a lot of love

453 34 21
                                    

haii AELs woly tercinta!! hopefully ending dia buat anda semua berpuas hati. Woly minta maaf kalau tak seperti yang anda harapkan. Srs woly struggle siapkannya, jadi ampun kalau ada silap ayat atau typo. Woly minta maaf juga sebab janji tak serupa bikin. Janji habiskan kelmarin tapi harini baru update. Penangan beraya sampai sakit hahahhahahah padan muka woly. Now suara woly garau gila kalah kalah husky voice taetae auchh.

Apapun, terima kasih berjuta kasih woly kirimkan kerana sudi membaca cerita woly yang tidak seberapa ini. Srs talk, woly benar benar terharu. Lagi lagi bila baca komen. Dalam hati ni rasa happy gila, baca komen anda semua. "thanks for update" dan yg sewaktu dengannya, itu yang jadi dorongn untuk woly teruskan cerita ini. TT

Dan dan, woly saja lambatkan epilogeu sebab nak tengok AELs meroyan kejap hahahhahahha. Selepas ini, book AN ENDLESS LOVE akan ada SPECIAL CHAPTER nya. Tapi woly bagi syarat, kalau nak special chap kena penuhkan vote now jadi 2k, boleh kan?

Last talk, segala yang tertulis dalam cerita ini adalah rekaan dan imaginasi woly sahaja. Jadi yang baik jadikan iktibar yang buruk jadikan sempadan. Yang buruk datangnya dari kekhilafan woly sendiri.

I LOVE YOU MY PRECIOUS AELs ♥♥♥

a lot love
from me and my lil precious namja, Kim Taehyung 😂

THANK YOU SO MUCH :3

[DIBUKUKAN] An Endless Love ✔Where stories live. Discover now