92 ❤

7.5K 597 34
                                    

Jung Yeon tersandar lemah di dinding apabila ayah tirinya memberitahu tentang hal sebenar tadi. Ayah tiriny juga memberitahu, bahawa Puan Yura melarikan diri dengan tubuh yang berbogel dan masih tidak dijumpai. Jungkook pula berada di ICU kerana mempunyai masalah organ dalaman selepas ditumbuk.

Air matanya hampir habis. Dia tidak menyalahkan ayah tirinya. Ayah tirinya dan Jungkook mangsa sahaja. Dan mangsa paling teruk ialah Jungkook. Dia sedih dengan semua perkara. Jungkook, Puan Yura. Semuanya. Dia sedih.

"Puan Jeon," Jung Yeon mengangkat kepala apabila seorang doktor menegur. Jung Yeon angkat tubuh dan berjalan lemah.

"Ya, doktor?"

"Berita buruk, puan. Kami terpaksa menjalankan pembedahan kepada suami puan sebab jantung suami puan bermasalah. Kami terpaksa jalankan pembedahan ni dulu sebelum dapatkan kebenaran puan. Tapi, saya tak berani buat jaminan. Pembedahan ni 50/50. Saya tak berani buat apa-apa andaian. Doa yang terbaik untuk suami puan supaya dia terus kuat ya?"

Terduduk Jung Yeon dibuatnya. Doktor tadi memeluk tubuhnya dan mengusap belakang Jung Yeon perlahan. Air matanya mengalir lagi. Dan kali ini.. semakin lebat.

[COMPLETED] Frust 좌절하다 (Jungkook BTS)Where stories live. Discover now