פרק 20

856 42 6
                                    

התעוררתי בזרועותיו של ראיין שכרגיל בהה בי כל הלילה ״ראיין?״ אמרתי כשהתלבשנו ״כן יפה שלי?״ חיבק אותי מאחור ״אני מצטערת..״ התנצלתי שוב ״אלי בפעם המאה ואחת, זה בסדר עשית מה שחשבת לנכון״ נישק את צווארי והסניף אותו ״זה קשה לך?״ ליטפתי את ראשו ״כבר לא כמו פעם.. איך אדוארד אומר, להריח את היין אבל לא לטעום ממנו״ צחקקתי ״היית רוצה.. לטעום?״ שאלתי במבט ביישן "טוב, כן אבל א-״ ״אז תקבל. אתה עושה בשבילי כל כך רבה הרבה מאז שהכרנו אז זה חלק ממה שאני יכולה לפצות אותך״ הוא הנהן ונשכבנו על המיטה ״את בטוחה?״ שאל וחייכתי. הוא פתח את הפה, הכנסתי את האצבע שלי פנימה ולחצתי אותה על אחת משיניו החדות ״איי״ אמרתי כשזה דקר וכמה טיפות של דם זלגו מאצבעי. ראיין ליקק אותן והתענג על הטעם ״תודה״ אמר ומשך אותי לנשיקה סוערת ומהר מאוד מצאנו את עצמנו בלי בגדים -קרה מה שקרה- והתנשפתי על חזהו של ראיין..

צ׳ייס כבר לא מגיע לבית הספר כי הוא בשמורה כך שנשארנו רק אני ואמה מהחבורה ״את מוכנה לבגרות במתמטיקה ביום חמישי?״ שאלה אותי כשהלכנו לקפיטריה והתיישבנו לאכול רק שתינו ״וואי אני מקווה שאעבור אין לי כוח למועד ב׳״ אמרתי והתחלנו לאכול ״צ׳ייס עבר לפנימייה והוא ממש חסר לי..״ היא התבאסה ״הוא אמר שיבוא לביקור לפני הבגרות לאחל בהצלחה״ עודדתי אותה ״נו אז מה איתך ועם ראיין? עשיתם את זה כבר?״ צחקקתי ״ממזמן את פשוט היית בחו״ל״ היא התלהבה ״ואיך הוא?״ עשתה לי עיניים ״מושלם..״ אמרתי את זה בחלומיות ובדיוק אז ראיין נכנס עם לידיה ״לידיה!״ רצתי אליה וחיבקתי אותה ולאחר מכן הצטרפה אליי ואל אמה ״תכירו אמה לידיה, לידיה אמה״ הן התחבקו וכשנגמר היום הלכנו לקחת את טום מהכיתה ״לידיה!!״ טומי קפץ עליה וחיבק אותה, והלכנו יחד לבית שלי.

״רוצה להכין משהו?״ שאלתי ״פיצה?״ הנהנתי ודיברנו מלא תוך כדי ההכנה וכשמשהו אותה בתנור הדלת נפתחה וראיין נכנס פנימה ״היי״ אמרתי בקלילות והוא חיבק אותי מאחור ונשק לצווארי ״למה זה היה?״ חייכתי ״כי אני אוהב אותך״ חייך תוך כדי נשיקה ולידיה מגיעה מלמעלה ״טומי ביקש שאלך איתו לפארק זה בסדר?״ שאלה וטום ירד אחריה ״כן בטח תודה״ התחבקנו והם יצאו ונשארנו רק ראיין ואני לבד.

״אני רוצה לקחת אותך היום להחלקה על הקרח את מסכימה?״ שאל והמהמתי בין ונשיקות ״מצוין אז בואי״ אמר ומשך אותי אליו ״עכשיו?״ ״כן דיברתי עם לידיה היא תישאר עם טומי״ הנהנתי ויצאנו.

כל הנסיעה ראיין ליטף לי את הירך ואני ליטפתי את ידו וכשעמדנו להיכנס לרחבה הקרח עצרתי ״למה את לא באה?״ שאל והיססתי ״אני לא יודעת להחליק״ אמרתי והוא הושיט לי את ידו ״לא אתן לך ליפול״ אמר ולקחתי את ידו והוא לחש לי באוזן ״אף פעם..״ אמר ונכנסתי לרחבה

״אה ראיין אני נופלת״ צעקתי לו והוא תפס אותי ונצמדתי לחזהו ״תרגעי, תזיזי לאט את הרגליים שלך קדימה ותדחפי״ אמר והוא החזיק בי תוך כדי ״לא לא לא לא אני נופלת דיי״ אמרתי מהר והוא חיבק אותי ״אני לא מצליחה עזוב״ מלמלתי והוא בא מאחוריי והחליק איתי צמוד כל הזמן וכשסיימנו הוא לקח אותי לאכול ונסענו חזרה ובדרך נרדמתי..

הגענו לבית שלי ונכנסתי להתקלח בזמן שראיין מחכה על המיטה ״נהניתי מאוד היום תודה״ נשקתי ללחיו ושיחקתי בשיערו.
הוא ירד למטה לפתוח ללידיה וטום את הדלת והרגשתי שהבטן מתהפכת לי ורצתי לשירותים להקיא, הרגשתי יד אוספת את שיערי ואחרת מלטפת את גבי ״מה קרה יפה שלי?״ שאל בשקט ״הבטן והראש..״ שטפתי את פי וחיבקתי את ראיין ״את חמה יותר מבדרך כלל״ אמר והשתעלתי פעמיים והוא לקח מדחום ״38.40 את חולה״ אמר ״לא אני בסדר-״ נקטעתי בידיי השיעול שלי ונאנחתי ״רוצה ללכת אליי?״ שאל והנהנתי, הוא הרים אותי ורץ איתי לביתו

״ראיין כואב הראש..״ נאנחתי בזמן שהניח אותי בחדר שלו תחת השמיכה החמה ״אבקש מקארלייל כדור״ ״לא לא אני לא בולעת כדורים״ נאנחתי והוא הנהן וירד למטה להביא לי מים ואדוארד נכנס ״מה קרה?״ התיישב לידי ״אתה יודע, מכייפת לי עם חום 38.40״ הוא צחקק והלך כשראיין נכנס ״קארלייל אומר שתוך כמה ימים זה יעבור אז בינתיים תנוחי״ ליטף את ראשי ושתיתי מהמים שהביא והוא נשכב איתי במיטה ״תוכל להודיע לנורה שאני חולה..?״ אמרתי והוא הנהן ״תישני יפה שלי״ נשק למצחי החם. לקחתי את ידו וחיבקתי אותה קרוב אליי והוא החל לשיר לי עד שנרדמתי..

My LoveWhere stories live. Discover now