פרק 43

618 45 9
                                    

התנתקנו מהשניקה וקפצתי על ראיין בחיבוק והוא סובב אותנו לעוד נשיקה והחיוך של שנינו היה מאוזן לאוזן ״אני אוהב אותך אישתי״ אמר ומחה לי את הדמעות וצחקקתי ״גם אני אוהבת אותך בעלי״ הוא משך אותי לחיבוק וזרקתי את הזר לאמה וקרצתי לה כי ידעתי שתשתגע אם לא אזרוק לה וירדנו לכולם וראשונים היו הקאלנים והמשפחה שלי ״אלי אלי את ממש ממש יפהההה!!״ תומי צעק מתלהב וראיין הרים אותו ונשקתי ללחיו ״תודה יפה שלי, גם אתה לבוש ממש יפה״ הוא צחקק ורץ לרוזלי ואמט ואז הגיעו ג׳ייקוב והלהקה עם אמה ״זרקת לי את הזרררר!! ומזל טוב יפה שלי את מהממת!! שניכם מהממים!״ חיבקה אותי ואת ראיין וצ׳ייס בירך והלהקה גם ״אליסון!״ שמעתי קול מוכר מאחוריי וראיתי את לידיה והחבורה ״לידיה!״ חיבקתי אותה ואחריה את כולם חזק ״הנדרים היו מרגשים״ דרק אמר וחיבקתי אותו ״המקום מעוצב מדהים!״ סטיילס אמר ״אליס״ ראיין ואני אמרנו ביחד ואז אחריי שאמרנו שלום לכולם התיישבנו בשולחנות וראיין עלה לבמונתהקטנה שהקימו ״אני רוצה להרים כוסית לכלה היפהפייה והאהובה שלי, אליסון אני אוהב אותך כמו שלא חשתי שאוכל אי פעם לאהוב ולכבוד ולעונג הוא לי לבלות את חיי איתך. לחיים!.״ אמר וכולם שתו מהשמפניה מה שלי אסור כי אני בהריון ואז הוא הוסיף ״אלי תעלי הנה בבקשה״ ביקש ועליתי אליו והוא חיבק אותי מהצד והסתכל בשאלה והנהנתי לו בחיוך ״רצינו לספר לכם שלפני בערך כשבוע וחצי, ממש שתי דקות לפני שהצעתי לאליסון נישואין, התבשר לנו עוד מעט נהפוך למשפחה משלנו״ אמר ונגע בבטני וכולם שרקו ומחאו כפיים ולאחר מכן המשפחה שלי עלתה לבמה ונורה דיברה למיקרופון בעוד שוויליאם מחזיק את תומי על הידיים ״אליסון שלנו, אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי אותך, ילדה קטנה עם תינוק בן פחות משנה על הידיים וישר התאהבתי בך ואמרתי לוויליאם ׳אותם אני רוצה שנאמץ!.׳ ולמרות שהיה לך קשה להפתח בהתחלה והיית קשה כמו אבן, למדת לי פתח ואנחנו גילינו ילדה מדהימה, בוגרת ואחראית, למרות שלא חייכת אפילו ביום ההולדת שלך תמיד שפתייך התעקלו קצת למעלה ברגע שהיית לבד עם אחיך.. את היית בטיול באותו הזמן אבל כשתומי היה בן שלוש, הקראתי לו לפני השינה את הספר ״רוצה להיות כשאהיה גדול״ ושאלתי אותו מה הוא רוצה להיות כשיגדל ואת יודעת מה הוא ענה? הוא ענה: אני רוצה להיות טוב וחזק כמו אלי. כשפגשנו לראשונה את ראיין פחדנו. פחדנו שתיפגעי יותר ותישברי לנו אבל טעינו, או הו כמה שטעינו. החיוך שב לשפתייך והצחוק התגלגל מגרונך וחזרת להיות הילדה החייכנית שהיית בתמונות. אז ראיין, תודה רבה לך שהחזרת לנו את הבת שלנו ושאתה עושה אותה מאושר, אתה בן אדם מדהים איכפתי ואוהב ואנחנו יודעים שאלי שלנו נמצאת בידיים טובות, אז מזל טוב ואוהבים מכל הלב״ אמרה וקמתי דומעת לחבק אותם ואז אדוארד עלה לבמה.

״בתחילת השנה כשראיין חזר הבית בהפתעה הוא נרשם לבית הספר כי הכרחתי אותו. וישבנו בקפיטריה ואז אליסון נכנסה והורידה לראיין את כל החושים, אני וכר שהוא בא אליי לבקש עצה מה לעשות מכיוון שאת בלה אישתי פגשתי לראשונה בקפיטרית בית הספר״ אמר וצחקנו ״אליסון את שינית את ראיין, היה לו מן נצנוץ כזה בעיניים וכל פעם שראה אותך רק רצה להכריז שאת שלו ושאף נער לא יתקרב אלייך, ואו הו! כמה בנים הסתכלו עלייך בלי ששמת לב בכלל״ אמר והסמקתי ״אז ברוכה הבאה רשמית למשפחה אלי למרות שהיית חלק ממנה עוד מהיום בו ראינו אותך בקפיטריה, אוהבים אותך אחות״ אמר וחיבקתי אותו ועוד אנשים בירכו ואז חבורה של ערפדים הגיעה אלינו וידעתי זאת מפני שהיו יפהפיים!

״אליסון תכירי את טניה קייט אליעזר וכרמן, הם קרוי משפחה שלנו מאלסקה״ ראיין הכיר בינינו והתחבקתי איתם והם בירכו למזל טוב ואז הגיע הזמן לריקוד הסלואו של החתן והכלה. אצבעותיה של רוזלי רפרפו על הקלידים והוציאו מנגינה יפהפייה בעודי מסתכלת לתוך העיניים הענבריות האוהבות של ראיין אשר מחזיק במותניי בעוד שידיי כרוכות סביב צווארו ״איך את גברת קאלן?״ שאל מחוייך ״מאושרת מר קאלן״ חייכתי חזרה ונשקתי ברוך לשפתיו ״אני לא חולמת נכון?״ שאלתי במבט מתחנן והוא ליטף את לחיי ״את לא חולמת יפה שלי..״ נשק ברוך לשפתיי וכשהסתיים הריקוד נפרדנו והלכנו לרקוד עם אורחים אחרים..

לפתע ראיין אליס רוזלי ואדוארד עלו לבמה ונעמדו מול המקרן ״יש לנו הפתעה בשביל אליסון. כשעזרתי לך לחפש את שמלת הכלה של אימך שאת לובשת ברגע זה, מצאתי קלטת מתחת לשקית עם השמלה והופתענו לראות את התוכן מאות קלטת. העברנו את התוכן לדיסק ואת הולכת לראות אותו. עצה שלי, קחי טישו״ רוזלי אמרה וראיין נעמד לידי והם הפעילו את הסרטון ונשמתי נעתקה.
בסרטון עמדו יחד לא אחרים מאשר..

ההורים שלי.

My LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant