פרק 48

582 37 10
                                    

אני מחוברת למכונת הנשמה וכל הצלעות שלי שבורות לכן אני גם לא יכולה לזוז כי כואב לי וההריון הזה גורם לי להעלות חשדות כי קארלייל וכולם מסתירים ממני משהו ואני לא יודעת מה וזה לא מוצא חן בעיניי. בכלל.
אני לא מבינה לה הם מסתירים ממני משהו, אני משפחה ולא מסתירים סודות ממשפחה!

הם מתנהגים נורא מוזר וראיין קארלייל אליס ואדוארד מדברים כל היום בסודיות שעולה לי על העצבים!! ראיין מסתיר ממני? ראיין?! אותו אחד שלקחתי להיות לבעלי?! האבא של הילדים שלי?! הם מתעלמים ממני ויאללה, חכו חכו פעם הבאה שתרצו שאני אקשיב לכם.

״היי אלי מה קורה?״ אליס שאלה כשנכנסה והתעלמתי ממנה ״הכל בסדר?״ התעלמתי והתעסקתי בשלי ״אליסון?״ שאלה שוב והתעלמתי אז היא הלכה.
״אלי? הכל בסדר?״ אדוארד נכנס לחדר וחשבתי על שירים בראש כדי שלא ישמע את המחשבות שלי והתעלמתי גם ממנו. מגיע לכם.
בסופו של דבר הם כולם נכנסו לחדר והתעלמתי מהם ״את עצבנית.״ ג׳ספר הועיל בטובו להגיד וכאילו, לא הבנתם את זה עד עכשיו?! ״אלי מה קורה למה את מתעלמת מאיתנו?״ אסמה שאלה ושתקתי.
״אליסון מה עובר עלייך?״ רוזלי שאלה ודמעות עלו בעיניי. אגב, רוזלי טיפלה בי ממש יפה ועזרה לי בכל דבר שאני צריכה ואני מודה לה על זה.
נתתי לדמעות לזלוג וראיין נלחץ ״אלי בבקשה תדברי איתנו, איתי, אני חייב לדעת שאת בסדר!״ ראיין התחננן ועיניו נוצצות..

״אני הולכת למות נכון? אני לא אשרוד את הלידה..״ שאלתי בשקט אבל אני יודעת שהם שמעו. כולם יצאו ורק ראיין נשאר איתי.
״למה הסתרתם את זה ממני? דאמט ראיין אתה יודע איך הרגשתי בכלל?! ואם כבר אני עומדת למות למה לא נשארת איתי כל הזמן הזה?!״ בכיתי וצעקתי וכל מה שהוא עשה היה לחבק אותי ״אני כל כך מצטער אהובה שלי..״ הוא יבב וחיבקתי אותו חזרה ״אני מפחדת..״ אמרתי והוא נשק לשפתיי ״אנחנו נעשה הכל בשביל להציל אותך אני נשבע!״ אמר ונשקתי למצחו ״אני לא מפחדת עליי.. אני מפחדת על התאומים ועליך..״ אמרתי והוא ליטף את פניי ״אני מפחדת שאחרי שאני אמות אתה.. מה יקרה לך..״ אמרתי והוא הזיל דמעה אחת קטנטנה וחיבק אותי ״אני לא הולך לעזוב וגם את לא. אני אוהב אותך הכי בעולם את האהבה של החיים שלי אני אעשה הכל כדי שתישארי איתי אהובה שלי..״ אמר בקול חנוק ופרצתי על כתפו בבכי..

״אני אוהבת אותך ראיין את אהבתה חיי ואני.. אני רוצה לבקש משהו..״ אמרתי חנוקה והוא הביט בעיניי ״אני רוצה לשמוע איך תקרא לתינוקות ולראות אותם ואותך.. לפני ש..״ אמרתי והוא חיבק אותי חזק ״אני מבטיח יפה שלי אני אוהב אותך כל כך..״ יבב ונשקתי לצווארו ״תישאר איתי בבקשה, אל תלך אליהם אני צריכה אותך פה, אני- אה!!״ הרגשתי בעיטה חזקה בבטני והתכווצתי וראיין נישק וליטף אותה ״בבקשה אל תכאיבו לאמא שלכם אני רוצה לנצל איתה כמה זמן שאפשר..״ לחש להם ועלה לנשק את צווארי ״תדאג שרוזלי תשמור על טומי בשבילי בסדר?״ אמרתי והוא הנהן ובאמת, כמו שהבטיח, הוא נשאר איתי במשך כל הזמן ולא עזב אותי לשנייה..

My LoveWhere stories live. Discover now