100 ❤

9.1K 591 77
                                    

Masa seakan berlalu dengan begitu cepat. Lebih kurang sebulan lebih juga kejadian ngeri itu berlaku. Segala babak ngeri dan hitam yang menakutkan sudah pun beransur-ansur hilang.

Puan Yura ditempatkan di wad sakit jiwa.

Ayah tiri Jung Yeon pula masih lagi bergiat aktif dalam bidang perniagaan. Dia telah menceraikan Puan Yura sebulan yang lepas. Dia lebih bahagia jika bersendirian.

Selepas itu, Yejin pula akan berkahwin pada minggu hadapan bersama Namjoon. Puan Jeon sangat sibuk dengan persiapan majlis anak sulungnya ini dan mahukan yang terbaik.

Keceriaan Lisa tetap ada sehinggalah sekarang. Dialah yang selalu menjadi penyeri hidup Jung Yeon tatkala rakan baiknya itu dalam kesedihan.

Jimin? Syukur, lelaki itu bakal berkahwin tidak lama lagi. Hanya tarikh yang akan menentukan. Dengan siapa? Itu rahsia~

Lagi? Ada?

Ada.

Jung Yeon dan Jungkook.

Mereka kini lebih tertumpu pada fasa 'BERCINTA TAK HABIS-HABIS'. Kejadian dulu itu menyebabkan mereka tahu antara satu sama lain lebih dalam. Tempoh percintaan yang lama membantu perjuangan mereka ini. Dan segala kenangan itu akan sentiasa diingati bersama. Sampai bila-bila.

-----

Maaf kalau nampak saya laju sangat. Saya nak kena habiskan secepat yang mungkin dan terima kasih sebab baca fanfic yang tak seberapa ni. Walaupun fanfic ni kontot2 tapi tetap #1 juga. Berkat sokongan awak semua, insya Allah saya akan bagi awak semua baca buku2 saya yang akan datang.

Nak tahu siapa hero seterusnya? Scroll bawah untuk next part.

[COMPLETED] Frust 좌절하다 (Jungkook BTS)Where stories live. Discover now