21

4.3K 295 72
                                    

[ אותו יום, יום שני, שעה: 20:29 ]

הוא לקח אותה לאכול במסעדה ואחר כך הם הלכו אל הפארק לטייל קצת. כבר החשיך ופנסי הרחוב כבר דלקו והאירו את הדרך שלהם ב-שביל ההליכה בפארק הגדול. עד עכשיו היא נהנתה איתו מאוד. הוא התגלה כמצחיק, נחמד ומתחשב... היה לה קשה לדעת שהוא גם רוצח אבל היא ניסתה לא לחשוב על זה הרבה בזמן שהם יחד ככה.

היא חשבה שלא יהיה להם על מה לדבר, שזה יהיה מביך ונושאי השיחה יהיו משעממים אבל היא טעתה ובגדול. לא רק שהשיחות היו חלקות ולא מביכות גם היה להם הרבה נושאי שיחה מעניינים. הם לא דיברו על מה שהוא עושה ולא היה עצבים או כעס מהצד שלו או שלה. הוא נהנה והיא נהנתה.

עברו עוד עשרים דקות והיא כבר התחילה לפהק בלי הפסקה, היא צחקקה בכל פעם ושלחה חיוך מתנצל אבל זה לא הפסיק, היא כבר הייתה עייפה. "אני משעמם אותך?" הוא שאל בשעשוע.

"לא." היא הנידה בראשה וחייכה. "אני סתם עייפה, זה יעבור."

"טוב אחרי היום שלך היום אני מבין למה את עייפה. גם אני אחרי שאני מבלה –מה שלא קורה הרבה- נהיה עייף." הוא סיפר לה. "את רוצה שאחזיר אותך?"

היא הנידה בראשה והתקרב אליו קצת מחככת בין הכתפיים שלהם ומחייכת. "כיף לי, אני לא רוצה ללכת." היא הודתה. הוא חייך חיוך חושף שיניים והסתכל עליה, מרים את זרועו מסביב למותנייה והיא לא נרתעת. "גם לי כיף." הוא אמר. "אבל אפשר ללכת אליי..."

היא נרתעה והסתכלה עליו. שניהם נעצרו, הוא הבין למה היא הגיבה ככה. "אני לא מציע לך שום דבר סמנתה, רק לבוא אליי, אנחנו יכולים לראות סרט או משהו."

היא נשמה עמוק והנהנה. הוא חייך שוב ואז היא מבלי לשים לב חייכה חזרה והסיטה מבט. בדרך אל המכונית הוא שוב כרך את זרועו מסביב למותניה, היא לא נרתעה ממנו, היא אפילו הניחה את ראשה על כתפו בעוד שצעדו. היא לא ממש ייחסה לזה חשיבות, היא הייתה עייפה אבל הוא לעומת זאת כן התייחס לזה, הוא מרגיש שהוא מצליח לגרום לה לא לפחד ממנו וזה טוב, הוא מצליח לגרום לה להתקרב אליו.

הוא מרוצה. זה מה שהוא רוצה. הוא רוצה אותה. הוא לא מתכוון להפחיד אותה, הוא לא מתכוון לכעוס עליה אם תגיד או תעשה משהו לא בסדר והוא לא מתכוון לגעת בה אם היא לא תרצה בזה. הוא לא יודע שהיא לא עשתה כלום עדיין, בעצם היא התנשקה עם דילן. רק דילן יודע.

כשהיא רואה את פניו של דילן בראשה הלב שלה לרגע מחסיר פעימה, זה לא כי היא רוצה לראות אותו או כי היא מתגעגעת אליו אלא בגלל שגם הוא בתמונה וזה רע. הוא חושב שהיא עדיין איתו, מסכימה להצעה שלו. היא כבר לא רוצה בזה, היא רוצה להמשיך במה שזה לא יהיה עם אדם.

כשהיא תחזור הביתה היא תתקשר ותגיד את זה לדילן. היא תגיד לו שהיא רוצה לסיים את זה. היא כמובן לא תספר לו על אדם, הרי הם חברים והם עושים את מה שהם עושים ביחד עם לוקאס. לוקאס, כמה זמן היא לא ראתה אותו, זה כאילו בלעה אותו האדמה, פעם אחרונה שהיא שמעה ממנו היה כשהיא התקשרה למשטרה כדי להשיג את המספר של דילן ופעם אחרונה שהיא ראתה אותו היה כשהיא התקשרה למשטרה כדי באמת לדווח עליהם.

Horror ShowWhere stories live. Discover now