פרק 31

672 39 10
                                    

אליסון נשארה כמו פסל חסר רגשות וקפוא בסלון, לא זזה מילימטר ואנחנו מנסים לחפש את הלנה הפסיכית הזאת ולפתע אליס נאמדה דום במקומה וידעתי שהיא רואה משהו. ״אליס מה את רואה?״ קארלייל שאל ״הם מתקרבים יותר ויותר״ אמרה ״כמה הם?״ ג׳ספר שאל ״עלו לשלושים ושמונה״ אמרה ובלה שאלה ״מתי הם יבואו?״ הלחץ היה גדול כל כך שזה כאב ״מחר. הקרב יהייה מחר.״ אמרה והרגשתי שאני הולך להתפוצץ. אנחנו לא נוכל לנצח שלושים ושמונה לבד או עם הזאבים! ואז נזכרתי ושלפתי את הטלפון
״סקוט אני צריך שתבואו הכי מהר שאפשר זה מקרה חירום!״ אמרתי
״מה קרה??״ הוא נלחץ
״הקרב מחר ואנחנו לא נוכל לנצח שלושים ושמונה ערפדים שרק נוצרו ואליסון מהופנטת ו-אני.. אנחנו צריכים שתבואו לעזור אחרת כולנו נמות״ אמרתי מנסה להסתיר את הלחץ
״נגיע הכי מהר שנוכל״ אמר
״תודה אחי מעריך מאוד״ ניתקתי וקברתי את ראשי בין ידי. אני לא מאמין שמה שאיחלתי שלא יבוא מגיע מחר.. מה נעשה עם אליסון בכלל? ״היא תצטרך לבוא איתנו אם אנחנו רוצים שהיא תצא מזה״ אדוארד קרא את מחשבותיי ונאנחתי..

אני לא מסוגל לראות את אליסון ככה אני חייב שהלנה תוציא אותה מזה אני לא אחייה אם עצמי אם היא תעשה לה משהו.. כל הסיפור עם הלנה באשמתי..
-פלאשבאק-
הלנה שכבה על המיטה עם הלבשה תחתונה וניסתה לפתות אותי. להלנה יש גוף יפה אני לא אכחיש, אבל היא בן אדם מגעיל צבוע והיא אינטרסנטית ברמה קיצונית. ״הלנה אני כבר אמרתי את דבריי. אני לא מעוניין להינשא לך״ אמרתי הכי סבלני שאני יכול ״כולם בעיירה הזו נופלים לרגליי! כולם חוץ ממך! למה אתה לא נשבה קסמיי כמו כולם?! אני אוהבת אותך ראיינוש!״ צרחה ולרגע אחד חשבתי שהיא הולכת להשתגע ״אני לא נופל בקסמיך כי אני מחפש מישהי שיש לה לב! מישהי שאהייה מסוגל לתת לה אהבה כמו שהיא נותנת לי! לא מישהי שקרניתוצבועה כמוך! את רוצה רק את המעמד ואת הכסף! את רודפת בצע! אני לא אנשא לך וזה סופי גם אצטרך לעזוב!״ צעקתי עליה והיא יצאה מהדלת כעוסה בצעדים מהירים ורועשים..

My LoveWhere stories live. Discover now