03

7.3K 365 123
                                    

[ החלפת יום, מיום שלישי לרביעי, שעה: 00:14 ]

היא יושבת צמוד לדלת של הרכב, הראש שלה קרוב לחלון, היא לא מסתכלת עליהם. היא מפחדת. הלב שלה פועם במהירות ובחוזקה מהלחץ, ההורים שלה בטח כועסים... לא דואגים, כועסים. הם בטח חושבים שהיא הלכה לאיזו חברה.

מה אם הם יחזיקו אותה הרבה זמן? מה אם הם יהרגו אותה בסוף? מה הם עשו עם הגופה של ג'יימי? היא מסתכלת מחוץ לחלון ולא מבינה לאן הם נוסעים. שערים נפתחים והם נכנסים לשכונה. השערים נסגרים מאחוריהם והם ממשיכים לנסוע. מי שנוהג זה לוקאס, דילן יושב לידו ואדם מאחור, בצד השני של המושב האחורי.

שורות של בתים נמצאים שם, זו שכונה סגורה. לפי מה שהיא יודעת הבתים בשכונות הסגורות הם יקרים מאוד, קשה לה להאמין שמשתלם לגור שם, בית זה בית, למה שכונה סגורה?

הם נסעו עד לשורה האחרונה, לבית האחרון באותה שורה. לוקאס החנה את הרכב בחנייה הפרטית של הבית הגדול שהיה שם. ליד הבית הזה היה בית גדול נוסף וככה בעצם בכל השורה, הבתים היו צמודים אחד לשני וגדולים עם חצר ובריכה, בהחלט בתים של עשירים.

"שנלך הביתה או נבוא איתך?" לוקאס שאל לאחר שדומם מנוע. היא לא הבינה למה הם התכוונו. הוא דיבר לאדם. "היא יכולה להישאר איתי, גם ככה הבית שלך לידי ושל דילן מולי, זה לא משנה." אדם ענה לו. סאם לא זזה. לכל אחד מהם יש כאן בית? אחד ליד השני?

"בסדר, אם תצטרך אותנו תתקשר." דילן אמר לו ואז פתח את דלת הרכב. "קדימה תצאי." הוא פנה אל סאם. היא הרימה את ראשה בחדות והסתכלה הצידה אל אדם שכבר יצא מהרכב. היא לא פתחה את הדלת וקפצה מבהלה כשאדם טרק את שלו ואחריו לוקאס.

הדלת של הצד שלה נפתחה ותוך רגע היא נמשכה החוצה בגסות על ידי דילן. "אמרתי לך לצאת, למה לא הקשבת?" הוא כעס עליה, מושך אותה שתתרחק מהדלת ואז טורק אותה. "כולה שלך." הוא אמר לאדם ושחרר ממנה.

הם אמרו לאדם שלום לפני שלוקאס הלך לביתו שבאמת ליד של אדם ודילן חצה את הכביש אל הבית שלו. אדם הסתכל עליה וסימן לה להתקדם אל כניסת הבית. היא עשתה את זה במבט מושפל ונעצרה מול הדלת, אדם נעץ את המפתח ולאחר שסובב ופתח את הדלת הוא חיכה שתיכנס.

"בואי איתי." הוא דרש ממנה לאחר שסגר את הדלת של הבית ונעל אותה, לוקח את המפתח אחר כך ומכניס אותו לכיס המכנס שלו. עדיין יש לו דם על הידיים ועד שהוא לא ישטוף אותן הן יישארו שם, זה גרם לסמנתה לחוש בחילה.

היא הלכה אחריו אל הקומה העליונה ובמסדרון עד שהם נעצרו מול חדר סגור, כשאדם פתח את החדר התגלה חדר שינה. "כאן את תישני הלילה."

"ז-זה החדר שלך?" היא שאלה בפחד.

"לא. זה חדר אורחים." הוא גלגל את עיניו. "כנסי פנימה." הוא דרש ממנה בכעס. היא צייתה לו ונכנסה, שנייה אחר כך הדלת נטרקה ואז ננעלה. היא עמדה שם במשך זמן ארוך עד שקלטה שזה באמת קורה.

Horror ShowWhere stories live. Discover now