פרק 22

801 43 5
                                    

קמתי בבוקר וראיין לא היה על ידי.. הוא כנראה הלך לצוד עם כולם או משהו.. לפתע הרגשתי שהבטן שלי מתהפכת ואני רצה לשירותים ומקיאה את כל האוכל מאתמול. פתאום אני מרגישה יד קרה על מצחי ואוספת את שיערי ״אדוארד..״ נאנחתי, הורדתי את המים באסלה ושטפתי את הפה ״איפה ראיין?״ שאלתי אותו במחשבות והוא ענה ״כולם צדים, אני פשוט צדתי מוקדם יותר״ הנהנתי וירדתי איתו לסלון ״כואב לי הראש..״ מלמלתי ואדוארד הביא לי מים ״תודה..״ ״יש חדש איתכם?״ שאל ומשכתי בכתפיי ״לא ממש לא חושבת״ הוא הנהן וניסיתי לחשוב על שירים מרגיעים וחשבתי על המנגינה שראיין זמזם לי לפני שהלכתי לישון ונרדמתי תוך כדי.. הטלפון שלי צלצל וזו הייתה אמה ״יש במשוב ציונים בבגרות!! כמ קיבלת??״ צעקה ״בסדר תרגעי שנייה אני בודקת״ נכנסתי תוך כדי למשוב ופערתי את פי ״73״ לחשתי והיא שמעה את זה מהספיקר ״אומייגד!! כל הכבוד אחותי!!״ ״כמה את?״ שאלתי והיא השוויצה ״96 כרגיל״ ״תסתמי יואווו לא לכולם יש ראש כמו שלך״ אמרתי והיא צחקה ובדיוק כולם נכנסו ״טוב אני חייבת לזוז ביייייי״ אמרתי מהר וניתקתי ״קיבלתי 73 בבגרות מתמטיקה! יאאא אני חשבתי שאכשל איזה כיף!!״ צהלתי וכולם אמרו מזל טוב וראיין חיבק אותי ״כל הכבוד יפה שלי״ נשק למצחי ״איך את מרגישה?״ ליטף את לחיי ״אני מקיאה פחות מאתמול, שזה כבר משהו״ חיבק אותי וגופי הרותח נצמד בנעימות לגופו הקר ״בוא נעלה לישון..״ ביקשתי ועלינו לחדר שלו. הורדתי את החולצה ונשארתי בחזייה שחורה והוא הוריד את חולצתו גם ״את נעימה..״ התענג על חום גופי ואני על שלו כששכבנו מחובקים על המיטה ״רק ככה אני מצליחה לישון..״ מלמלתי, הוא נשק לראשי ונרדמתי..

״אלי קומי את צריכה לשתות״ ראיין העיר עצי וכשעמדתי למטה ראיתי על מסך הטלוויזיה את הכותרת הזו: ״חמישה בני תשע עשרה נעדרו בעת טיול ביער״ ״וואו מה קרה שם..״ מלמלתי ״צ׳ארלי חוקר את זה אבל זה מביא למבוי סתום״ בלה אמרה והנהנתי ״תגידו מה עם אליס וג׳ספר?״ שאלתי וראיין ענה ״חוזרים מחר״ עניתי סבבה ועליתי עם ראיין להתכרבל ״אני אוהבת אותך אתה יודע?״ נשקתי למצחו ״אוהב אותך אהובה שלי״ נשק לשפתיי ״ראיין?״ שאלתי כשהתחבקנו ״מה יפה?״ אמר והתיישבתי ״יש משהו שאני.. רוצה לדבר איתך עליו ולא העליתי אותו בזמן האחרון...״ אמרתי משחקת באצבעותיי ״הכל בסדר אלי?״ שאל והנהנתי ״אני רוצה לחזור להתאגרף״ אמרתי ומבטו הרצין ״לא.״ אמר בקור והתחלתי להתעצבן ״מה זאת אומרת לא״ שאלתי מבולבלת מתגובתו ״זה אומר שאת לא חוזרת לאגרוף״ עמה בקור והעצבים ביעבעו בתוכי ״למה אתה חושב שאני שואלת אותך בדיוק?!״ הרמתי את קולי ״את לא חוזרת וזה סופי״ אמר בטון חזק יותר וצעקתי עליו ״סליחה?! מי שואל אותך בדיוק אני קבעתי.״ אמרתי והוא התקרב אליי ״אליסון, תני לי להסביר לך את זה היטב. את לא מתאגרפת יותר״ אמר לאט וברור ״דאמט אתה לא מבין כלום! חבל שדיברתי איתך על זה בכלל!״ אמרתי בעצבים והלכתי משם ״אליסון לאן זה את חולה״ אדוארד שאל וסיננתי בין שיניי ״זה לא מעניין אותי״ זרקתי לאוויר ויצאתי מהבית והתקשרתי לסת׳ כי צ׳ייס במשימה
״הלו״ ענה לאחר שלושה צילצולים
״סת זאת אלי אתה יכול לבוא לקחת אותי בבקשה אני ביער ליד עץ האלון הישן״ אמרתי עצבנית ״אמממ כן בטח דקה אני אצלך״ ניתק ובאמת תוך דקה הגיע וחיבקתי אותו ״היי הכל טוב?״ שאל והחזיר לי חיבוק ולפני שהרים אותי על הידיים אמרתי ״עזוב סתם עצבים״, הוא הנהן ורץ איתי לבית שלי.

נכנסנו לביתי וישבנו במטבח, הגשתי לסת קפה ועוגה שנורה הכינה והתחלנו לדבר ״לא הייתי צריכה לדבר איתו על זה בכלל..״ אמרתי בייאוש ״אני מבין שזה מעצבן אותך אלי אבל את צריכה להבין אותו, הוא מפחד עלייך..״ סת אמר והתעצבנתי ״אני לא כועסת עליו כי הוא לא מרשה לי.. כאילו, גם, אבל אני כועסת עליו כי הוא לא מבין כמה זה חשוב לי.. האיגרוף הפך אותי למי שאני היום וזה חלק גדול מאוד מהחיים שלי, לא היית מכיר אותי כאליסון של היום בלי האגרוף כי רוב הסיכויים שהייתי מאושפזת באייכן האווס בביקון הילס על אי שפיות״ אמרתי והוא גיחך ״זה לא מצחיק, בכלל״ אמרתי והוא הנהן ״תתנצלי בפניו ותדברו על זה״ אמר והתעצבנתי ״שאני אתנצל?! סת אחרי כל פעם שאנחנו רבים אני זה שבאה ומתנצלת בפניו כי המצפון שלי לא נותן לי מנוח ובאמת נמאס לי! שיבוא ויתנצל פעם אחת! והכי נורא זה שהוא לא יודע כמה זה פוגע בי שהוא לא מסכים לי לעשות את מה שמשאיר אותי שפויה כבר יותר משמונה שנים, זה כמו שתגיד לו לא לשתות דם! הוא לא יכול להתקיים בלי זה!״ צעקתי וכשראיתי את פניו של סת נרגעתי ״סליחה שהוצאתי עלייך את כל זה..״ נאנחתי והוא משך אותי לחיבוק ״רוצה לראות סרט?״ שאל והנהנתי ״איזה?״ שאלתי ״הבלתי נשכחים שלוש סבבה?״ שאל מהסלון ועניתי בהתלהבות ״ועוד איך! אני מביאה פופקורן ושתייה שנייה״ אמרתי מהמטבח והתיישבתי לידו על הספה וראינו את הסרט..

״ביי ליל טוב אלי״ סת אמר ונתנו אחד לשנייה נשיקה בלחי וחיבוק ״בכיף, צריך לעשות את זה שוב״ חייכתי וכשהלך עליתי להתקלח, לקחתי את התרופה והלכתי לישון..

My LoveWhere stories live. Discover now