר יומיים וכל פעם שנכנסו היא חשבה שזה הוא.

אבל זה לא היה הוא, אלה היו אנשי הצוות שלו שהביאו לה מים ואוכל. הם שיחררו אותה ונתנו לה להיות חופשייה בחדר הזה, אם קונור לא היה יודע שזאת סאם הוא היה משאיר אותה קשורה. אבל זאת בת דודה שלו והוא מרגיש טיפה רע שהוא מחזיק בה כנגד רצונה.

כשחושבים על זה החזרה שלו לאזור הייתה באמת משהו מוזר. הוא לא היה גר בסביבה והוא חזר פתאום. למה? בגללם? בגלל אדם, דילן ולוקאס? למה?

היא שוכבת על הרצפה הקרה ובוהה בקיר הלבן. היא נשארה עם אותם תנאים חוץ מהידיים והרגליים הקשורות. היא לא התקלחה יומיים והיא מרגישה מסריחה ומגעילה. למה קונור עושה לה את זה?

Horror ShowWhere stories live. Discover now