פרק 39

638 38 6
                                    

״אלי יפה קומי נחתנו״ ראיין העיר אותי וירדנו מהמטוס אל האוטו של ראיין שחיכה לנו בחנייה ״קודם אליי או אלייך?״ שאל ונאנחתי ״אליי בבקשה״ אמרתי והוא החל לנסוע כשיד אחת על ההגה והשנייה משולבת בידי..

הגענו אליי הביתה ותומי פתח לנו את הדלת ״אלייייייי!!״ צעק וקפץ עליי בחיבוק גדול והידקתי אותו ״נסיך שלי״ נשקתי ללחיו ״איפה וויליאם ונורה?״ ״בחוץ מאחורה״ אמר והלכנו לפרגולה מאחור ״אלי! ראיין! טוב שחזרתם יפים שלי!!״ נורה קפצה עלינו וחיבנו את שניהם ״אנחנו צריכים לספר לכם משהו..״ ראיין אמר והראיתי להם את הטבעת היפהפייה שעל ידי ״מזל טוב!״ היא קפצה עליי והייתי מבולבלת ״אתם לא כועסים? אין תגובה?״ שאלתי מבולבלת ״תיארנו לעצמנו שזה יקרה בסופו של דבר.., וראיין ביקש את ידך מה שבכלל גרם לנו לנטות לחיוב עקב זה שהוא מבקש מה שהרבה צעירים לא עושים כבר היום״ אמר וויליאם וחיבקתי את שניהם ואז סיפרנו להם שאני בהריון ״אז את לקחת את הבדיקות שהיו לי בארוןןן״ נורה אמרה ונפל לה האסימון ״מזל טוב יפה שלנו בהצלחה, מתי גיליתם את זה?״ הם שאלו חיבקו אותי ״אתמול בצהריים״ אמרתי ואחרי שיחה קטנה וחיבורים נסענו לביתו של ראיין..

״אלי ראיין ברוכים השבים! בואו שבו ל- סטופפפפפפפפפפפפפפ מה זה?!?!!״ אסמה קיבלה את פנינו ונעלה מבט בטבעת האירוסין שלי ״ראיין הציע אתמול״ אמרתי בהתרגשות והיא קפצה עליי וכולם הגיעו לחבק אותנו ״תקשיבו רגע.. אתמול לפני שראיין הציע לי נישואין אני גיליתי משהו.. כמובן שראיין יודע והכל, אז.. אני בהריון!״ אמרתי בהתרגשות והם חיבקו אותי ״בהצלחה״ הגיע תורו של אדוארד לחבק אותי והתיישבנו בסלון כולם ״אליסון, ראיין, אני צריך שתעלו איתי למשרד שלי רגע בבקשה, שאסביר לכם על מה שהולך לקרות בהריון״ קארלייל אמר ועלינו איתו למשרד שלו.

״תקשיבו ובעיקר את אליסון. ההריון הזה הוא לא כמו הריון רגיל של אדם נורמלי כיוון שראיין הוא ערפד. ההריון יהיה קצר יותר כיוון שהעובר גדל מהר יותר והוא יהיה חזק ביותר. אנחנו יודעים הכל בזכות ההריון של בלה עם רנסמה לכן נוכל להיות מוכנים. העובר לא יאכל את מה שאת תאכלי לכן תצטרכי לשתות דם ולנוח, ורוב הסיכויים שכשהעובר יבעט הוא ישבור לך כמה צלעות וזה לא הולך להיות הכי נעים בעולם מכיוון שהוא לא אנושי והרבה יותר חזק..״ אמר והנהנתי ״מכונת האולטרסאונד לא תעבוד כי הרחם עבה ומיוחדת כך שלא האולטרסאונד ולא מחט יוכלו לעבור דרכה כך שלא נוכל לדעת את המין של העובר עד אחרי הלידה אך אנחנו הערפדים נוכל לשמוע את קצב הלב שלו. יש שאלות?״ שאל והנהנתי ״העובר, הוא יהייה כמו רנסמה? חצי אדם חצי ערפד?״ שאלתי וקארלייל הנהן ״טוב אז אני לא דואגת יותר מידי״ אמרתי וירדנו למטה לסלון שוב ונתקפתי רעב והבטן שלי קרקרה ״את רעבה?״ שאלה בלה והנהנתי וקארלייל הלך לאנשהו וחזר עם כוס שלא רואים את הבפנוכו שלה וכולם חוץ מבלה אדוארד קארלייל אליס וראיין יצאו מהחדר אז תיארתי לעצמי שיש בכוס דם. ״זה לא יהייה הכי טעים אולי-״ ״ אני יודעת מהטעם של דם, טעמתי מספיק בחיי את שלי״ קטעתי את ראיין והכנסתי את הקשית אל פי ושתיתי לאט ״איך?״ שאל ראיין וחייכתי ״הטעם טוב״ אמרתי והוא חייך אליי ״אני שמח״ אמר ונישק אותי ולאחר שסיימתי את כל הכוס התערסלתי בזרועותיו של ראיין ונרדמתי..

-חלום-
ישבנו בסלון ואמא ליטפה את הבטן שלה ״אמא אמא מה יש לך בבטן??״ שאלתי את אמא, יש לה בטן כל כך גדולה ועגולה ״תנחשי״ חייכה והתיישבתי על הברכיים של אבא ״אמממ.... ברווז!״ היא צחקה ״לא? אז אממ... יש לך בבטן כדור בצבע כחול!״ אמרתי ואבא הצטרף לצחוק ״לא מותק, יש שם תינוק. יש שם אח קטן שבעוד חודש הולך להיוולד לך״ אמרה וחייכתי מאושרת ״אני תמיד תמיד אשמור עליו והוא יראה כמו אבא קטן כמו שאני כמוך בקטן!״ צהלתי באושר והם צחקו ״אלי את משהו מיוחד..״ אבא אמר ונשק למצחי..
-סוף חלום-

התעוררתי בזרועותיו של ראיין שכנראה העביר אותי למיטה שלו והוא ניגב את הדמעות שזלגו על לחיי ״מה קרה?״ ליטף את פניי ״אני מתגעגעת אליהם..״ משכתי באפי והתכרבלתי לחזהו ונרדמתי שוב אך עם המזל שלי, רצתי לשירותים להקיא שוב ״מתי את רוצה להתחתן ארוסה שלי?״ שאל וצחקקתי ״לא יודעת ארוס שלי מתי בא לך?״ שאלתי ועליתי מעליו ״את רוצה אחרי הלידה או אחרי?״ ״לפני אבל אני לא רוצה שיהייה לי בטן עדיין״ אמרתי והוא חייך ״תהייה לך בטן עוד שבועיים-שלושה אז אני מניח שאליס תוכל לתכנן את הכל״ אמר וחייכתי ״אתה חושב שאהייה אמא טובה? כאילו, אני בכל זאת בת אדם והעובר לא הכי אנושי שיש״ אמרתי והוא קבר את ראשו בצווארי ״את תיהי מעולה בייבי..״ לחש ונשק לצווארי ומשם אתם כבר יודעים את המשך😉..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שמונה הצבעות ושש תגובות סומכת עליכם💋❤️

My LoveWhere stories live. Discover now