NOTE... AGAIN

747 70 4
                                    

First saya nak berterima kasih kepada semua readers and voters sebab stay baca story ni and support story ni..

Sebenarnya saya dah lama tak update and sebenarnya takde part yang akan datang , yang dah siap ditulis.. Jadi saya tak publish part yang baru. Saya minta maaf pasal tu.

Ini la yang saya nak bagitahu... Saya sebenarnya sedang melanjutkan pelajaran saya.. Saya sambung study dalam bidang Art.. Banyak assignment yang perlu saya siapkan.. Jadi saya takde masa untuk tulis and publish part baru. Ini pun ada masa free sikit untuk tulis note ni..

Jadi kepada semua readers yang sentiasa sokong and stay baca story ni, Tq sangat sangat....❤❤

Walau pun begitu..cehhhhhh XD
Saya akan sambung story ni lagi bila ada masa... Dan mungkin tak banyak sangat, sebab kawan saya , watak 'Aku' dalam story ni dah pindah ke tempat kerja yang baru.. Jadi kite jarang contact... sorry (dulu dia kerja 1 company dengan saya, sekarang dia dah pindah and saya sambung study)

Tapi mungkin saya aku buat cerita yang baru jugak...Maybe...? Kite tengok laa macam mane ye..

Apa apa pun terima kasih banyak banyak kepada semua yang sokong saya untuk buat cerita ni.... kalau korang ada persoalan atau pandangan atau apa je korang nak bagitahu saya...atau nak tahu apa apa tentang saya...korang boleh comment atau mesej je kat wattpad ni....okay..... Saya akan cuba curi, rompak, and samun masa untuk baca comment korang atau mesej korang... hehe

Abaikan typo jika ada.. huhu

Terima kasih sekali lagi... peace ✌

Thank support..
Please support....
I need you support....
❤❤❤

APA YANG AKU NAMPAK? [COMPLETED]Where stories live. Discover now