23

4.1K 266 65
                                    


[ יום אחרי, יום רביעי, שעה: 07:14 ]

אבא של סאם בא להעיר אותה, שעה די מוקדמת לקום בה במיוחד כשאין בית ספר. היא רטנה ולא רצתה לשמוע אותו, היא רצתה שילך וייתן לה להמשיך לישון. היא לא יצאה מהחדר מאז שחזרה הביתה אתמול. היא שחזרה את מה שקרה עם דילן שוב ושוב ובכתה כמעט כל הלילה.

אימא שלה ניסתה כמה פעמים להיכנס לחדר שלה אתמול וככה גם אבא שלה אבל היא התעלמה מהם ולא ענתה, היא לא רצתה שהם יצעקו עליה ויכעסו עליה ויגידו לה שהיא עושה הרבה בעיות ושהיא לא משקעיה... והרשימה של הדברים עוד ארוכה.

היא לא דיברה עם חברות שלה אתמול אפילו פעם אחת למרות השיחות שלא נענו מהן בלילה של יום לפני ובבוקר של אותו יום. הן ניסו להתקשר אליה גם בערב אבל היא לא ענתה ופשוט שלחה הודעה בקבוצה שהיא בסדר ושהיא בבית ולפני שהחברות שלה יכלו להתקשר ולתקוף בשאלות היא כיבתה את הטלפון שלה.

אנדרו חזר אתמול מאוחר בלילה ובבוקר כשאבא שלו בא להעיר אותו הוא שאל אם יש לו מפתח לחדר של סאם, אנדרו ענה בחיוב והביא לאביו מפתח וככה אבא שלה נכנס לחדר, הוא שומר את המפתח הנוסף בשבילו כדי שאם זה יקרה עוד פעם הוא יוכל לפתוח את הדלת שלה.

"קומי, צריך להכין את ההפתעה של אימא שלך..." הוא ניער אותה. הוא כבר לא כעס עליה, הוא החליט להניח לכעס שהיה לו עליה אתמול בגלל שלאימא שלה יש היום יום הולדת והוא לא רצה להרוס את היום הזה בגלל שהבת המתבגרת שלו עושה בעיות.

היא פקחה את עיניה ונשכבה על הגב, מסתכלת עליו בגבות מכווצות, מתרגלת לאור שבחדר. "איך נכנסת?" היא שאלה אותו בקול ישנוני. הוא הראה לה את המפתח ואז החזיר אותו לכיס שלו. "קדימה, קומי." הוא אמר ואז יצא, סוגר אחריו את הדלת.

היא ידעה שאימא שלה תשכח מהכעס שלה ברגע שהיא תראה אותה בבוקר עם המתנה שלה... אוי לא, היא לא קנתה לה מתנה. סאם קמה במהירות מהמיטה שלה ורצה אל חדר המקלחת, שוטפת פנים, מצחצחת שיניים ומחליפה בגדים ששלפה מהארון.

היא ירדה מהר למטה במדרגות אל אבא שלה, "ואו, קמת מהר." הוא אמר ואז חייך. "יופי."

"שכחתי לקנות לאימא מתנה!" היא צעקה חרישית. הוא זקף גבה ואז נאנח. "בואי אני אקח אותך, תעשי את זה מהר." הוא לקח את המפתחות של הרכב והם נסעו אל הקניון, היא קנתה לה כמה קרמים ובושם שידעה שרצתה ואז חזרה אל אבא שלה שחיכה בערך רבע שעה במכונית.

כל הנסיעה, הקנייה והנסיעה בחזרה לקחה להם חצי שעה, קצת יותר מזה. למזלם אימא שלה עדיין ישנה, אבא שלה מיהר למטבח כדי להוציא את העוגה שהכין מוקדם בבוקר מהמקרר ולהניח על המפה הלבנה והיפה ששם על השולחן, הוא שם את העוגה באמצע השולחן ופיזר עלים אדומים יבשים וריחניים מסביב...

Horror ShowWhere stories live. Discover now