"Dobré ráno, sluníčko" uslyšela jsem rozespalý hlas vedle mého ucha a s úsměvem jsem tam otočila hlavu. Shawn se na mě jemně usmíval a na prsty si namotával moje vlasy.
"Dobré ráno" zopakovala jsem a hlavu jsem si položila na jeho hruď. "Kolik je?" Zeptala jsem se a on se podíval na hodinky, které měl na ruce. "Devět" řekl a já kývla.
Zadívala jsem se na jeho tvář. Nechápu jak něco tak rozkošnýho může trávit čas semnou. Probralo mě až když mi Shawn věnoval pusu na čelo a potom na tvář. Takhle přešel až na moje rty a objal mě okolo zad. "Nejradši bych to oblečení z tebe strhal" zašeptal do polibku a já se usmála. "Můžeš" zamumlala jsem a zkousla jsem jeho ret.
Čekala bych, že to doopravdy udělá, ale pak jsem uslyšela křik a oba jsme se od sebe se Shawnem odpojili. "Shawne Petere Raule Mendesi!" Uslyšela jsem zakřičet jeho jméno a on rychle vyskočil z postele a zamkl dveře.
"Otevři!" Jeho máma zabouchala na dveře a já se na něj vyděšeně podívala. "Běž do koupelny" pousmál se na mě a já kývla. Hned jak jsem tam zalezla slyšela jsem cvaknout dveře a následně jeho mámu, která vlezla k němu do pokoje.
"Co to mělo být? Právě jsem od Noaha zjistila, že jsis tady udělal nějaký večírek mezitím, co jsme byli pryč?! Jak si to vůbec představuješ?! Seber se, Shawne!" Slyšela jsem jí křičet.
"Už se to nestane, neboj" slyšela jsem jeho odpověď a pak ticho.
"Taky mi říkal, že jsi prý obtěžoval holky, je to pravda?" Vyjela znovu a já se zadrhla. Opravdu tohle Noah říká? "Ne mami, tohle není pravda" odfrkl si. "Vážně? Shawne já-", "ano mami vážně! Nejsem žádnej úchyl!" Vykřikl a mě se za něj sevřelo srdce. Jak si o něm tohle může myslet jeho vlastní máma? "A proč by nám Noah lhal?" Slyšela jsem jí potichu říct a srdce se mi sevřelo ještě víc."Protože chce mojí holku!" Shawn opět zvýšil hlas. Nelíbilo se mu, že mu máma nevěří. Počkat- nazval mě právě Shawn jeho holkou?
"Máš holku?" Slyšela jsem překvapený hlas jeho mámy a musela jsem se trochu usmát. "Jo...asi jo, to je jedno, prostě je tohle ten důvod, proč si něco takovýho vymýšlí" trochu uklidnil svůj hlas a já cítila, jak se přiblížil k dveřím, za kterými jsem byla.
"Kdo je to?" Vyzvídala jeho máma. "Mami před chvílí sis myslela, že holky zneužívám tak teď nedělej, jak se o mě zajímáš" řekl poměrně klidně."Shawne mrzí mě to, ale radši jsem se zeptala, vím že tě to stěhování změnilo a-", "mami prosím běž" zaúpěl a ona si povzdychla. "Promiň" řekla předtím, než jsem slyšela zaklapnout dveře. "Pojď" Shawn mi otevřel a nechal mě vejít do jeho pokoje. "Slyšela si něco?" Zeptal se a já se zamyslela, předtím než jsem zakroutila hlavou ve znaku ne. Nejspíš byl ten rozhovor osobní a chce ho nechat tak. "Dobře" kývl hlavou a já se usmála.
"Co kdyby jsme se jeli projet?" Zeptala jsem se a obejmula jsem ho kolem pasu. "Kam a na čem?" Zeptal se a věnoval mi pusu do vlasů. Na to jaký měl rozhovor s jeho matkou je klidný. "Na motorce a kamkoliv" uculila jsem se a on se na mě podíval zpod řas. "Myslel jsem, že motorku nesnášíš..." začal a já pokrčila rameny. "Dneska ani ne" zasmála jsem se a on semnou. "Tak jedeme" prohlásil.
Po chvíli už jsme vycházeli z jeho pokoje a měli jsme namířeno do garáže. "Ahoj" usmála se na nás Zoe, kterou jsme potkali na schodech a my jí oba úsměv opětovali.
"Tady máš" podal mi helmu a já si jí nandala na hlavu předtím, než mi jí zapl a pak to samé udělal s tou jeho. "Pořádně se mě chyť" napomenul mě a já obmotala ruce okolo jeho pasu.
Vítr mě okamžitě začal šlehat do tváří a já se opřela o Shawnovy pevná záda. Nevěděla jsem kam nakonec jedeme a bylo mi to jedno. Užívala jsem si jak se jeho hruď zdvihá nahoru a dolů a jak jeho tělo zahřívá to moje. Ruce jsem pomalu uvolnila a stáhla jsem je k sobě. Chtěla jsem je zvednout nad hlavu, jak se to dělá ve filmech, ale na to jsem se až moc bála a tak jsem je po chvíli opět obmotala okolo Shawnovi hrudi.
"Ty si, ale posera!" Zavolal na mě Shawn a já se sama pro sebe uchechtla. "No a co!"
ČTEŠ
Particular taste
FanfictionCo se stane když se k vaší nejlepší kamarádce a kamarádovi přestěhuje jejich nový nevlastní bratr? Ostatním by se nestalo asi nic, ale jak i on říká, já bohužel/bohudík nejsem jako všichni ostatní. #1 shawnmendes 🌸 7.6 2019 🌸