89 ❤

7.3K 573 79
                                    

Ubat perangsang yang melebihi dos menyebabkan Jungkook hilang kawalan ke atas Puan Yura. Kekejian Puan Yura dengan rancangannya untuk membuat Jungkook menidurinya hampir berjaya. Setiap ciuman yang Jungkook buat hasil daripada ubat perangsang yang dimasukkan ke dalam tubuh Jungkook ketika pengsan tadi menyebabkan perasaan Puan Yura bercampur baur.

Orang-orang Puan Yura selamat membawa mereka berdua ke rumah Jungkook dan melakukan perkara terkutuk itu di ruang tamu mahligai Jungkook dan Jung Yeon.  Puan Yura tanpa segan, menanggalkan pakaian Jungkook dan kini.. mereka berdua di bilik. Bilik Jungkook dan Jung Yeon.

Jungkook tidak sedarkan diri. Ubat itu terlalu kuat sehingga dia lupa diri. Puan Yura senyum puas. Akhirnya.. dia berjaya mendapatkan Jungkook. Masih hangat benih lelaki itu menyimbah pada dirinya. Gila Puan Yura.

Dengan tangan memeluk tubuh Jungkook yang terdedah di bawah selimut, Puan Yura pejamkan mata. Namun, baru dia hendak terlelap, pintu bilik ini ditendang kuat menyebabkan Puan Yura tersedar.

"Kim Yura!" Suara garau suami Puan Yura bergema. Lelaki itu nampak bengis. Lagi bengis bila dia nampak isterinya bersama lelaki lain di atas katil yang sama dengan tubuh yang bertelanjang.

"Awak buat apa dekat sini?!"

"Aku yang sepatutnya tanya, kau buat apa dekat sini?! Oh.. budak muda. Patutlah kau merenyam semacam!" Suami Puan Yura terus meluru ke arah Jungkook dan tanpa menunggu lama, satu tumbukan maut menikam perut Jungkook menyebabkan Jungkook meringkuk. Tidak cukup dengan itu, wajah Jungkook dipukul dengan pasu kaca yang ada di atas meja lampu. Lunyai Jungkook dikerjakan.

Puan Yura terkebil-kebil. Darah yang tersembur keluar dari mulut Jungkook menyebabkan dia takut. Dia terus berlari keluar dari bilik ini tanpa memakai baju.

Jungkook tidak sedarkan diri. Lembik tubuhnya. Lelaki ini tidak bersalah tetapi terkena dalam perbuatan ibu mentuanya sendiri.

[COMPLETED] Frust 좌절하다 (Jungkook BTS)Where stories live. Discover now