פרק 15

796 47 4
                                    

אני כל כך מצטערת ראיין...
*****
עשיתי את זה. את הדבר הכי קשה בחיים שלי.. לקחתי אוטובוס אל המקום הכתוב בפתק.
הבית הקודם שלי.

-נקודת מבט ראיין-

עליתי למעלה לחדר שלי והתחרפנתי לגמרי, אני רוצה לבכות בחיי... ״היי גברת קאלן ראיין נמצא?״ שמעתי מלמטה את אמה? מה היא עושה כאן? ״אמה?״ ירדתי למטה ״ראיין תקשיב אני לא יודעת מה עובר על אלי. בחיי שלא, אבל היא נראתה לחוצה והביאה לי מכתב למסור לך.. הנה״ הגישה לי את המכתב ונפרדנו לשלום. קרעתי אותו מהר והתחלתי לקרוא:
״ראיין, אהוב ליבי..
מהרגע הראשון שראיתי אותך בקפיטריה ידעתי שלא אוכל לשכוח ממך לא משנה כמה ניסיתי, הרגשתי אליך משהו, למדתי להכיר אותך והתאהבתי בך. לא שינה כשגיליתי שאתה ומשפחתך ערפדים כי שום דבר לא עומד בפני האהבה שלנו..
אני אוהבת בך את הכל. את החיוך, הריח, העיניים, כולך. את ההרגשה שלך כשאתה נוגע בי ואת כמויות האהבה והעונג שהרגשתי כשהיית בתוכי, אתה חושב שאין לך לב כי הוא לא דופק יותר אבל זה לא נכון; נתתי לך את הלב שלי ואני רוצה שתשמור אותו אצלך.
תמסור תודה רבה לכולם על הכל ותוודא שרוזלי תשמור לי על טומי.
אתה בטח נסער ומבולבל כשאתה קורא את המכתב אבל אני צריכה שתדע שאני אוהבת אותך ומעולם לא הפסקתי. אתה אהבת חיי ותאמין לי שרציתי לחיות איתך לנצח ושתהייה האבא לילדים שלנו.
אני כל כך כל כך מצטערת על מה שעשיתי אבל הייתי חייבת לעשות את זה, ללכת אליו. למקום בו כל העולם שלי התערער. הוא יכול להיחשף לשמש וזה הכוח שלו, הוא איים שיפגע בכם ובמשפחה שלי אם לא אלך אליו.
אני יודעת שזה הסוף ושהוא הולך להרוג אותי אבל זה שווה את זה לגמרי אם זה מה שצריך כדי להציל אתכם.
אני כותבת עכשיו ובוכה על מה שעשיתי לך, זה לא מגיע לך. תמסור למשפחה שלי ולזאבים שאני אוהבת אותם ותודה למשפחה שלך. אני אוהבת את כולכם. בעיקר אותך.
אני אוהבת אותך, רציתי להיות שלך, להתחתן איתך ולהיות האישה שלך והאמא לילדים שלך, אני אוהבת אותך בכל ליבי ואין דבר החזק יותר מזה.
אני כל כך מצטערת שככה אזכור אותך, שבור אחרי מה שעשיתי אבל אני מבטיחה לך שעד הרגע האחרון שלי, הנשימה האחרונה, אדמיין את הפנים היפות שלך..
אני כל כך מצטערת, אני אוהבת אותך הכי בעולם ולנצח אהובי.
שלך,
אליסון פארקר, האהובה שלך.״

דמעה אחת יורדת מעייני. דמעה אחת מערפד, היחידי מעולם שהצליח לבכות. ״קארלייל!״ זעקתי ברחבי הבית וכולם הגיעו מיד אליי. היד שלי רעדה ולא בצלחתי לדבר ״ראיין אתה.. בכית???״ אליס שאלה וקארלייל עמד בתדהמה ואליס קפאה ״ראיין איפה אליסון אני לא רואה את העתיד שלה״ הראיתי להם את המכתב והם נלחצו ״איפה היא יכולה להיות?!״ אסמה שאלה בלחץ ולפתע עלה במוחי ׳המקום בו כל עולמי התערער׳ הבית של אליסון! ״אתה כנראה צודק״ אדוארד קרא את מחשבותיי
״בואו. רצים להציל את אליסון.״

My LoveWhere stories live. Discover now