CHAPTER 74

2.9K 277 25
                                    

[Misi memikat ji hyo]

Song ji hyo dan dua orang bodyguard nya menarik 4 luggage besar manakala jessy tugasnya mendukung daniel sebelum apartment miliknya dikunci dia termenung jauh.. Hatinya berbelah bahagi betul ke keputusanya untuk pulang ke korea lantas di tekadkan hatinya kerana dia pasti dia tak akan lama dikorea.. Selepas menemukan daniel dengan sehun mereka akan pulang ke  uk semula.

Kacamata dipakai manakala snapback dibetulkan letak duduknya,dia menghampiri daniel yang dalam dukungan jessy.
"Ingat ye lepas jumpa papa kita balik uk.. Arreso? "Soal ji hyo dan daniel hanya mengangguk. Kepala si anak diusap tiada apa yang lebih membahagiakan hatinya sebagai seorang ibu apabila melihat senyuman yang terbit dari bibir anaknya dia bahagia.

Dengan langkah penuh hati-hati song ji hyo melangkah keluar dari apartmentnya dan masuk ke perut mpv dikiri kanan depan belakang sudah dipenuhi fan yang akan menghantarnya ke airport. Dan seperti rutin hariannya dia hanya melambai dan melempar senyuman nipis.

************

[Lapangan Terbang Heathrow]

London heathrow international airport merupakan antara lapangan terbang tersibuk didunia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

London heathrow international airport merupakan antara lapangan terbang tersibuk didunia.. Walaupun lapangan itu sesak dengan himpunan fannya dari pelbagai lapisan umur song ji hyo tidak perlu berasak kerana dia dikawal rapi oleh pengawal keselamatan di lapangan itu. Dan ia juga merupakan lapangan terbang tersibuk di united Kingdom, tersibuk di eropah dari segi lalu lintas penumpang antarabangsa. Lapangan terbang ini dimiliki dan dijalankan oleh BAA yang dimiliki oleh sepanyol. Lapangan terbang ini juga merupakan hab utama British Airways dan itu adalah satu salah satu sebab kenapa song ji hyo lebih suka menggunakan lapangan terbang ini berbanding dengan lapangan terbang yang lain. Kerana dia bimbangkan keselamatan daniel.

Ketika fan semakin membanjiri perkarangan lapangan terbang song ji hyo mengambil tugas mendukung daniel kerana bimbang jessy tidak mampu menahan karenah fan nya sebab itu dia tidak begitu gemar daniel terdedah dengan dunia hiburan. Bila daniel dalam dukungannya barulah dia rasa sedikit selamat.. Walaupun cekap macam mana pun pengawal peribadinya menjaga keselamatannya tetap juga mereka tidak mampu menahan fannya dari mendapatkan perhatiannya.

Song ji hyo mempercepatkan langkahnya apabila pesawat yang akan membawanya pulang ke korea mengumumkan akan berlepas sebentar saja lagi...

**********

Sedari tadi sehun tidak duduk diam memerhatikan kesemua hyungnya yang sedang membuat sepanduk untuknya yang bakal menjemput song ji hyo dari airport macam-macam yang ditulisnya dia jadi naik pening sebab rasanya dah over sangat dah papan sepanduk yang dibuat hyungnya itu.

Masih berbaki satu jam lagi sebelum song ji hyo tiba di korea dan dia tiada apa yang mampu dia buat.. Hanya mampu mundar-mandir sambil melihat penampilannya dicermin.. Rambutnya di warnakan hitam.. T-shirt yang dibelikan song ji hyo lima tahun lepas digayakan semuanya untuk menyambut song ji hyo pulang dan semesti hatinya juga.. Dia sudah bersedia untuk berperang mendapatkan song ji hyo semula walau apa pun dugaan yang datang.

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now