CHAPTER 80

4.1K 309 54
                                    

[The new beginning]

2 tahun kemudian

Exo leaves sm Entertainment, to make their own label

Exo will be leaving sm Entertainment to create their own label.

On the 15th, the boys' 7-year contract with sm Entertainment ended. The 9 current members of exo will not be renewing their contract but creating their own label together.

Suho had hinted that they would not be staying with sm Entertainment, and it looks like the new start he was talking about is quite a landmark for both exo and the fans. According to insiders on the 16th, exo feels thankful for sm Entertainment for debuting and fostering them, but the members want to try new things, so will not be renewing their contracts so they can create their independent label.

Best of luck to exo on their new start!...

Song ji hyo tersenyum apabila dia selesai membaca akhbar di tabletnya berita tentang exo yang telah pun mengambil keputusan untuk berdiri dibawah entertainment nya sendiri.. Dan dalam pada yang sama dia juga kasihankan sm entertainment kerana dia telah kehilangan sebuah group yang begitu berbakat.. Dalam hal ini tiada siapa yang salah biar bagaimana pun teruk sm melayan exo dulu, dia tetap menjadi orang yang bertanggungjawab melahirkan group exo.. Dan exo mereka telah pun menemui tangga baru untuk mereka daki bukan mudah untuk menjadi senang segalanya bermula dari diri kita..

Sedang song ji hyo asyik mengelamun terasa bahunya disentuh seseorang.. Dipandang ke belakang..
"Sehun.. "
"Jagi.. Tak tidur lagi dah malam ni.. Daniel dah lama tidur"sehun mengurut bahu isterinya tahu yang si isteri penat seharian di studio.
Ji hyo tersenyum lantas di bawa sehun duduk disebelahnya dipandang raut wajah suaminya... Dan dia tersenyum..
"Macam mana exo? "Soal ji hyo.
"Sayang tau tak hari ini.. Hari yang sangat mengembirakan saya"begitu teruja sehun mahu membuka cerita begitulah rutin hariannya sebelum masuk tidur dia akan bercerita tentang pa saja yang berlaku dalam sehari..
"Wow nampak macam menarik je.. Ceritalah"ji hyo menyimpuh kakinya diatas sofa sekarang ini dia memberikan seluruh perhatian pada si suami.
"Tadi detik yang ditunggu exo akhirnya tiba.. Luhan, tao and kris comeback.. Mereka dah sign contrak dengan exoplanet entertainment dan.. "Sehun terdiam kepala ditundukkan menahan sebak bercampur teruja.. Song ji hyo memeluk tubuh sehun.. Menjaga dan merawat sehun sama seperti dulu sehun yang manja dan kuat menangis jadi untuk itu dia harus bijak mengawal sehun.

Sehun meleraikan pelukan mereka dia mengelap air matanya laju ingin menyambung ceritanya..
"Saya gembira bila melihat suho hyung gembira selama ini dia orang yang paling banyak menangis bila luhan, tao dan kris keluar dari exo.. Kini kami dah mampu buat leader kami gembira dan ketawa bebas seperti dulu.. Sekarang baru semua tahu yang kami punya the Best leader in the world.. Thanks sayang.. Disebabkan sayang kami bersatu kembali... "Sekali lagi tubuh isterinya dipeluk.. Kalau tak kerana perjanjiannya dengan tao mereka tidak akan segembira ini..

"Dan saya juga gembira bila melihat suami saya gembira.. Sehun... "Panggil ji hyo dia ingin mengatakan sesuatu tapi dia pendamkan dulu dia mahu menyampaikan berita gembira ini di tempat yang sesuai.

"Sayang nak cakap apa? "Soal sehun bila di lihat isterinya itu mengelamun.
"Aniya.. Saya rasa macam nak makan tteokpokki dekat busanlah.. "Jawab ji hyo cuba memberi petunjuk tetapi sehun tetap sehun dia hanya mengangguk dan tersenyum.
"Em.. Kita pergi sanalah nak tak.. Kita honeymoon untuk kali ketiga kali ini dengan daniel.. Mesti seronokkan saya nak pack barang sekejap ye sayang... "Kerana teruja sehun terus bangun dan memungah baju dialmari.. Dan ji hyo hanya menggeleng melihat sikap sehun.
"Ji hyo kau kena terima yang suami kau still young"monolg ji hyo dalam hati...

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now