Author Note 2

3.8K 140 1
                                    

Ok gais author nak tukar nama sekolah menjadi sekolah Elite. Nama sekolahnya ialah Sekolah Glory St Andrew High School (GSAHS). Sorry kalau panjang sangat nama sekolah tu. Sebenarnya sekolah (GSAHS) merupakan sekolah private terkenal di seluruh dunia. Namun still tangga ke 3 selepas Sekolah Navy Eve High School dan Sekolah Spartans High School.

FG terkenal di seluruh sekolah yang gais. Begitu juga FB disebabkan kehenseman mereka. Author nak terangkan yang sebenarnya FG ada dark side. Tapi itu nanti terbongkar kat part seterusnya. So get ready.

Ariana pernah kecewa dan nak balas dendam. Segalanya dibantu oleh sepupu dan rakan-rakannya. Mereka juga akan bersekolah kat Spy School Empire. Mereka mempelajari ilmu menjadi spy berjaya.

Segalanya tersembunyi daripada orang ramai. Semuanya tidak mengetahui split personality mereka yang sebenarnya termasuk parents mereka.

Terus vote story ini untuk lebih lanjut. Cadangan boleh disuggest dari comment. Pastikan share yang dengan kawan² supaya banyak yang baca muahhahah. Just kidding.

Minta maaf sekiranya author lambat update maybe cause busy dengan homework work work just like rihanna song. K lah bye

Dear FlowerGirls (E)(C) ✅Where stories live. Discover now