CHAPTER 71

3.2K 277 16
                                    

[Lawatan park chanyeol]

Pagi song ji hyo dikejutkan dengan ketukan dipintu yang bertalu-talu..
"Puan.. Ada tetamu datang"laung maid jessy..
"Ya.. Saya bangun suruh dia tunggu sekejap"jawab ji hyo antara dengar dan tidak kerana dia sedang bertarung dengan rasa kantuknya.. Siapalah tetamu yang berkunjung ke rumahnya pagi-pagi buta pula tu..
Song ji hyo bangun lantas rambutnya yang panjang disangul tinggi.. Tuala dicapai dan dia cepat-cepat masuk ke bilik air enggan membiarkan tetamunya menunggu..

Maid jessy menyusun hot kopi dan dua keping roti Bakar diatas meja dihadapan tetamu puannya.. Jejaka tinggi lampai berkulit putih dan berambut hitam pada perkiraan jessy tentu ini rakan lama majikannya.. Selesai menyusun dia beredar masuk ke dapur dan seterusnya mahu mengejut tuan muda..

Song ji hyo lebih selesa mengayakan seluar pendek dan t-shirt putih polos lantas dia keluar untuk bertemu dengan tetamunya.. Namun baru beberapa tapak dia berhenti apabila dia dapat menangkap figura tetamunya itu..
"Song ji hyo"panggil chanyeol apabila melihat ji hyo mahu masuk ke dalam biliknya..
Ji hyo terhenti diam langsung tak bergerak.. Kejadian ini betul-betul mengimbau kenangan 5 tahun lalu.
"Ji hyo.. Kita perlu bercakap"pujuk chanyeol dari jauh dia datang semata-mata mahu berjumpa dengan isteri sehun dan dia tak kan berputus asa biar pun yeoja itu menolaknya.. Dia datang kesini kerana satu sebab ingin menyatukan kembali dua hati yang terpisah hampir 5 tahun.
"Oppa.. Anni.. Sunbae.. Buat apa dekat sini? "Soal ji hyo Agak formal kerana dia masih memanggil chanyeol sunbaenya..
Chanyeol bangun dan menarik ji hyo duduk disofa lantas dia merenung yeoja yang berjaya buat maknae mereka hampir gila.
"Pulanglah ji hyo.. Almost five years.. Ji hyo tinggalkan korea.. Tempat ji hyo bukan dekat sini.. Tempat ji hyo disisi sehun"pujuk chanyeol lagi.
"Kalau dulu ye.. Ini bukan tempat ji hyo.. Tapi sekarang ini tempat baru ji hyo... Tempat ji hyo dekat sini.. Ji hyo dah tinggalkan segala-galanya dekat korea.. Dah tak ada apa yang tinggal di korea.. "Jawab ji hyo.. Matanya dilarikan daripada melihat mata chanyeol.
"Sehun masih ada disana.. Cinta hati ji hyo.. Ji hyo dah lupa ke? Pulanglah ji hyo.. Sehun dah banyak berubah dia dah tak macam dulu.. Dia dah bersedia pikul tanggungjawab jawab dia.. "
"Really.. Tapi kenapa oppa yang datang pujuk ji hyo.. Bukan sehun? 5 tahun ji hyo dekat sini.. Sehun tak pernah jenguk ji hyo.. Mahu pun daniel.. Malah hubungan kami tergantung.. Dia seksa hati ji hyo dengan perkahwinan ini.. Dahlah oppa.. Kalau oppa datang jauh-jauh semata-mata nak pujuk ji hyo balik ke korea.. Maaf hati ji hyo masih belum terbuka untuk pulang.. "Ji hyo bangun dan membelakangi chanyeol..
"Macam mana dengan daniel? Dia perlukan sehun biar macam mana pun dia.. Ji hyo tak boleh pisahkan daniel dengan sehun.. "..merayu tidak jalan kali ini dia menggunakan daniel mana tahu hati song ji hyo berubah.
"5 tahun ji hyo besarkan daniel tanpa sehun.. Dia terdidik dengan sempurna.. Jadi.. Daniel tak perlukan sehun cukup mama dia..kalau sunbae dah habis minum.. Sila keluar.. "Usai berkata-kata ji hyo masuk ke dalam biliknya..

Di dalam bilik ji hyo menghamburkan segala tangisannya.. Tangisan yang dulunya terhenti dek masa yang berlalu kini mengalir kembali..

************

Kaca mata hitam digayakan.. Jumpsuit berwarna hitam.. Menambahkan lagi sisi cantik song ji hyo.. Dengan langkah penuh elegant song ji hyo melangkah keluar dari bangunan miracle entertainment.. Dikiri kanan depan dan belakang diiringi bodyguard yang menjaga keselamatannya..

Disepanjang jalan menuju ke mpv song ji hyo dihujani dengan kelopak bunga mawar yang di Baling fan kiri dan kanan..
"Fighty song ji hyo.. We love you"laung sekelompok fan yang memakai baju yang diperagakan dibutiknya..
Song ji hyo menunduk hormat pada fan yang semakin memenuhi perkarangan bangunan miracle.. Sampailah dia masuk ke mpv..
Cermin diturunkan lantas flying kiss dihadiahkan buat peminatnya..
"Saranghae... "Laung ji hyo sambil melambaikan tangannya pada fan.. Selepas itu cermin ditutup..

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now