10

5K 339 49
                                    


[ יום אחרי, תחילת חודש יולי, יום שישי, שעה: 09:28 ]

הן הזמינו שתי מוניות שייקחו אותן אל הים. היום יום חם ובהחלט מתאים ליציאה לים. כולן נמצאות בבית של סאם. היא לא אמרה להן כלום עדיין על המבחנים שיש לה ועל המבחן הראשון שיש לה בעוד שבועיים בדיוק.

כולן לבושות בשמלות קיץ רופפות כשמתחת הן לבושות בבגד ים. סאם, מלאני וספנסר לא התאפרו לים. רק שלושת הבנות האחרות שהולכות לים רק כדי להשתזף ולקבל תשומת לב מבנים. אפילו אם הן לא יודו בזה שהן עושות את זה בשביל תשומת לב הן יודעות שזה נכון.

עשרים דקות אחר כך והן כבר בדרך לים. הן שוב התחלקו לשלוש. הפעם אלין עם סאם ומלאני. אלין לא הפסיקה לדבר על הפעם האחרונה שהיא הייתה בים, שזה שנה שעברה. היא ממש מתלהבת מללכת לשם.

כשהן הגיעו לים הן סידרו לעצמן את המקום, פרסו מגבות ופשטו את השמלות שלהן. ששת הבנות נשכבו, חלק על הבטן חלק על הגב. מלאני התיישבה כי היא רצתה להסתכל על הים ועל האנשים, היא התגעגעה לים, גם היא בדיוק כמו אלין לא הייתה משנה שעברה.

סאם לעומת זאת הייתה בחורף. היא אוהבת ללכת פעם אחת לפחות לים בעונת החורף, היא חושבת שזה מרגיע לראות ולשמוע את הגלים בעונה הסוערת של השנה. כמובן היא לא הלכה בימים שהיו צפויים לגשמים חזקים.

היא רצתה להיכנס למים אבל בנתיים אף אחת מהחברות שלה לא רצתה, כולן רצו בנתיים לשבת ולדבר קצת, לרכל. אלין סיפרה שהמלצר התקשר אליה ושהם יצאו אתמול. מקודם היא לא הפסיקה לדבר על הים, עכשיו היא לא הפסיקה לדבר עליו. היא סיפרה שהוא חמוד ומצחיק ושהיא נהנתה איתו. היא סיפרה לאן הם הלכו.

לי-אן התלהבה בשביל אלין ומלאני ירדה עליה קצת, שאר הבנות גם התבדחו ואמרו שמתחיל שם סיפור אהבה. חצי שעה אחרי שהן הגיעו סאם כבר לא יכלה להתאפק, היא רצתה להיכנס למים. היא שאלה מי רוצה לבוא איתה אפילו לחמש דקות.

מלאני קמה. בגד הים שלה הוא עם מכנסון, היא לא אוהבת את הביקיני לגמרי, היא חושבת שזה פשוט תחתונים. אין שום סיבה אחרת. בגד הים העליון הוא רגיל, הצבע שלו הוא סגול עם פסים שחורים והמכנסון בצבע שחור חלק.

שערה הגלי מגיע לה קצת אחרי הכתפיים, מהשורשים של השיער שלה עד החצי שלו הוא בצבע הטבעי שלה והשאר, חצי מהשיער מחומצן. סאם אספה את שערה לזנב סוס גבוה ומהודק, גם היא בדיוק כמו מלאני, יש להן אותו בגד ים רק בצבע שונה, שלה בצבעי ורוד ולבן. המכנסון שלה בצבע ורוד כולו.

שתיהן התקדמו אל הים, סאם החליטה לספר לה על המבחנים, על ההפרש שיש בין המבחן הראשון לשני. מלאני, המצטיינת בלימודים, אמרה לה שהיא תבוא ללמד אותה מחר. סאם הציעה לה לישון אצלה כדי שהן יוכלו גם לבלות יחד ולא רק ללמוד וכמובן שמלאני הייתה בעד.

Horror ShowWhere stories live. Discover now