פרק 45

645 43 12
                                    

ירדנו מהמטוס וראיין כבר גילה לי שאנחנו טסים לאיטליה כי בהוואי כבר היינו. ״לאן אנחנו הולכים?״ שאלתי והוא הלך איתי מחובק בצד ״לבית שלי״ ״יש לך בית באיטליה??״ שאלתי לא מאמינה ״אהבתי לחיות פה ואני רוצה שתחווי את איטליה גם״ אמר ונשקתי לסנטרו כי לשם הצלחתי להגיע ״את יודע מה בא לי..?״ שאלתי וציירתי עם אצבעי על חזהו ״מה..?״ שאל ואני ממש הולכת להרוס לו את הציפיות ״פיצהההה״ צחקקתי והוא נשק לשפתיי "תקבלי" אמר ונסענו לאכול פיצה ואחר כך נסענו לבית שלו.

הגענו לבית מקסים!!!!!!! הוא היה בינוני ויפה עם תריסים אדומים ועדניות, ממש כמו בסרטים והבפנים היה כל כך חם ויפה, מקום שמשרה עליך תחושה של בית.. "אוהבת?" "זה מקסים.." חייכתי והוא עשה לי סיור בבית עד שהגענו לחדר השינה ואיך לא, המיטה הייתה עצומה והוא נצמד אליי מאחור והכניס את ידיו מתחת לחולצה ,כדאי לנצל את הזמן הזה לפני שההריון יתקדם לא..?" לחש לאוזני ונשק לצווארי ונאנחתי "אממ הממ" המהמתי לחיוב ותוך שלוש שניות היינו מתחת לסדינים ועשינו את זה במשך פאקינג שש שעות!

ראיין שכב על המיטה מותש ועייף וראשי נח על החזה שלו וציירתי עליו עד שכאב בטן תקף אותי ורצתי לשירותים להקיא ואוטומטית כמו כל פעם שאני מקיאה התחלתי לבכות. זה בא לי ביחד. כשקמתי ושטפתי את הפה ונעמדתי מול המראה קפאתי. "ר-ראיין" גמגמתי והוא בא לידי ושנינו עדיין לא לבושים "ה-הבטן שלי.." גמגמתי והוא הניח עליה את ידו "היא גדלה הכל בסדר" אמר ובאמת הבטתי בבטן שלי שגדלה יחסית הרבה "היא לא אמורה להיות בגודל הזה עדיין.." מלמלתי "קארלייל אמר שההריון יהייה קצר יותר, אז זה טבעי שהבטן שלך תגדל מהר יותר" אמר ונכנסתי להתקלח, הפעם לבד..

ראיין יצא לצוד ואני נשארתי בבית. ירדתי במדרגות אך כאב חד בבטן תקף אותי ומעדתי, נפלתי במדרגות והרגשתי שהקרסול שלי כואב "איי!! פאקינג שיט.." מלמלתי את החלק האחרון והחזקתי בקרסול שלי ולפתע ראיין נכנס "אליסון! את בסדר?? מה קרה???" נבהל והרים אותי מיד לספה "הכל בסדר.. נפלתי במדרגות.." מלמלתי יודעת שהוא שומע "הקרסול שלך.. הבטן נפגעה?????" "לא הכל בסדר" הרגעתי אותו והוא כמובןהתעקש ולקח אותי לרופא שיחבוש לי את הרגל ולקארלייל בקשר לבטן ולמזלי הוא אמר לו שהרחם חזקה מאוד ושום גבר לא חודר אותה אז אין סיבה לדאגה רק לשמור עליה ולא ליפול ושלא תקבל מכה..

********************

אנחנו כבר כמעט שבועיים באיטליה והבטן שלי הספיקה לגדול בזמן הזה לגודל של חודש חמישי בערך, ההקאות והסחרחורות הפסיקו וראיין מפנק אותי ולוקח אותי לטייל באבע ובאתרים מפורסמים (כמובן שבלילה) ועכשיו (ערב) אנחנו הולכים למגדל פיזה! הגענו לשם וראיין ביקש מאישה אחת באיטלקית לצלם אותנו ואחרי שהודה לה אמרתי הלכנו לאכול אבל אני אכלתי לבד מגש שלם של פיצה "שומעת, קארלייל ביקש שנחזור מחרתיים כדי שיבדוק אותך והכל.. זה בסדר מבחינתך?" שאל, והוא שם לב כמה אני אוהבת את איטליה "כן זה בסדר.. אבל יש לי שאלה! נוכל לבקר את הוולטורי??" שאלתי והוא היסס "בבקשההההה???" התחננתי ונשקתי לצווארו והוא נאנח "בסדר.. אבל צריך לצאת לוולטרה עכשיו אם רוצים להספיק לקפל הכל לפני הטיסה" אמר וחיבקתי אותו "מגניב תודה!!" נשקתי ארוכות לשפתיו ונסענו לוולטרה.

My LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora