פרק 23

886 41 9
                                    

-נקודת מבט ראיין-
אליסון לא מדברת איתי כבר ארבעה ימים וזה קשה לי והיחידי שהיא מסכימה להתראות איתו זה סת, אז החלטתי לקרוא למי שיצליחו לשכנע אותה לדבר איתי. ״ראיין אחי מה קורה?״ ״בסדר גמור, תקשיב אני צריך שתבואו אליסון כועסת עליי ומתעלמת ממני כבר ארבעה ימים״ הוא צחקק ואמר שיבואו וחיכיתי שיבואו וישכנעו אותה לחזור אליי..

-נקודת מבט אליסון-
ישבתי חיבקתי ודיברתי עם סת בסלון ולפתע נשמעה בדלת ״רגע!״ אמרתי ופתחתי את הדלת וקפצתי מאושר ״היי!!!!״ קראתי וחיבקתי את כולם חוץ מדרק ששתק בצד ״אלי הגעתי הבית-״ ״לידיה!״ טומי בדיוק נכנס הביתה וקפץ על לידיה שכמובן משכה אותו לחיבוק אוהב ואז וויליאם ונורה הגיעו וכולם דיברו איתם עד שעליתי לחדרי להרגע קצת.. לנסות לפחות..

״אליסון?״ קולו של דרק נשמע מכיוון הדלת וראיתי לאותו עומד שם ״כנס״ נאנחתי, לא בגללו כמובן והוא התיישב על ידי על המיטה ״רוצה לספר לי מה קורה בינך לבין ראיין?״ שאל והופתעתי קצת מזה שאיכפת לו ״אתם כאן בגלל זה נכון?״ שאלתי בייאוש והוא הנהן ״למה את כל כך כועסת עליו?״ שאל ונאנחתי מעצבים ״מאז המקרה עם הערפד הסדיסט ההוא שרצה לרצוח אותי הוא לא מסכים לי כלום ו.. ״ומה?״ שידל אותי להמשיך ״ובשיחה האחרונה שלנו רציתי להתייעץ איתו כי אני רוצה לחזור להתאגרף שוב.. אבל הוא לא הסכים לי. מי הוא שיסכים לי או לא? זה החיים שלי!״ אמרתי והעצבים שלי החלו להידלק ״אליסון את צריכה להבין ש-״ ״מה! להבין מה דרק?! הוא זה שלא מבין! הוא לא מבין שהאגרוף זה מה שעזר לי להישאר שפויה במשך שמונה שנים! בלי האגרוף אני נשבעת לך דרק שהייתי מתה ממזמן! זה מטריף אותי שהוא לא מסוגל להבין את זה! תחשוב שסקוט למשל? אם תלכו ממנו הכוח שלו יחלש ויכולים לנצח אותי בקלות יותר כי אין לו תמיכה מהלהקה שלו אבל אצלי? אצלי האגרוף היה נקודת הפריקה שלי, תמיכה, עזרה, זה עזר לי יותר ממה שהוא מבין בכלל! אני לא יכולה בלי זה זה כמו שהוא זקוק לדם כדי לשרוד אבל אני שרדתי בזכות האגרוף. מה הוא חושב? שלא הקניטו והיכו אותי אחרי שההורים שלי נרצחו?!״ צעקתי והתחלתי לבכות תוך כדי ודרק משך אותי לחיבוק שהיה דיי מפתיע אבל לאחר רגע חיבקתי אותו חזרה זה מספיק קשה לי לא להתאמן כשהייתי צריכה לנוחו מהדקירה והיד ועכשיו כשאני חולה.. נמאס לי שאני זו שצריכה לבוא להתנצל אחרי כל ריב מתי הוא יבין שגם היא לא בסדר?! ואם הוא לא מבין שאגרוף זה חלק ממי שאני, הוא מוזמן למצוא לעצמו חברה חדשה כי אני לא מתכוונת להישאר עם מישהו שלא מוצא חן בעיניו מי שאני.״ אמרתי והבכי נרגע לאט לאט ״אוף.. סליחה שצעקתי עליך לא התכוונתי..״ התנצלתי בפני דרק והוא הניח את ידו על כתפי ״טוב שהוצאת את זה״ חייך חצי בקטנה וחיבקתי אותו שוב "אם זה מעודד אותך, האקסית שלי שרפה את המשפחה שלי בחיים" אמר "אני מצטערת" אמרתי והוא המהם לפני שירדנו למטה לכולם..

"אלי אפשר מילה?" סקוט ניגש אליי והלכנו למטבח "אנחנו דיי... שמענו הכל ו.." התחיל להגיד "זה בסדר אני לא מתביישת להגיד את זה. זה היה המצב ואז לא חשבתי בכלל על טומי ואני לא יכולה לעשות לו את זה" אמרתי והוא חיבק אותי "יש לכם עוד בני משפחה?" שאל "לא הסבים נפטרו כשהייתי בת שמונה" אמרתי והוא הנהן והוא עזר לי לשטוף כלים, נחמד מצידו..

My LoveWhere stories live. Discover now