Když jsem se doma převlékla, rychle jsem vyběhla ven, kde na mě už čekala Zoe. "Přijede pro nás Clair" oznámila mi, když jsem se chtěla rozejít po silnici a já se prudce otočila. "Cože? Vždyť jí ani neznám?" Vyjekla jsem a rozmáchla u toho rukama. "A kvůli tomu, že jí neznáš půjdeš radši pěšky? Jenom nás sveze Beth, nic víc" pokroutila s úsměvem hlavou a já tak došla zpátky k ní. "Hele už jede" ukázala na stříbrné auto na konci ulice, které bylo v cuku letu u nás. "Tak pojď" zatáhla mě za ruku k sobě do auta a já se připnula. "Ahoj Beth, jsem Clair" mávla na mě zepředu holka, kterou jsem nikdy neviděla a já se na ní beze slova usmála.
Naštěstí jsem nemusela ani nic říkat jelikož konverzaci vedla Zoe s tou Clair a ani ne za dvacet minut už jsme byly na pláži. "Tak se pak uvidíme" usmála se na Zoe a na mě pokývala hlavou, pak odešla jiným směrem než jsme mířily my. "Co tady chceš dělat?" Zeptala jsem se lehce otráveně a Zo se na mě pomalu otočila. "Nebuď otrávená, bude to fajn" chytla mě za ruku a i proti mé vůli mě vlákla za sebou k hloučku lidí, kteří se snažili rozdělat oheň. "K čemu dělají ten oheň?" Zeptala jsem se na to první co mi proběhlo hlavou. "Budou dělat táborák, a hlavně za chvíli bude tma" pokrčila Zoe rameny a já kývla.
"Hlavně buď milá a bude to v pohodě" podívala se na mě když se zastavila a pak mě zatáhla směrem dopředu. "Co to děláš? Vždyť je ani neznáme? Je to Meghan Zoe, Meghan a její kamarádi, Meghan a Kyle, Meghan a lidi se kterými se nebavíme a ani jsme se nikdy nebavili" vytřeštila jsem na ní oči a rychle jsem jí zatáhla zpátky. "Meghan a Shawn" ukázala do rohu skupinky, kde si Shawn zrovna neléval něco k pití a pak se přidal do rozhovoru který mezi sebou vedl Kyle s Meghan. "No a co? Shawn se s námi nebavil, ve škole nás ignoroval a teď to nebude jinak" řekla jsem jí můj opravdový pohled na věc a jí trochu potemněly oči. "Nebuď pořád tak stydlivá, Shawn by se s námi bavil kdyby jsme za ním šli, tak pojď" znovu mě zatáhla za ruku, ale já se ani nehnula. "Ne Zoe já nejdu, víš jaká jsem, nemám tohle ráda, promiň" sklopila jsem pohled jelikož jsem se s ní nechtěla pohádat a ona si povzdechla. "No tak fajn" svěsila ruce podél těla a rozešla se druhým směrem než byl Shawn a ostatní.
"Pojď aspoň za nimi" ukázala na skupinku lidí, ve které byli lidé z naší třídy a já kývla. Chvíli jsem si s nimi povídala o nějaké hře, ale jinak jsem se do konverzace nijak nezapojovala a vyhovovalo mi to. Moje bloumání po okolí vyrušil až Austin, když na mě promluvil. "Beth si v pohodě?" Zeptal se a lehce se dotknul mé holé kůže na rameni. "Ehm jo, jenom jsem se zamyslela" usmála jsem se a on kývl. "Nechceš se jít projít? Jenom tady po pláži?" Řekl a než jsem stihla vymyslet dobrý důvod proč ne, Zo už souhlasila za mě. "Půjde ráda" usmála se na něj a já jí propálila pohledem, nic jsem ale nenamítala.
"Tak pojď" popostrčil mě rukou a já si nervózně mnula prsty, zatímco jsem cupitala za ním. "Nikdy jsme se moc nebavili a to už spolu jsme ve třídě tři roky. Je to divný" zasmál se a já pokrčila rameny. "Je" připustila jsem a on se zasmál. "Jsi hodně tichá víš-" začal říkat větu, kterou přerušil Shawn. "Nechcete si s náma něco zahrát?" Zavolal na nás od ohně a i když už bylo šero, viděla jsem, že se mi divá přímo do očí. "Řeknu mu, že nechceme" řekl Austin, když se na mě podíval a já zakroutila hlavou, "ne půjdeme" řekla jsem sebevědomě. Sebevědomí ze mě hned vyprchalo, když jsem si uvědomila kdo tam s ním je a ke komu jsem před hodinou nechtěla jít. Být s Austinem sama mi, ale přišlo ještě horší než jít něco hrát, v tu chvíli kdy jsem souhlasila. Teď už vím, že to byla špatná volba. "Ta fajn, jdeme" usmál se na mě a já ucukla když se jeho ruka chtěla dotknout té mojí.
"Co je? Říkala si, že je lepší když to hraje víc lidí" řekl Shawn Meghan, potom co ho propálila smrtícím pohledem. Jen pokroutila hlavou a otočila se čelem ke mně. Teď už jsem od ní byla jenom kousek a sedala jsem si na dřevěnou lavičku. Viděla jsem jak chtěla něco říct, ale pak se otočila na Shawna a odešla o kousek dál. "Co tady děláš?" Zapištěla mi Zoe do ucha, když si sedla na volné místo vedle mě. "Sama nevím, ale chci pryč" připustila jsem jí a ona pokroutila hlavou. "Ne! Když už si tady tak toho musíš využít" řekla a objala mě. "Jsem tady s tebou" snažila se mě povzbudit, což mě rozesmálo.
"Fajn" řekla jsem mezi smíchem a podívala jsem se směrem k ohni za kterým seděl Shawn. Naše oči se opět setkaly a on své rty rozšířil do lehkého úsměvu. Trochu jsem se pousmála nazpátek a pak jsem zase rychle sklopila hlavu. "Takže děcka, zahrajeme si klasiku, flašku. Kdo hraje ať jde do kola, kdo ne ať vypadne" rozkřikla se Meghan a já se v tu chvíli už zvedala, když mě Zoe stáhla zpátky dolů. "Ani náhodou Beth, bude to dobrý, zvládneš to" pošeptala mi do ucha a já kývla. Teď už nemůžu odejít.
"Shawne točíš" rozkázala Meghan a já se opět podívala na kudrnatého kluka. Padlo to na nějaké dvě holky a já ani neposlouchala, co za úkol jí ta holka bude dávat a promnula jsem si spánky.
Skoro každé holky se ptali na tu samou otázku, když si vybrala pravdu a tak když hrdlo padlo na mě, tak nějak jsem věděla jaká bude otázka. I když Shawn byl naproti mě, dno padlo o kousek vedle na kluka vedle něj a já si nervózně promnula ruce. "Pravda nebo úkol?" Zeptal se na klasickou otázku a já odpověděla, že chci pravdu.
"Jsi panna?" Měla jsem pravdu. Vyschlo mi v krku a trochu jsem pootevřela ústa, když se na mě všichni otočili a čekali na odpověď. Viděla jsem zájem v Shawnových očích a na chvíli mě mrzelo, že ho mám jenom kvůli otázce při blbý hře. Po pár sekundách, které byly až moc dlouhé jsem kývla na souhlas a zatočila jsem láhví. Viděla jsem překvapené pohledy skoro všech lidí v kruhu, ale snažila jsem se tomu nevěnovat pozornost.
Flaška se mi od té doby naštěstí vyhýbala a já zpozorněla až když hrdlo padlo na Zoe, která si vybrala úkol. "Takže" začala holka, která patřila do party Meghan a já se bála za Zoe, co si vymyslí, "vykousni se s...se Shawnem" řekla po docela dlouhém rozmýšlení a já otevřela pusu dokořán. "Děláš si srandu?" Slyšela jsem vyjeknout Meghan.
"To nemůžeš Zo, to nejde" drcla jsem do ní, když jsem viděla, že jí to ani trochu nevadí. "Bethany mlč, proč bych nemohla? Už mě nebaví jak mi o něm Noah pořád něco říká, co nesmím a smím, můžu si dělat co chci tak mě nech, prosím" podívala se mi prosebně do očí a já nevěřila tomu, co právě řekla. Vždyť to nemůže udělat už jenom kvůli svýmu tátovi. Když jsem si uvědomila jaké tady bylo ticho rozhlédla jsem se na ostatní, kteří věnovali pohled buď Shawnovi nebo Zo. I já jsem se podívala na Shawna a nemusela jsem čekat dlouho, aby mi pohled opětoval. Kdyby bylo světlo musel by vidět to jak jsem ho očima prosila aby to ukončil a nenechal se, ale byla tma a i kdyby to viděl, bylo by mu to jedno.
Zrak jsem přesunula zpátky na Zo, která se už pomalu zvedala, když jsem přesunula zrak zpátky na Shawna. "Já nechci, kašlu na to" řekl a přetáhl si přes hlavu tričko. Všechny holky byly nadšené, že můžou Shawna vidět bez trička jelikož bylo rozhodně co vidět a Zoe vypadala, že se za chvíli rozbrečí. "Tady máš" hodil mi Austin přes rameno něco teplého a já tak poznala, že je to jeho bunda. Jindy bych protestovala, ale jelikož mi byla zima více jsem se zachumlala a podívala jsem se na Shawna, který tam seděl bez trička, bez jakékoliv známky, že by mu byla zima a opět se koukal mým směrem.
"Beth já radši půjdu" řekla z ničeho nic Zoe, když se opět zatočilo flaškou a zvedla se. Než jsem si to stihla promyslet instinktivně jsem se zvedla taky a začala jsem utíkat, abych jí dohnala. "Zo nic si z toho nedělej ano, je to jenom hra, jenom blbá hra" pohladila jsem jí po rameni a ona vzlykla. "Vím, že je to asi špatný ale líbí se mi Beth, líbí se mi Shawn. Pojedu teď domů, spíš se projdu, miluju tě, ale budu ráda, když teď budu moct jít sama ano, uvidíme se ve škole" objala mě a začala zase utíkat podél pláže.
"Už odešla?" Ozval se hlas za mnou a já leknutím vyskočila. "Ehm jo" šeptla jsem směrem k Shawnovi a on kývl. "Je dobře, že jsi to neudělal" řekla jsem a podívala jsem se mu do tváře, kterou jsem v té tmě skoro neviděla. "Jo?" Zeptal se a přistoupil ke mě o trochu blíž. "Jo" kývla jsem a u toho se usmála.
"No tvůj kluk čeká, asi bys měla jít" ohlédl se a já za ním spatřila Austina. "To není...um jo, měla bych jít" rozmyslela jsem si svá slova a on jemně pokýval hlavou. "Uvidíme se" mrkl na mě a otočil se směrem pryč.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
Particular taste
FanfictionCo se stane když se k vaší nejlepší kamarádce a kamarádovi přestěhuje jejich nový nevlastní bratr? Ostatním by se nestalo asi nic, ale jak i on říká, já bohužel/bohudík nejsem jako všichni ostatní. #1 shawnmendes 🌸 7.6 2019 🌸