פרק 36

662 36 9
                                    

ואז..
*********
ראיין מחה את דמעותיי אחריי שנרגעתי וחזרנו פנימה ועלינו לחדר שלו לנוח.. שכבתי מחובקת בזרועותיו ואז זה הגיע.

התנתקתי ממנו במהירות ורצתי לשירותים להקיא שוב "שש.." ראיין שוב ליטף את גבי וחזרנו לישון.. יש לי תחושה מוזרה. מה התאריך היום? חשבתי לעצמי והסתכלתי בטלפון. מוזר..

"אלי תארגני מזוודה אני רוצה לקחת אותך לחבר שלי בהוואי" ראיין נכנס בעודי מנגנת בגיטרה והנהנתי והתחלטתי לארוז. לקחתי שמלות חוף דקות כאלה בצבע לבן כחול בהיר ועוד כמה, סטים של הלבשה תחתונה בשחור ולבן וגם כחול כהה שאליס הביאה לי כמובן ויש לי תחושה שהיא יודעת מה אנחנו הולכים לעשות שם;), כפכפים וכמובן שראיין לקח את הגיטרה השחורה המהממת שלו, שני בגדי ים ואת המטען ואהזניות יחד עם הטלפון.

נפרדנו מכולם וכמובן שהתנצלתי על איך שהתנהגתי מקודם והסברתי שהייתי ממש פגועה וכועסת ולמזלי הקאלנים הבינו והלהקה של סקוט הלכה אז נפרדתי גם מהם ונסענו לבית שלי להגיד שלום לפני שטסים.. "אני הולכת שנייה לשירותים" אמרתי ועליתי לחדר של וויליאם ורונה ולקחתי מהארון משהו שהייתי צריכה. רק ליתר ביטחון..

"אלי את תתקשרי אלי ללילה טוב?" תומי שאל והנהנתי מחבקת אותו "ברור נסיך שלי, ואנחנו נוסעים רק לשבוע" נשקתי למצחו נפרדנו מההורים ויצאנו לשדה התעופה. במטוס ישבתי ליד החלון ושקעתי במחשבות על כל היום המעייף הזה..

-נקודת מבט ראיין-

אליסון ישבה ליד החלון והשעינה עלו את ראשה עם ההבעה הזאת על הפנים שלה. היא שוקעת כרגע במחשבות שלה, עדיף לי לא להוציא אותה מזה, שתסיים לחשוב בשקט. במהלך הטיסה אליסון הייתה כל כך מרוכזת שלא שמה לב בכלל ששתי דיילות ניסו לפלרטט איתי וכמובן שהעפתי אותן ממני. דוחות. "אלי נחתנו" הוצאתי אותה מהבועה שהייתה בה ונסענו אל החוף הפרטי של חבר שלי.. "טנהי טוב לראות אותך אחי" חיבקתי את חברי הטוב טנהי שנתן לנו לשהות בחוף הפרטי שלו כי הוא טס לעשרה ימים לראות את אמא שלו בניו יורק. הודיתי לו ונכנסנו לבקתה על החוף ולקחתי מאלי את המזוודות והלכנו לאכול. גם בזמן דאכלנו היא לא הייתה לגמרי איתי.. משהו מטריד אותה. "אלי רוצה שניכנס למים?" שאלתי והיא הנהנה והלכה ללבוש בגד ים.  וואו איזו סקסית היא שאני אמות! את בגד הים הזה עוד לא ראיתי, בחיים לא ימאס שלי מהגוף המושלם שלה.. אוח אני לא יכול לחכות כבר למחר! היא לא הולכת לשכוח את החופשה הזאת. תאמינו לי שלא.

-נקודת מבט אליסון-

לבשתי את בגד הים השחור שלי והלכתי עם ראיין על החול הלבן הרך "אם היית אומרת לי שיש לך את בגד הים הזה קודם הייתי לוקח אותך לים יותר" אמר וצחקקתי "מחר תראה לי איך אתה נראה בשמש?" שאלתי והוא היסס לרגע ואז הנהן. אני כבר לא יכולה לחכות!

אחרי שאכלתי ראיין נשק ראשי "אני במים תבואי" אמר ורק מגבת הייתה כרוכה סביב אגנו. הבנתי את הרמז יתחמן.. עשיתי את הסידורים האנושיים שלי וצחצחתי שיניים שוב וירדתי לחוף רק עם מגבת סביב גופי. ללא בגד ים. ראיין היה במים עם הגב לחוף והירח זהר מבעד לשמיים השחורים.. הורדתי את המגבת ונכנסתי למים מחבקת את ראיין מאחור ושנינו ערומים תחת אור הירח.. העיניים שלו כאילו זרחו בתגובה לאור הירח והקשבתי לרחש הגלים המתנפצים על החוף "יפהפייה.. ממש אלה.." ראיין מלמל יותר לעצמו, ונשקתי לצווארו ועליתי ללסת שלו. "את מנסה לשגע אותי?" נאנח ואז חיבר את גופינו לאחד ופלטתי גניחת ספק הפתעה ספק עונג והקולות שיצאו מאיתנו היו הקולות היחידים שנשמעו בחוף..

ראיין היה ממש עייף אחרי שעברנו מהמים אל המיטה והמחשבות עלו במוחי שוב.. במהלך השבוע האחרון הקאתי לפחות ארבע פעמים ביום והמחזור שלי מאחר ביומיים. לקחת מהארון אצל נורה בדיקת הריון רק ליתר בטחון והלכתי לשירותים לעשות אותה ועוד שתיים.. חיכיתי רבע שעה והתקלחתי בזמן הזה וכשיצאתי מהמקלחת ליבי החסיר פעימה.

הבדיקות נעלמו.

My LoveWhere stories live. Discover now