CHAPTER 43

2.4K 196 5
                                    

[Ugutan]

Sedari tadi mata suho masih tidak tertutup,masih tiada tanda-tanda untuk dia masuk ke alam mimpi walaupun jam di dinding bilik hotel yang dikongsinya bersama xiumin menunjukkan pukul 4 pagi,entah kenpa senyuman dan kecomelan isteri sehun menjadi igauannya malam ini.

Dia mengeluh lantas sebelah tangannya diletakkan di atas dahi matanya terkebil-kebil memandang siling yang berwarna putih.

"Suho belum tidur lagi?"soal xiumin bersuara serak tidurnya terganggu apabila mendengar suho tidak habis-habis merengus.

"Belum lagi hyung mata ni masih belum mengantuk lagi"jawab suho dia mengereng menghadap hyungnya.

"Wae??tidurlah esok pagi-pagi kita dah kena balik dorm"nasihat xiumin matanya yang mengantuk sedaya upaya ditahan.

"Hyung.."panggil suho.

"Em"

"Ji hyo tu comelkan"sambung suho lagi dan untuk itu serta merta hyungnya itu bangun dan duduk bersila diatas katil terus segar matanya bila mendengar nama ji hyo.dia mengangguk mengiakan kenyataan suho.memang betul song ji hyo sangat comel sesuai dengan umurnya yang baru menginjak 20 tahun hari ini.

"Kalau sehun tak nak ji hyo..suho rasa..kan..."

"yah!jangan mengada walaupun sehun akan ceraikan ji hyo kita semua tiada peluang untuk memperisterikan ji hyo arreso?kita kena jaga air muka sehun ingat tu..dahlah pergi tidur hyung rasa otak suho ni tak betul sebab lambat tidur"arah xiumin bernada tegas dia lantas baring dan menarik selimutnya semula dalam hati dia berdoa supaya suho kembali normal seperti dulu bukan apa dia tak mahu dengan kehadiran ji hyo dalam hidup mereka menjadi sesuatu yang boleh memusnahkan persahabatan mereka,cukup-cukuplah rapper d.i.a yang memusnahkan hidup maknae mereka,mengubah kesuluruhan hidup sehun.

********

Sehun terasa tangan hangat memeluk tubuhnya yang tidak berbaju.matanya masih enggan dibuka kantuknya masih ada terasa selesa pula tangan yang sekarang ini sedang bergerak perlahan-lahan mengeratkan lagi pelukan ditubuhnya.lantas matanya terbuka dikerling kekirinya song ji hyo sedang selesa memeluknya kakinya pula diletakkan diatas kakinya,kepala song ji hyo pula elok je mendarat di dada bidangnya dan siap ekstra lelehan air liur lagi apa!air liur.

"buk"sehun terus menolak tubuh song ji hyo jauh darinya dan tubuh itu terus melurut jatuh dari katil.
"Aduh!!yah!oh sehun sakitlah"jerit ji hyo tubuhnya tidak boleh digerakkan kerana badan belakangnya terasa sakit.
tersedar dari kesilapannya sehun terua berlari mendapatkan ji hyo yang menyeringai sakit.
"Mian..mian..mian"ulang sehun berkali-kali lantas tubuh ji hyo di angkat dan diletakkan di atas katil.lantas tubuh itu diurut perlahan
"awak ni nak patahkan tulang saya ke sakitlah"rungut ji hyo memang betul langsung tiada kelembutan ketika sehun mengurutnya.
Sehun rasa bersalah lantas dia berhenti dari mengurut.
"habis tu kau nak suruh aku buat apa?"soal sehun.
"Tak yah buat apa-apa nanti hilanglah sakit saya ni.kalau awak urut silap-silap saya lumpuh,dahlah tepi"tubuh sehun ditolak ketepi pantas dia bangun dan masuk ke bilik air.

Sehun kembali merebahkan diri di atas katil dan laman youtube di buka untuk melihat mv baru rapper d.i.a walaupun dah sepuluh kali diulang dia masih tidak jemu menontonnya.dia rasakan konsep seksi yang dibawakan rapper d.i.a betul-betul tepat untuk comeback nya dan english nya sangat lancar.
Sehun mengeluh entah kenapa mulutnya berkata dia bencikan rapper d.i.a tetapi di dalam hati,hatinya sangat mendambakan yang pengantin perempuannya adalah rapper d.i.a bukan song ji hyo.tapi takdirnya menyatakan sebaliknya dia mengahwini yeoja yang langsung dia tidak cinta sampai ke hari ini dia tertanya kenapa perilakunya tidak seperti yang dia inginkan.dia mahu sekali menyakitkan hati ji hyo supaya nanti senang dia mahu melepaskan yeoja itu pergi tetapi lain pula yang dia buat dia sedang menghancurkan dirinya sendiri degan bersikap baik pada ji hyo,kenapa dia tidak sanggup menyakiti hati ji hyo?ada apa dengan ji hyo?kenapa dia selesa berada dekat dengan yeoja itu?.
Sehun terdiam dia lantas meletakkan iphone nya ditepi katil tuala mandi yang dicampaknya di atas sofa semalam di ambil lantas tangan putihnya mengetuk pintu bilik air.

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now