[SINOPSIS]

11.7K 436 16
                                    

Don't be afraid,love is the way

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Don't be afraid,love is the way.

Oh sehun satu nama yang tidak asing bagi pengemar industri muzik korea..mendengar nama saja sudah membuat beribu-ribu yeoja pengsan kerana ketampanannya dan juga kecomelannya dalam rap??itu perangai sebenarnya di dalam exo dan depan fan..tapi siapa tahu dibelakang fan dia juga seorang fanboy kepada seorang rapper yeoja yang sangat misteri..sehun boleh dikategori kan sebagai die hard fan setiap konsert yang dihadari rapper pujaan hatinya itu pasti akan ada dia..di dorm di dalam kereta dipenuhi dengan barang-barang yang berkaitan dengan rapper misteri itu atau lebih dikenali sebagai rapper d.i.a..

Rapper d.i.a aka song ji hyo menyembunyikan identitinya dengan memakai topeng setiap kali dia membuat persembahan..seorang exo-l dan sangat meminati sehun exo..setiap kali exo membuat konsert pasti akan ada mukanya..di atas pentas dia sebagai rapper d.i.a yang sangat cantik tapi dibelakang pentas atau di dunia luar dia seorang yeoja biasa.

Dua insan yang bagai langit dengan bumi disatukan dengan plan gila lee soo man untuk menaikkan nama exo...

"Ah..boya takkan sehun nak khawin dalam usia yang sangat muda"-sehun

"Take it or leave it"-lee soo man.

Sehun yang terperangkap antara kehendak agensi memilih salah satu exo-l sebagai isteri kontraknya..itu apa yang dipersetujuinya bersama dengan lee soo man..
Secara rambang sehun memilih song ji hyo yang dikenalinya disebabkan song ji hyo adalah salah satu fan yang selalu tunjuk muka depannya.

"Dah lah pendek..hidung penyek..tak selera aku tengok kau"-sehun

"Diamlah hantu susu..aku sumbat mulut kau dengan stoking aku baru tahu"-ji hyo.

Walaupun sehun adalah biasnya tapi dia tidak pernah terlintas untuk berkahwin dengan biasnya disebabkan identiti yang disimpan selama ini..habislah kalau si hantu susu tu tahu...

Berjayakah perkhawinan rapper vs rapper ini?
Apa akan jadi bila rahsia besar song ji hyo terbongkar?
Apa akan jadi dalam hidup pasangan rapper ini?
Masih wujudkah perkhawinan tanpa cinta?

"I catch you my lovely rapper"-sehun

"Catch me if you can"-ji hyo

©dhyiaekyn

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now