09

5.2K 308 38
                                    

[ חמישה ימים אחר כך, יום חמישי, שעה: 10:43 ]

סאם ישבה עם המחשב נייד שלה וצפתה בסרט. היא קמה לפני שלוש שעות ועד עכשיו היא הייתה משועממת מאוד. מחר מתחיל חודש יולי, היא וחברות שלה קבעו ללכת לים. אימא שלה פתחה את הדלת אחרי כמה דפיקות וסאם עצרה את הסרט.

"המנהלת שלך התקשרה." היא אמרה. "היא נתנה לי תאריכים, רשמתי אותם כאן. היא אמרה שזה על החומר מתחילת שנה." היא נכנסה אל החדר ואז התיישבה ליד סאם, מראה לה את הדף שעליו היא רשמה.

מבחן ראשון: יום חמישי- 14.7.16 ספרות

מבחן שני: יום שני- 18.7.16 מתמטיקה

מבחן שלישי: יום שלישי- 26.7.16 ביולוגיה

מבחן רביעי: יום ראשון- 31.7.16 היסטוריה

מבחן אחרון: יום רביעי- 10.8.16 גיאוגרפיה.

סאם בהתה בכתב של אימה אחרי שקראה הכל. איך היא תלמד לכל זה, בין המבחן הראשון לשני יש הפרש של ארבעה ימים. זה לחוץ. כמה זמן כבר יש לה ללמוד למבחן הראשון? שבועיים. זה לא מספיק אם זה חומר של כל השנה.

"המנהלת לא יכלה להתקשר לפני כמה ימים? מה אני אספיק בשבועיים? תסתכלי זה גם הפרש של ארבעה ימים בין המבחן הראשון לשני." סאם הצביעה על המקצועות ספרות ומתמטיקה ואז הסתכלה על אימה בתסכול.

"כדאי שתתחילי ללמוד." היא אמרה לה. "תישארי בבית מחר במקום ללכת לים."

"לא." סאם מחתה. "אני הולכת לים, כבר קבעתי איתן."

"את רואה, את אפילו לא רוצה ללמוד."

"בטח שאני לא רוצה!" היא קראה.

"כדאי מאוד שתחליפי גישה סמנתה, אני לא רוצה לכעוס עלייך את כבר עוברת כל גבול. תלמדי, תעשי מה שאת צריכה לעשות. לא נשאר עוד הרבה בשבילך. איך את רוצה להתקבל לקולג'?" אימא שלה שאלה אותה טיפה ברוגז.

"מה אם אני לא רוצה ללכת לקולג'?" סאם התעצבנה.

אימא שלה נשפה וכיווצה את גבותיה. "תפסיקי לדבר שטויות כבר נמאס לי מכל ההתנהגות הילדותית שלך. את כבר ילדה גדולה כמה אני אצטרך ללמד אותך? מה יקרה שתצאי לעולם האמיתי? עכשיו זה אני דואגת לך אבל מה יהיה אחר כך."

"אני אמצא מישהו אחר שידאג לי." היא ענתה בכעס.

"טוב. עכשיו את סתם מרגיזה, אני הולכת לפני שאני אתחיל באמת להתעצבן." אימא שלה נעמדה. "תתחילי ללמוד." היא יצאה מהחדר שלה וסגרה את הדלת. סאם רצתה לקרוע את הדף לחתיכות בדיוק כמו שעשתה עם התעודה שלה.

היא לא רוצה ללמוד, זה חופש גדול היא רוצה ליהנות עם חברות שלה. למה המנהלת לא יכלה לעלות אותה ביחד עם כולם בלי לעשות יותר מידי סיבוכים? זה מטריף אותה. חברות שלה אמרו לה שהן יעזרו לה אבל היא יודעת שגם אותן זה יתסכל בסופו של דבר ואז היא תצטרך ללמוד לזה לבד.

Horror ShowWhere stories live. Discover now