04

6.5K 339 37
                                    

[ אותו יום, יום רביעי, שעה: 10:12 ]

הם לא נתנו לה ללכת עד שהיא הביאה להם את מספר הטלפון שלה, את הכתובת של הבית שלה ואת שם הבית ספר שהיא לומדת בו. מאחר וזה החופש הגדול אין להם ממש מה לעשות עם המידע הזה אבל לטענתם, חשוב שיהיה.

אדם לוקח אותה ברכב חזרה הביתה. הוא מוריד אותה קצת רחוק מהבית וברגע שהיא יוצאת מהרכב היא רצה במורד הרחוב עד שהיא מגיעה לשביל הגישה של ביתה. היא מתנשפת ורועדת, היא רוצה לחבק את ההורים שלה חזק ולא לעזוב.

היא רוצה לחבק את אח שלה, אנדרו ולהגיד להורים שלה שהיא מצטערת. היא פתחה את הדלת בתנופה, היא התחילה לבכות אבל קפאה כשראתה את כל החברות שלה, עם ההורים שלה ואח שלה שנראים מודאגים. חמשת החברות היו אצלה.

"סאם!" כולם קראו, אימא שלה התחילה לבכות. סאם ביחד איתה, כולם היו המומים לראות אותה, היא נראתה המומה ובעולם אחר לרגע. אבא שלה עקף את כל הבנות ונעמד מולה, מביא את ידיו אל כתפיה של ביתו ומסתכל לה בעיניים.

"סאם, את בסדר?" הוא שאל אותה, לחוץ ומודאג בעצמו. "איפה היית?"

היא נזכרה במה שאדם אמר לה להגיד. היא הלכה לטיול ומרוב כל הבכי היא התעלפה והתעוררה בגן השעשועים הישן שבדיוק חלפו על פניו עם הרכב שלו ולכן השתמש בו בתירוץ. זה בדיוק מה שהיא אמרה להם, אבא שלה חיבק אותה חזק באותה שנייה.

היא בכתה כשפנייה צמודות לחזה שלו והוא מלטף את גבה כדי שתירגע. "כדאי שנלך לבית חולים, כדי שיבדקו אותך." הוא אמר לה. אימא שלה הצטרפה לחיבוק תוך כדי.

"לא. אני לא צריכה בית חולים." סאם משכה באפה והתרחקה מההורים שלה. אנדרו הסתכל עליה כשעיניו נוצצות מדמעות שמאיימות לצאת, הוא שמר אותן ולא נתן להן לזלוג.

"זאת לא שאלה בכלל אנחנו הולכים לבית חולים." אימא שלה אמרה לה ומשכה באפה. סאם הנידה בראשה ומחתה את הדמעות שזלגו מעיניה. "אני בסדר, אני רק רוצה להתקלח עכשיו..."

"סאם, כולנו דאגנו לך כל כך." אלין, אחת החברות אמרה והייתה הראשונה לחבק אותה. השאר הצטרפו. הן חבורה של שש בנות. יש את אלין, האחת שדואגת למראה שלה יותר מידי, תמיד תלבש בגדים שבאופנה ותמרח אודם בצבע כלשהו.

אחריה יש את לי-אן, היא טיפה נגררת אחרי אלין ככה שהיא עושה מה שאלין עושה אבל היא חכמה ואם צריכים את העזרה שלה היא תעזור. לפעמים היא יכולה להיות חסרת טאקט ולצחוק או להגיד דברים שלא מתאימים לסיטואציה.

אחרי יש את מלאני היא המצטיינת מביניהן, בלימודים. היא מנסה כמה שיותר לא ללכת אחרי הזרם ולהיות עם סטייל משלה, סטייל ששונה משל השאר.

ספנסר, היא האימא שבחבורה, הרצינית מביניהן. אם החברות שלה יעשו משהו לא בסדר היא תמיד תעיר להן או תדבר איתן ותעזור להן להבין מה לא בסדר, היא דואגת ואכפתית. ספנסר היא בת דודה של סאם, אבא שלה הוא אח של אימא של סאם.

Horror ShowWhere stories live. Discover now