פרק 50

638 40 17
                                    

תשמעו את השיר עם הפרק זה כל כך מרגש❤️
************
כולם הלכו לצוד אתמול והביאו לכאן את צ׳ייס והזאבים ואמילי דאגה לי והודיתי להעלמה מקרב לב.. ישבתי עם עצמי וחשבתי ׳אני באמת הולכת למות?׳ ׳הכל באמת עומד להסתיים?׳ אני לא יודעת, ורוב הסיכויים שלא אשרוד, אבל היתרון היחיד הוא שאהיה לצד הוריי לנצח..

-אתמול בערב עם הזאבים-
״הייייי״ אמילי והלהקה נכנסו ״היי..״ לחשתי ״איך את מרגישה אלי?״ צ׳ייס ניגש אליי וחיבק אותי ״מתרגשת.. ומפחדת..״ אמרתי והוא לא שחרר את החיבוק כמו שידע שרציתי ״אני מפחדת לעזוב את ראיין..״ יבבתי והוא נשק לראשי ״יהייה בסדר אלי אני מאמין בך״ לחש לאזני וחיבקתי אותו..

-חזרה להווה-
כתבתי מכתב עם כל מה שאני רוצה להגיד לראיין.. אני יודעת שאם אמות הוא יאשים את עצמו כי הוא זה שהכניס אותי להריון והוא יתחיל לחשוב מה היה קורה אם הוא לא היה כל כל ״אנוכי״ והיה מתרחק ממני במקום.. זה לא באשמתו..
את המכתב הנחתי על השולחן בצד ושתיתי עוד מהדם בכוס והייתי צריכה לשירותים. קמתי בזהירות מהמיטה כמו כל פעם לוקחת את האינפוזיה ואת מסכת החמצן שלי ומתקדמת לאט לשירותים ו- שיט!.

ירדו לי המים.

-נקודת מבט ראיין-
השארנו את אלי בספריה לבד כי היא ביקשה כמה דקות לעצמה והיית לי הרגשה שמשהו לא כשורה ״ראייןןן!!!!״ אליסון דפקה צרחה מלמעלה ורצנו אליה כולם והיא ישבה על הרצפה עם שלולית מים מתחתיה והיא צורחת בכאב. היא יולדת! הרמנו אותה מהר חזרה אל המיטה והיא נאנקה מכאבים ״היא בפתיחה מלאה עכשיו צריך רק לחכות שה-״ ״אההה!!!״ אלי קטעה את קארלייל בצרחה ובבכי ומיהרתי לחבק ללטף ולנשק אותה והיא בוכה וצורחת

״תחזיק אותה!״ אמרו לי והיא בכתה וצרחה בכאב ״אהההה!!!! דייי!!!!״ צרחה וכאב לי עליה.. היא חזקה.. היא תצליח תשרוד את זה.. נכון..?

-נקודת מבט אליסון-
דאמט זה כואב!!!! ״אאאההה!!!!״ תעשו שזה יפסיק!!!!! כולם מעליי וראיין מנשק ומחבק אותי ואני בכאבי תופת ״אני רואה ראש״ קולו של קארלייל נשמע וכאב לי כל הגוף ברמות ש-״אההה!!!!!!״ צרחת כאב בקעה מגרוני וראיין החזיק אותי בכוח למיטה ״אליסון תדחפי!!״ שמעתי קולות ודחפתי בכאב רב והרגשתי כאילו חותכים אותי מבפנים ״דייי!!!!״ צרחתי ועצמתי את עיניי חזק בכאב ״עוד קצת אלי!״ בלה צעקה וצרחתי את נשמתי ונהייה לי קשה לנשום ברגע ששמעתי בכי של תינוק ״זה בן..״ ראיין לחש ולפתע היה בבטני התחתונה כאב עוד יותר בלתי נסבל וצרחתי את החיים שלי ״אאאהההההההה!!!!!!״ הרגשתי את הנשימה שלי כבדה יותר והבכי והצרחות שבקעו מגרוני לא הפסיקו ורק נהיו חזקים יותר..

״דיייי!!!!! אההההה!!!! אהאהאהההה!!!! ראיין!!!!!! אהההההה!!!!!!״ צרחתי וידו של ראיין נפלה כקורבן לכאב שלי ולחצתי אותה ושרטתי אותה ״אאאאההההה!!!!!!!!!!!!״ דפקתי את הצרחה של החיים שלי והכאב נפסק. עוד בכי של תינוק נשמע חוץ מהבכי שלי וראיין נישק אותי וליטף את פניי ״זאת בת..״ לחש וקארלייל חיבר לי מסכת חמצן והיה לי קשה מאוד לנשום ולא היה לי כוח יותר..

ראיין הניח את התינוקות עליי.. ״תינוקות שלי..״ בכיתי והסתכלתי בעיניהם..

-נקודת מבט ראיין-

״תינוקות שלי..״ אליסון שלי בכתה והביטה בתאומים שלנו באהבה ״עשית את זה אהובה שלי..״ נשקתי לשפתיה ״איך נקרא להם?..״ לחשה ״סקוט וג׳ניפר״ לחשתי לה והיא בכתה מאושר ״אני אוהבת אותך..״ נשקתי לשפתיה והבטתי לאישה שלי בעיניים אך לאחר שניה הן כבו והביטו בחלל ריק והמוניטור צפצף צפצוף אחיד וארוך..

״אליסון!!!!!!!!!!!!!!!!״

My LoveWhere stories live. Discover now