59 ❤

7.8K 715 78
                                    

Jungkook menyiapkan dirinya untuk berjumpa dengan isteri kepada ahli perniagaan yang sepatutnya Jimin punya urusan. Tetapi disebabkan Jimin itu terpaksa EL, dialah yang menjadi mangsa keadaan. Mujur tiada apa-apa janji temu hari ini.

Tuk! Tuk! Tuk!

Jungkook angkat kepala.

"Come in!"

Pintu terkuak. Jungkook menanti di mejanya dengan tenang. Sekarang, seorang wanita lewat 40-an masuk ke dalam biliknya dengan gaya dan fesyen seperti isteri-isteri ahli perniagaan atau menteri kerajaan yang lain.

"Silakan duduk, puan." Jungkook menyapa mesra. Wanita itu tersenyum lebar melihatnya. Senyumannya... lain.

"Thank you, darling." Ucapnya sebelum melabuhkan punggung di kerusi berhadapan dengan Jungkook. Jungkook menaikkan kening perlahan mula menundukkan kepala melihat fail.

"So, puan ke yang nak booking hotel saya?"

"Yes, darl. Untuk 100 bilik. Ada?"

Jungkook mengangguk yakin.

"Ada. By the way, puan nak hotel kami yang..."

"Darling, relaks. Saya tak nak terburu-buru. Kita bincang santai je, okey?" Tiba-tiba, tangan Jungkook disentuh dan diusap perlahan. Gaya duduknya yang meliuk itu seakan cuba untuk menggodanya. Jungkook menarik tangan.

"Excuse me..."

"Awak dah kahwin?"

Jungkook bertaut kening.

"Kenapa puan tanya?"

Wanita itu senyap seraya menggeleng. Kaki disilang dan sengaja ditarik skrit pendeknya itu ke pangkal paha. Jungkook alihkan pandangan. Macam mana dia boleh terjebak dalam hal ni?

[COMPLETED] Frust 좌절하다 (Jungkook BTS)Onde histórias criam vida. Descubra agora