CHAPTER 44

2.4K 202 7
                                    

[Pertengkaran]

haha memulas tompol pintu bilik hyungnya apabila dia mendengar esakan yang mengila dari bawah dah boleh dengar sebab tu dia berlari naik ke atas.masuk-masuk dua ekor makhluk sedang menghabiskan tisu dengan mengesat hingus dan air mata mereka.haha mengelengkan kepalanya.

"Yah!pabo"jerit haha namun suaranya yang kecik dan nyaring itu langsung tidak menganggu fokus kwang soo dan jong kook.

"Diamlah"marah kwang soo ditariknya lagi tisu yang berada disebelahnya.

"Kau sedaplah dapat pergi wedding ji hyo kita orang berdua mereput dekat rumah tengok video wedding ji hyo.terkilan tau terkilan"jawab jong kook dia juga sama menangis.

"Ye tau tapi tak yah lah over sampai satu hari satu malam dok terperuk dalam bilik lepas tu meratap pilu macam orang hilang bini.... chill lah..tapi best tau wedding ji hyo gempak gila"

"Pap"bantal yang dipegang kwang soo dibaling kearah hyungnya itu orang tengah sedih dia tambahkan lagi kesedihan denga bercerita pasal kemeriahan majlis perkahwinan ji hyo.hati mana tak sakit.

Haha ketawa dan keluar dari bilik hyungnya itu dia kasihan kan mereka, tapi tak reti nak tunjuk sebab diantara adik beradiknya yang dia yang paling kuat membahan orang.

Haha duduk ditangga bingkai gambar perkahwinan adiknya ji hyo ditatap, adiknya kelihatan bahagia berada di samping sehun yang kini bergelar adik iparnya tapi ada sesuatu yang buat tidak sedap hati iaitu rahsia besar adiknya.entah apa akan jadi pada perkahwinan mereka jika sehun mengetahui identiti ji hyo.adakah penceraian jalan yang mereka pilih disebabkan rahsia ini?.persoalan itu akan terjawab jika ji hyo berterus terang pada sehun.

********

Mpv hitam milik member exo hampir 20 minit berada diatas jalan raya meredah deretan kereta dan sepanjang perjalanan itu juga member exo lebih suka berdiam diri.d.o dan kai sudah lama terlelap chanyeol yang duduk dibahagian depan asyik termenung merenung jalan raya.sedari semalam pagi hatinya tidak sedap tentang isteri sehun dan perasaan tidak sedap hatinya semakin bertambah apabila dia lihat song ji hyo berbual dengan lelaki misteri di hadapan lotte hotel.
Semalam dia mengekori ji hyo dan dia ternampak ji hyo bertengkar dengan lelaki misteri butir bicara mereka langsung tidak difahami sebab itu dia rasa ada sesuatu yang dirahsiakan dan dia akan siasat siapa ji hyo sebenarnya.

"Chan okay tak ni?"soal suho yang sedang memandu.

Chanyeol berpaling menghadap hyungnya.

"Okay"jawab chanyeol perlahan.

"Yeke okay?habis diam je dari tadi,selalunya riuh mpv ni"soal suho.

"Aar hyung semalam dekat bilik dah macam tak ada penghuni selalunya malam-malam kita orang riuh.tapi semalam chan ni asyik termenung je"sampuk baekhyun.

Chanyeol terdiam masih mempertimbangkan sama ada mahu memberitahu keraguannya atau merahsiakannya.

"Chanyeol tak sedap hatilah pasal ji hyo tu,dia macam sembunyikan sesuatu dari kita dan sehun"jelas chanyeol masih bermain dengan teka-teki.

lay menepuk tangan secara tiba-tiba membuatkan dia menjadi perhatian.

"aku setuju dengan chanyeol"
Chanyeol menoleh melihat lay yang duduk dibahagian belakang.

"Sudah-sudahlah tu chan lay tak baik kita buruk sangka pada ji hyo nak-nak lagi ji hyo tu dah jadi isteri sehun maknae kita.cuba bayangkan kalau sehun ada dekat sini mesti dia kecik hati dengar kita cakap macam tu"bangkah suho namun chanyeol menjeling hyungnya.

"Hyung ni dari semalam asyik nak sokong ji hyo je..siapa sebenarnya kawan kita sehun ke ji hyo?"soal chanyeol panas hati.

Baru saja suho mahu membalas mulutnya tertutup rapat bila xiumin menegakkan badannya memandang kesemua member exo.

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now