פרק 13

910 36 0
                                    

***
״אוקיי אז תקנו אותי אם אני טועה: לסבא של ג׳ייק קראו אפרם בלאק והוא היה אלפא, והיה מישהו שקראו לו טאהא אקי והייתה לו אישה שלישית שהקריבה את עצמה? לא הבנתי״ ״היה ערפד שתקף את השבט וטאהא אקי חיסל אותו. לאחר מכן הגיע בת זוגתו ותקפה את השבט והרגה את בנו של טאהא אקי וממש לפני שעמדה לנצח אותו, האישה השלישית תקעה בבטנה פגיון והסיחה את עתה של הערפדה בעזרת דמה וטאהא אקי ניצח את הערפדה אבל האישה השלישית לא שרדה״ ״היא הייתה גיבורה״ אמרתי ובילי חייך ואמילי הגיעה עם האוכל. סליחה, כמויות של בשר ״אתם קרניבורים אתם מודעים לזה נכון?״ מה זה קרניבורים?״ סת׳ שאל ״מי שאוכל רק בשר״ ״ההפך מצמחוני כאילו?״ שאל והמהמתי לחיוב "אה רגע אמרתם שתסבירו לי מה זה הטבעה" אמרתי וסאם התחיל להסביר "הטבעה זה.. משהו שקורה לאנשי זאב כשהם פוגשים את המיועד שלהם, זה לא קורה לכולם" "איך זה עובד?" "לא ממש מוסבר.. בדרך כלל זה קורה ברגע. מאותו הרגע שראיתי את אמילי ידעתי." "איך אפשר לדעת?" "טוב, לא יודע. זה מרגיש כאילו שמהרגע שראית אותה היא נהפכת לכל העולם שלך, מה שמחזיק אותך על האדמה, היא כוח המשיכה שלך, הכל בשבילך" "וואו.. רגע והיא חייבת להסכים להיות איתו?" "לא, זה כואב אבל לא. אבל לרוב הן כן רוצות וגם אם לא, תמיד הוא יהיה שם בשבילה לכל מה שהיא צריכה. אם זה בן זוג או ידיד או כל דבר" "וואו.." ובמשך הערב דיברנו וכולם דיברו אחד עם השני והתחלתי להרגיש לא שייכת "נראה לי שאחתוך הביתה.." לחשתי לצ'ייס וג'ייק והם אמרו שאמילי תלווה אותי לכניסה.

נפרדתי מכולם והלכתי עם אמילי לשבת בפות עד שראיין יגיע לקחת אותי "אמילי את חושבת שאני מוזרה?" שאלתי והיא אמרה ישר "ממש לא, אני חושבת שאת מקסימה, למרות שהייתי רוצה לראות את החיוך שלך" "כן.. זה פשוט.." "את רוצה לספר?" שאלה ברוך "זה פשוט ש.. לפני עוד מעט שמונה שנים ההורים שלי נרצחו ע"י ערפד.. רק צ'ייס וג'יקוב יודעים על זה ואמה והקאלנים. אה וגם המורה שלנו אריאל" "היא חיבקה אותי והטלפון שלי צלצל "ראיין בכביש" "אלווה אותך" הנהנתי והלכנו לראיין "היי" אמרתי והוא חמך אותי לנשיקה טובענית "התגעגעתי אלייך.." לחש לי "עברו רק ארבע שעות" "עדיין. תודה שליווית אותה אמילי" אמר והיא הנהנה והלכתי לחבק אותה "תודה רבה אמילי על הכל" "באהבה! אה ו," היא סימנה לי כאילו היא נועלת את הפה שלה עם מפתח וזורקת אותו. היא לא תספר את מה שאמרתי לה " תודה" היא הנהנה והלכה ואני נסעתי עם ראיין "איך היה?" שאל והניח את ידו על ירכי "בסדר" "רוצה לנסוע אלייך?" שאל והנהנתי ושאר הנסיעה עברה בשקט נעים..

"ערב טוב נורה, וויליאם" ראיין אמר מנומס כרגיל "מה שלומך חמוד?" נורה שאלה אותו והוא הנהן "בסדר גמור תודה" "אנחנו בחדר" אמתי ועלינו לחדרי והתיישבתי על הקצה הפנימי של המיטה, נשענת על הכריות וראיין ואנ דיברנו על מוסיקה ותחביבים וצחק כשאמרתי לו ממה אני ניזונה "שניצל.. צ'יפס.. המבורגר... בכללי על האש.. אבטיח, מלון, מנגו.. אבטיח... שוקולד.. אבטיח.. פסטה בולונז.. אבטיח.. פיצה.. אבטיח.. אבטיח, ו....." "תני לי לנחש, אבטיח?" גיחך "יאפ, ניחשת נכון" צחקנו "אני הולכת להתקלח שנייה" הוא הנהן ונכנסתי למקלחת הפרטית שלי בחדר..

במהלך המקלחת, כשזרם המים נופל על גופי הרגשתי יד קרה על בטני ונבהלתי לשנייה והתחלתי לצחוק כשראיין נכנס איתי תחת זרם המים "מה?" הוא שאל "אשכרה מתקלחים ביחד" סקרתי  את גופו העירום והוא סרק את שלי. העברתי את ידי על שרירי בטנו המעוצבים והוא הניח את ידו על לחיי "את יפהפייה.." אמר ונישקתי אותו ברעב כשגופינו הוצמדו זה לזה והוא עבר לנשק את הלסת שלי וירד אל מאחורי האוזן שלי לנקודה הרגישה "מממ.." גנחתי חלושות והוא המשיך לנשק וירד לנשק את שדיי "הה.." התנשפתי בעוד שהוא יורד דרומה ומנשק את איבר מיני "אה.. ראיין.." הוא עלה חזרה למעלה ולקח סבון והתחיל לסבן אותי. בהתחלה את גבי ולאחר מכן את חזי ואת שאר הגוף בעודי גונחת חלושות ומתנשפת.. אני מזיזה את שיערו הרטוב של ראיין שנדבק לפנים וכשעלה חזרה אליי וחלטתי לעשות לו אותו דבר. נישקתי את הלסת שלו ואת צווארו והוא התנשף וחייך חלושות, נישקתי את חזהו והעברתי את ידי על בטנו ונישקתי את הקוביות שלו אחת אחת עד שהגעתי למטה "את לא חייבת.." "זה בסדר אני רוצה. זה לא מרגיש לי הוגן שרק אתה מענג אותי, תן לי לענג אותך" חייכתי חיוך תמים והוא גיחך והכנסתי את איבר מינו לפי, הוא התחיל לגנוח חלושות והטה את ראשו לאחור עם עיניים עצומות וליטף את ראשי בידיו כמו שעשיתי לו לפני כמה רגעים. עליתי חזרה אליו והא נישק אותי והכניס את לשונו החוקרת לפי וגנחתי לפיו חלושות ונשארנו להתמזמז תחת זרם המים..

My LoveWhere stories live. Discover now