Part 6

1.8K 138 4
                                    

Sehun menapak keluar dari lift setelah tiba di tingkat 12. Dia berjalan sambil kedua-dua belah tangannya diletakkan pada poket seluar. Cermin mata hitam setia terletak pada batang hidungnya. Sowon dibelakang hanya menunduk sambil mengikutnya.

Mereka kini tiba di hadapan bilik bernombor 94. Password bilik ditekan, lalu pintu terbuka setelah kata laluannya tepat. Sehun masuk dahulu diikuti Sowon. Sowon teragak-agak untuk mengikuti Sehun hingga ke ruang tamu. Jantungnya berdegup kencang kerana gementar.

Gementar dengan apa yang bakal Sehun lakukan padanya nanti.

Sehun terus merebahkan badan pada sofa. Kaki dilunjurkan pada meja kopi dihadapannya. Hela nafas berat dilepaskan. Penat.

"Yah..." panggil Sehun acuh tak acuh. Di  terlalu penat untuk memanggil Sowon yang masih tercegat dihadapan pintu masuk.

'Asal pulak perempuan ni? Macamlah tak biasa datang sini..' dia bermonolog dalmm hati.

"Eo....eo?" Sahut Sowon. Masih lagi nervous.

"Aku penat. Bancuhkan air kat aku." Arah Sehun. Sowon sekadar mengangguk lalu kakinya terus melangkah ke arah dapur.

Kabinet dapur diselongkarnya. Sebalang serbuk koko ditemuinya. Dia memulakan aktivitinya membancuk air koko ais khas buat Sehun.

Sedang dia mengacau air itu, satu tangan melingkari pinggangnya. Dia tersentak. Terhenti segala perbuatannya. Jantungnya berdegup laju.

Pelukan pada pinggangnya semakin erat. Dia dapat merasai satu beban pada bahu kanannya dan juga deru nafas seseorang. Ya, orang itu tak lain dan tak bukan, Oh Sehun.

"Se...."

"Shuhhhsss... just kekalkan macam ni. I need you." Potongnya. Sowon sekadar diam dalam gentar.

"You're scent, so sweet... i love it." Ujarnya dengan nada menggoda. Terus leher Sowon diciumnya. Menghidu wangian lehernya.

"Se... Sehun... air..." Sowon berkata. Separuh berbisik. Jika didengari dengan betul, suaranya sedikit bergetar. Kerana Sehun. Ya, itu pasti.

Sehun melepaskan sebelah tangannya lalu mug berisi air koko ais diteguknya. Kedudukannya masih tidak berubah. Masih lagi dalam keadaan memeluk pinggang Sowon.
Air diteguk habis. Mug ditangannya diletak semula di hadapan kaunter. Dengan perlahan dia menarik Sowon. Menyuruh gadis itu mengikutinya. Sowon tidak dapat menolak dan hanya mampu menuruti.

Bilik Sehun dituju. Pintu dibuka. Setelah mereka menapak masuk ke dalam, pintu dikuncinya. Sehun memandang Sowon dengan penuh nafsu. Hatinya berkobar-kobar untuk mendapatkan kemahuannya.

Dagu Sowon ditolak ke atas. Memandangnya. Sowon memandang mata Sehun. Sehun juga memandangnya.

Dengan perlahan Sehun melekapkan bibirnya pada bibir Sowon. Ciuman itu semakin dalam. Sowon tidak menolak malah membalas ciumannya. Sehun memeluk pinggan Sowon. Erat.

Ciuman mereka terpisah setelah beberapa minit. Dahi Sehun menyentuh dahi Sowon. Kedudukan mereka sangat rapat. Hembusan nafas mereka dapat dirasai oleh mereka.

"You know what I want, right?" Soal Sehun. Sowon menunduk lalu dia menggeleng dengan lambat.

"A-Awak... t-tak boleh." Ujar Sowon dalam gementar.

"Why?"

"S-saya..."

"Wae Sowon, wae?!" Sehun hilang sabar. Terus tubuh gadis itu ditolaknya ke dinding dengan kasar.

Dia sangat mahukan 'itu' tetapi Sowon berkeras tidak mahu mengikuti kemahuannya. Dia rasa dikhianati.

Sowon mengaduh sakit apabila badannya dihentak ke dinding konkrik yang keras. Dia tahu perkara ini akan terjadi tapi dia lakukan semua ini bersebab.

"Se-Sehun, saya mintak maaf... se-sebab saya tak mampu tunaikan kemahuan awak. Saya harap awak faham yang saya......"

"Saya apa?! Hah?! Apa?!! Kau tu hanyalah perempuan pemuas nafsu aku, aku berhak atas kau! Kau tak de hak langsung nak halang apa yang aku nak." Marah Sehun. Wajah putihnya kini kelihatan memerah menahan marah.

Dengan rasa geram Sehun menarik rambut Sowon. Sowon menyeringai sakit dan dalam masa yang sama cuba melepaskan tangan Sehun dari rambutnya. Air matanya gugur kerana tidak tahan dengan keperitan yang di alami.

"Argh!! Sehun..... jebal...." rayu Sowon. Tangannya cuba menghalang Sehun dari menarik rambutnya lagi. Sehun buat tidak endah. Ditariknya jugak. Namun dengan lebih kasar.

"Selagi kau tak setuju, selagi itu kau akan rasa lagi sakit."

"Aku PMS!!" Jerit Sowon. Tidak tahan menanggung sakit. Matanya yang merah dan berair kerana menangis mencerlung tajam tepat pada mata Sehun. Sehun terkedu. Dia menggigit bibir.

Satu-satunya perasaan yang wujud dalam hati Sowon sekarang ini. Iaitu benci. Dia bencikan Sehun. Kerana tindakan Sehun, perbuatan Sehun dan semuanya mengenai Sehun. Dia benci segalanya mengenai lelaki itu.

'Kau memang devil, Sehun. Aku benci kau'

---------

Devilish Love | OSH (COMPLETE!) Where stories live. Discover now