29

3.3K 243 47
                                    

[ אותו יום, יום שבת, שעה: 21:54 ]

שניהם נכנסו אל הבית של אדם. אחרי שסגר את הדלת מאחוריו הוא עקף אותה ונכנס אל המטבח, פותח את המקרר ומוציא קנקן מים, לוקח כוס ומוזג לעצמו. הוא מרים את עיניו ואז את הכוס שהוא מחזיק עם מבט שואל על פניו, היא סירבה למים שהציע כשהנידה בראשה מצד לצד.

הוא שתה הכל בלגימה אחת ואז הטיח את הכוס על האי במטבח, מנפח קצת את לחייו בעוד שהוא בולע את המים ואז מניח את הקנקן מולו ורוכן קדימה כשמרפקיו נחים על האי. היא מסתכלת עליו והוא עליה.

"אתה לא מתכוון לדבר איתי?" היא שברה את השתיקה ביניהם. "אתה כועס עליי?"

"תהיי בטוחה שכן." הוא ענה במבט קשה. "מה היית חושבת אם היית רואה סימן כזה על הצוואר שלי?" הוא שאל. "האמת, אולי זה לא היה מעניין אותך... הרי את משחקת איתי."

"אני לא משחקת איתך תפסיק." היא נשמעה מיואשת. "אתה צודק, בסדר?" היא הסתכלה לו בעיניים. הוא כיווץ את גבותיו וכמה שניות ארוכות אחר כך הוא הזדקף והתקרב אליו בצעדים רועמים, עומד מולה.

"אני לא מחפש להיות צודק סמנתה." הוא אמר בכעס. "אני רק רוצה שתביני שזה לא בסדר, שזה אפילו פוגע בי." הוא הרים את ידיו אל לחייה ועטף אותן, נועץ את עיניו בשלה. "מה אני בשבילך סמנתה? את פוחדת ממני? בגלל זה את ככה איתי? כי את מפחדת?"

"לא." היא מלמלה בשקט. "אני לא מפחדת ממך." בערך... היא הוסיפה בראשה.

"אני מחבב אותך מאוד..." הוא מלמל. "ואני רוצה שתהיי איתי, שאני אוכל להגיד שאת שלי... את רוצה בזה גם?" הוא שאל אותה בלחישה. היא בלעה את רוקה והנהנה באיטיות, היא לא חשבה על זה בכלל ופשוט נתנה לו את התשובה שהוא רוצה.

הוא חייך מבלי לחשוב על זה יותר מידי ונישק אותה. היא נישקה אותו חזרה אבל המחשבות שלה היו על השאלה שלו והתשובה שלה. היא באמת רוצה בזה? היא לא בטוחה בכלל. היא לא רוצה להגיד שום דבר והיא לא רוצה לתת גם לו תקוות סתם. היא לא רוצה שהוא יצפה ממנה ליותר מידי כי היא יודעת שהוא יתאכזב ואולי אפילו יתעצבן עליה בסוף.

והיא לא רוצה לדעת מה הוא יעשה אם יתעצבן כי היא באמת משחקת איתו עכשיו, היא רק השיבה לו בדרך שרצה שתשיב. כשהוא התנתק ממנה הוא אמר עוד כמה דברים וליטף את שערה אבל היא לא הקשיבה, היא רק בהתה בו וחשבה איך בן אדם יפה כמוהו יכול להיות רע מצד אחד אבל טוב מצד שני.

הרי הוא רוצח והוא מתייחס בטח בצורה קשוחה ולא טובה לצוות שלו, היא בטוחה שהוא מחלק פקודות ומתנהג בצורה אלימה ומזלזלת למי שעושה טעויות. אבל מצד שני הוא לא רע אלייה, הוא לא מתנהג אליה כמו שהוא התנהג בהתחלה. בהתחלה הוא היה מתנהג אלייה בצורה אלימה ומזלזלת בטח כמו שהוא מתייחס לכמה אנשים אחרים ועכשיו הוא עדין ומתוק, דואג ומתגעגע.

Horror ShowWhere stories live. Discover now