BAB 21

5.3K 112 0
                                    

"So, you jadi ke kahwin dengan Daniel?"tanya Zarul untuk mencari kepastian dari Elina. Hatinya masih sakit mendengar khabar gembira itu dari mulut Elina sendiri beberapa bulan yang lalu.

"Of course la. You tahu kan I memang sayangkan dia."jelas Elina sambil menari. Makin membuak nafsu Zarul bila dia melihat lenggok tubuh Elina. Mahu saja diterkam tubuhnya yang seksi itu. Mujur masih ramai orang di kelab itu.

Tanpa Elina sedar, Zarul telah memasukkan sesuatu ke dalam minumannya. Selesai menari, Elina meneguk airnya sehingga habis. Zarul tersenyum puas dapat mengenakan Elina. 'Ya, kau akan jadi lauk aku dulu malam ni Elina. Sorry sayang!'gumam Zarul di dalam hati.

Zarul memapah Elina yang sudah tidak sedarkan diri sepanjang perjalanan ke rumah kondonya. Dia sudah tidak dapat menahan nafsunya sebaik meletakkan Elina di atas katil.

Tubuhnya yang sedikit sasa telah menindih tubuh Elina. Elina seperti sudah tidak dapat mengawal nafsunya dan mengikut rentak dan permintaan Zarul. Malam itu mereka berdua hanyut dengan nafsu masing-masing.

"Morning sayang,,"tegur Zarul sambil mengelus lembut pipi Elina.

Elina yang sedikit tersentak dengan kehadiran Zarul bingkas bangkit dari pembaringannya dan menolak Zarul dengan kasar.

"You, apa yang you buat dekat I? Macam mana I boleh ada dekat sini?"Elina menangis lantas menarik kembali selimut di katil Zarul.

"Shhh, I tak buat apa-apa la. In fact, you yang layankan saja permintaan I malam tadi. You dah lupa ke Elina?By the way, thanks ya sayang"pujuk Zarul dengan perasaan yang cukup puas. Dia menapak keluar membiarkan Elina dengan tangisan yang kuat.

Sesampainya di rumah, Elina terus membersihkan diri. Dia jijik dengan keadaanya sekarang ini. Tubuhnya yang dijaga untuk Daniel sudah tidak bernilai lagi. Dia kecewa dengan perbuatan Zarul padanya. Selama ini Zarul hanya mempergunakannya sahaja.



SELAMANYA MENCINTAIMUWhere stories live. Discover now