Part 36

1.1K 80 8
                                    

Author p.o.v

"Kau! Aku benci kau!" jerkah Sowon. Tiada lagi panggilan saya-awak seperti selalu.

"Tapi aku sayangkan kau, sayang." Sehun mula mencapai jari jemari Sowon. Sowon dengan pantasnya menyentak tangannya dari dipegang oleh Sehun. Matanya tajam memandang Sehun.

"Jangan sentuh aku, syaitan!" Gadis itu mula mencarut.

Sehun yang sudah tidak tahan sabar terus menyentak rambut Sowon dengan kasar. Sedikit pun tiada belas kasih. Dia tidak mengendahkan teriak esakan Sowon yang memintanya untuk melepaskan rambutnya. Dia mendekatkan wajahnya pada wajah Sowon itu lalu dicium rakus bibirnya. Si gadis malang itu hanya mampu menangis.

"Aku dah cakap kan jangan sesekali kau buat hal kat aku kalau kau nak hidup kau selamat, sayang." Ujar Sehun dengan suara perlahan tapi penuh dengan aura ketegangan. Sowon hanya mampu mendiamkan diri bersama linangan air mata.

"Kau ni memang sengaja cari nahas. Jaehyuk! Bawak perempuan ni masuk hotel now!" Arah Sehun. Lelaki keding yang bernama Jaehyuk hanya menurut lalu mengheret Sowon ke bilik hotel yang telah di tempah oleh bosnya. Sowon hanya mampu berdiam mengenangkan nasibnya selepas ini.

'Selamanya aku akan bencikan kau, Oh Sehun. Selamanya..' bisik hatinya.

-------

Malam itu, dalam bilik hotel, Sowon bagaikan patung. Dia diperlakukan begitu kejam oleh Sehun. Maruahnya telah dipijak. Segala kehormatannya telah diambil oleh Sehun. Perlakuan Sehun padanya lebih ganas kerana dibawah pengaruh alkohol. Sowon hanya mampu meraung kecewa dengan nasib dirinya. Dia tidak mampu untuk menyelamatkan segala yang dia ada.

Satu malam yang sangat panjang dan begitu malang baginya telah berlalu. Kerana letih diperlakukan bagai binatang, dia hanya tidur untuk 2 jam sahaja. Bangun sahaja dari tidur, bilik hotel yang dihuninya kosong. Hanya dirinya saja yang ada. Tiada kelibat Sehun disitu.

Matanya melilau mencari kelibat lelaki itu. Walaupun dia berkecil hati dengan apa yang telah Sehun lakukan semalam, dia tetap mahu mencari lelaki itu. Kerana Sehunlah yang membawanya ke mari. Dengan siapa lagi yang dia mahu harapkan untuk membawanya pulang?

Dia bangun dari katil. Matanya memandang pakaian yang dipakainya semalam yang berselerakan di atas lantai. Tiba-tiba sahaja hidungnya terasa pedih. Air mata mula mengalir. Ingatannya kembali kepada kejadian semalam. Wajahnya ditekup. Sungguh dia sangat bencikan Sehun sekarang ini. Kesakitan pada tempat sulitnya masih terasa.

Niatnya untuk mencari Sehun dibuang jauh. Pakaiannya diambil lalu dipakai semula. Telefon pintarnya yang berada didalam poket seluarnya diambil lalu nombor seseorang yang dipercayainya didail. Panggilannya disambut.

"Hello?"

"Bogum-ah, jebal..."

"....keluarkan aku dari neraka ni...."

-------

Sehun p.o.v

Aku membuka mataku saat terdengar bunyi telefon bimbitku bergetar. Aku memisatkan mataku. Terasa pening yang masih tersisa aku endahkan lalu mengambil telefonku. Nama Luhan hyung terpapar pada skrin. Aku bangun. Menjauhkan sedikit dari katil.

"Weishenme?" soalku dalam bahasa cina. Saja sebenarnya.

"Yah, kau kat mana? Flight kita lagi 2 jam." soal Luhan dihujung talian. Aku melekapkan tapak tangan di dahi. Memicit pelipis(?)ku yang kian berdenyut.

"Aku baru bangun je kot. Kejap lagi aku sampai la. Hotel aku tak jauh dari airport. Kata kat omma jangan risau, aku takkan lari." balasku. Mataku menyorot pada pemandangan kota Itaewon yang masih terang berderang walaupun jam sudah menunjukkan pukul 4 pagi.

"Hyung harap macam tulah. We're doing these for appa's sake." balas Luhan. Dengan nada perlahan. Aku mengeluh berat.

"Sebenci-benci aku dekat appa, dia still appa kita. Aku tetap ada rasa sayang tu. Dan aku dah penat mengecewakan hati ramai orang." ucapku dengan penuh rasa kesal. Luhan hanya diam dihujung talian. Kemudian dia berdehem kecil.

"Ok, hyung letak dulu. Nanti dah sampai airport call tau? Bye."

"Bye," balasku. Panggilan dimatikan. Aku memeluk tubuh. Kepalaku dikalih memandang sekujur tubuh yang tertidur di atas katil. Aku menghampiri katil itu. Aku duduk disebelah Sowon.

Wajah Sowon yang polos dan ada kesan air mata yang sudah kering aku tatap lembut. Aku lihat bibirnya. Bengkak dan terluka. Kerana aku. Aku melemparkan pandangan kesian padanya. Jariku mengelus lembut pipinya. Bibirku diketap. Rasa bersalah yang amat menguasai diriku.

Bukan niatku untuk memperlakukannya seperti ini. Kerana pengaruh alkohol didalam badanku, aku tidak dapat mengawal emosiku lalu aku telah menyakiti satu-satunya wanita yang aku cintai.

Ya, aku cintakan Sowon. Lebih dari rasa cintaku pada Daeun dulu.

Wajahku didekatkan pada wajah Sowon. Lalu dahinya aku cium. Lama. Dan tanpa aku sedari, air mataku mengalir dan setitis air mataku terjatuh mengenai dahinya. Entah mengapa aku berasa sangat susah untuk meninggalkannya.

Aku tak mahu kehilangannya.

"Mianhae. Jeongmal mianhae, Sowon-ah." ucapku sebelum mengambil bajuku dan segera keluar dari bilik hotel itu.

'Tuhan, Kau tolong jagakan dia buatku. Sesungguhnya aku teramat mencintainya.' doanya sebelum melangkah kedalam kereta untuk ke lapangan terbang.

------

Conflic is starting.
Btw, best ke?

Devilish Love | OSH (COMPLETE!) Where stories live. Discover now