פרק 44

633 41 6
                                    

חובה לשמוע את השיר עם הקריאה!❤️.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

הפעילה את הסרטון וההורים שלי נראו בווידאו בעוד שהמצלמה זזה ברישול.
אני זוכרת את זה, הייתי בת כמעט עשר כצילמתי את הסרטון אחרי שאמא ואבא הראו לי את התמונות מהחתונה שלהם..

{הזיכרון שלה משולב עם הסרטון}
״אמא אמא, איך הרגשת בחתונה שלכם???״ שאלתי את אימי, מסתכלת דרך העינית של מצלמת הוידאו בידיי ומצלמת את אמא ״הרגשתי בעננים, לא יכולתי לחקות לראות את עיניו של אבא שלך מביטות לתוך עיניי כשהלכתי לקראתו״ אמרה בחיוך חלומי ״זה כזה רומנטייייייייי״ התלהבתי ״למה את מצלמת את זה מותק? סיפרנו לך את סיפור מאות פעמים״ אבא שאל בחיוך ״כייייייייייי כי אז כשהיו ממש ממש זקנים אני אראה לכם את זה ואז תיזכרו ותודו לי ואז תקנו לי את הגיטרה הראשונה שליייי״ אמרתי בהתלהבות ואמא חייכה חיוך תחמן ״אבל אנחנו מביאים לך אות עכשיו״ אמרה ונשמתי עמוק בהפתעה בעד שאמא מוציאה גיטרת עץ בצבע מייפל ״ווואאאווווו!!!!!״ נדהמתי ורצתי עם המצלמה לקחת את הגיטרה ולנשק את ההורים שלי ״תודה תודה תודה תודה!! היא מהממת..״ את החלק האחרון לחשתי ושומעים אותו במצלמה ״אמא את תשירי לי בחתונה שלי כמו שסבתא שרה לך??״ שאלתי בהתרגשות ״כמובן יפה שלי, ואת יודעת מה עוד?״ שאלה ״מה מה מה מה??״ אמא החלה לדבר אך קטעתי אותה ״אבאאאא תסתכל למצלמה!!!!!״ קיטרתי ואפהוא צחק והרים אותי על הברכיים שלו ואני עדיין מצלמת ״לא רק שאשיר לך שיר, אאחל לך שיהייה לך רק טוב ושאת ילדה מדהימה חכמה ומוכשרת, יש לך לב זהב ורחב ואל תחשבי של ידעתי שנתת לפיטר את המחברת שלך להעתיק את האלף-בית ואז אמרת שטומי אכל לך את שיעורי הבית,״ צחקקה ואבא הוסיף  בלחישה ״אומרים בדרך כלל שהכלב אכל לך אותם״ ״אז אנחנו מאמצים כלב???״ קפצתי בהתרגשות ואמא לקחה לי את המצלמה וצילמה אותי ״למה לאמץ?״ שאלה ושיחקתי בשולי השמלה הכחולה עם הפרחים הלבנים שלי ״כי- כי- כי לכלב מאומץ אין לו משפחה ואז אני אקח אותו ואני אהייה אמא שלו והוא יהייה הילד שלי ואני אטפל בו ממש ממש ממש יפה, ואז תהיה לו משפחה והוא לא ירגיש לבד יותר והכלבים הרעים במכלאה לא יציקו לו שאין לו בית והוא יהייה שמח״ אמרתי ואמא ואבא נישקו אותי וצחקקתי ״את מדהימה בובי״ אמא אמרה ונישקה את אבא ״אווווווו זה כזה יפהההההה, גם אני רוצה שינשקו אותי ככהההה״ את החלק האחרון אמרתי בעצב ואמא ואבא נישקו אותי שוב ולקחתי את המצלמה ״מי לא ירצה לנשק יפהפייה כמוך?״ אמא אמרה ואבא נתן לה מרפק ״עם יופי כזה מחכה לי עונש כשתתבגרי ותרצי שיהייה לך חבר..״ אבא מלמל ״שמעתי את זה! ואחרי שאני אתנשק איתו אנחנו נתחתן ואז אני אלבש את השמלה היפה ותומי יביא את חברה שלו לחתונה של אמא ותהייה לנו תמונה של כולנו ביחד ואז אני אראה לנכדים שלי מי היו אמא ואבא כי ברור שיהיו לי ילדים ואז אני אגור בבית עם הבעל שלי והילדים שלי וכלבבבב״ קפצתי ודיברתי מהר ואמא ואבא צחקו ״עם השמלה את תיראי כמו אמא שלך בחתונה שלנו״ אבא אמר וקפצתי ״כן כן אני אהיה יפה כמו אמא! ואני אתחתן עם מישהו יפה כמוך ואסתכל עליו במבט המוזר הזה כמו שאמא מסתכלת עליך!״ ״זה נקרא מבט מאוהב מותק, ואני בטוחה שהבעל שלך ידאג לך ויאהב אותך כשאנחנו לא נהייה פה וידאג להזכיר לך שהוא אוהב אותך כל יום כמו שאבא מזכיר לי״ אמא ליטפה את פניי ״ואתם תהיו איתי כשיהיה לכם נכדים??״ שאלתי ובדיוק אמא הושיבה את תומי על ברכיה מאכילה אותו בבקבוק ״ברור שכן יפונת, אנחנו נחזיק לך את היד ואז אני אראה לך איך להחזיק תינוק ולטפל בו ונעזור לך בכל מה שתצטרכי, עכשיו קדימה, לישון״ אמא אמרה ״רגע רגע רגע! את יכולה לשיר לי בבקשה?????״ שאלתי מתחננת לפני שאעצור את הסרטון והיא הנהנה וצילמתי אות שרה את השיר True Colors ואת אבא מנגן לה בגיטרה ומסתכל עליה תוך כדי..

הדמעות זולגות כמו מפל מעיניי ומזל שאליס דאגה לאפר אותי עמיד במים.. רגע!, את החלק הזה אני לא זוכרת!.. לא כיביתי את המצלמה? הסרטון ממשיך..?

״היא נרדמה אני אקח אותה למיטה תראה איזו יפה היא..״ אמא ליטפה את לחיי בעוד שאבא מצלם ״היא דומה לך שתי טיפות מים״ אמר ונשק לשפתיה של אמא ״אהובה שלנו.. היא כל כך חזקה.. היית צריך לראות איך היא לקחה את ליסה אלינו הביתה לנקות לה את הברך כשנפלה וקיבלה מכה.. אוחח איזה חיוך מפיל יש לה!..״ אמא נשקה ללחיי ״אוי מה עברנו איתה... הלידה הייתה מסוכנת.. יכולתי לאבד את שתיכן..״ אבא אמר ואמא הניחה את ידה על לחיו ״אבל לא איבדת, נכון שהרופאים אמרו שיש לה 10% סיכוי לשרוד את עשרים וארבע השעות הראשונות, אבל תראה אותה.. היא נלחמה על החיים שלה כשהייתה בת פחות מיום, נלחמה לנשום בכוחות עצמה וראית בעצמך, היא שרדה כנגד כל הסיכויים. הבת שלנו לוחמת. עכשיו תסגור את המצלמה ונלך לישון, גם לוחמים צריכים מנוחה...״ נשקה לשפתיו של אבי והווידאו נעצר והייתי בהלם והמפל ממשיך לזרום מעיניי ואני בוהה בהלם במסך הכבוי

״אליסון את בסדר?״ רוזלי שאלה ופשוט חיבקתי אותה חזק ״תודה רבה רוזלי.. באמת..״ התנתקנו מהחיבוק וראיין חיבק אותי ״וואי את רועדת״ לא שמתי לב בכלל שכולם הסתכלו עלינו ״זה מרגש אותי זה הכל.. היא הבטיחה לי שתשיר לי כשאתחתן והיא קיימה..״ ראיין מחה את דמעותיי ונשק לשפתיי ברוך ״הם היו גאים בך יפה שלי״ אמר וחיבקתי אותו חזק ״אני אוהבת אותך ראיין.. בכל ליבי..״ אמרתי והוא הידק את החיבוק ״טוב יאללה, דיי לבכות זו החתונה שלך״ אמר וצחקקתי ״זו החתונה גם שלך אתה יודע״ אמרתי והוא התיישב איתי לאכול עם כולם..

״לכי עם אליס להחליף בגדים עוד מעט זזים״ אסמה לחשה לי והנהנתי, והלכתי עם אליס והיא עזרה לי להחליף לשמלה חמודה בצבע כחול בהיר ונעים ונעלי בובה באותו הצבע וחזרנו לכולם.
נפרדנו מכולם ונכנסנו למכונית כשראיין בכיסא הנהג וכולם מנופפים לנו לשלום ״מוכנה גברת קאלן?״!שאל ונשקתי לידו שהחזיקה בידי ״איתך, תמיד״ הוא נשק לשפתיי ונסע אל שדה התעופה לירח הדבש שלנו שכמובן לא מסכים לי לדעת מה הוא...

My LoveWhere stories live. Discover now