CHAPTER 55

2.6K 217 13
                                    

[Lose control]

Berkali-kali kereta bmw yang dipandu hyolyn terpaksa berhenti disepanjang jalan kerana song ji hyo asyik memuntahkan segalanya yang ditelan tadi hyolyn naik runsing botol minuman keras masih dalam gengaman ji hyo dia takut jika itu akan memudaratkan kesihatan ji hyo.

Song ji hyo keluar berlari ke sebuah longkang yang terdapat dibahu jalan habis semua isi dikeluarkan namun dia tetap juga meneguk minuman keras yang sudah hampir separuh masuk ke dalam perutnya, tangan hyolyn yang mengurut tengkuknya ditepis kasar.. Tubuhnya terhuyung hayang masuk kedalam perut kereta.. Minuman keras diteguk lagi volume lagu dikuatkan apabila lagu exo overdose dimainkan..

"Wei.. Tu husband aku tu yang nyan... Yi... Sedapkan?? Kan?? "Bahu hyolyn digoyangkan.. Lantas dia bersandar sambil menikmati lagu exo sambil itu air matanya bercucuran jatuh..
"Aku.. Cintakan.. Dia.. Aku... Sayangkan dia... Dia segalanya bagi a.. Ku... Tapi.. Aku.. Bukan segalanya bagi dia,dia hanya cintakan rapper d.i.a... "Jerit ji hyo cermin kereta dihentak kuat kepalanya dihantuk kuat.. Jeritannya bertukar menjadi tangisan yang kuat..

Hyolyn lantas merampas botol minuman keras dari tangan ji hyo apabila melihat yeoja itu mahu meneguknya lagi..
Hyolyn menampar pipi ji hyo kuat sampaikan yeoja itu terkesim dengan tindakannya.
"Sedarlah ji hyo jangan kerana sehun kau rosakkan hati kau macam ni.. Aku tahu kau sayangkan dia tapi bukan ini caranya.. Kau sedang binasakan diri kau sendiri... Rapper d.i.a yang aku kenal bukan macam ni.. Tolonglah ji hyo sedar.... "Jerit hyolyn tubuh ji hyo ditolak kasar lantas dia menghidupkan enjin kereta membiarkan ji hyo meracau seorang diri.. Kalau tak kerana rahsia yang ji hyo simpan dah lama dia bersemuka dengan sehun.. Nak tahu apa perasaan namja itu pada sahabat baiknya..

**********

Sehun membuka pintu dan suasana rumahnya yang gelap membuatkan dia sukar untuk berjalan.. Dengan langkah penuh hati-hati sehun menekan suis lampu.. Namun dia sedikit tersentak apabila pingangnya dipeluk dari belakang..
"Ji hyo kau okay? "Soal sehun apabila ji hyo mengetatkan lagi pelukannya.. Lantas tubuh ji hyo ditarik menghadapnya namun dia sedikit loya apabila tercium Bau masam dari mulut ji hyo..
"Ji hyo kau mabuk?? "Soal sehun tubuh isterinya itu digoncang kuat  namun reaksi ji hyo lain yeoja itu tersenyum sambil memicit-micit hidungnya, pipinya dan mulutnya..
Mulutnya diketap kuat apabila tekaknya terasa loya..
Dilihat muka ji hyo yang sedang memandangnya.. Ada bekas air mata?? Apa sudah jadi?? Dia tidak pernah melihat ji hyo seteruk ini..
"Aniyo... Saya... Bukan ji hyo... Saya... I'm.. Rapper d.i.a"separuh sedar ji hyo menuturkan ayat itu namun sehun ketawa kuat..
"Perasan betul yeoja ni.. Dah lah kita masuk bilik kau kena rehat kalau tak aku naik angin nanti"tubuh ji hyo diangkat lantas dibawa masuk ke bilik mereka.

Dibilik mereka,sehun menghempas tubuh ji hyo diatas katil.. T-shirt yang terasa macam akibat gigitan dari ji hyo dibuka dan dibaling ke muka ji hyo yang sedang berjoget diatas katil. Sehun menunjukkan penumbuk apabila ji hyo melayangkan flying kiss padanya.. Pelik betul perempuan ni tengah mabuk gatalnya buat dia rasa geli pula..

Dia memboloskan diri masuk ke dalam bilik air membasahkan tubuhnya yang terasa masam akibat Bau alkohol yang terlalu kuat.. Sambil mandi sambil itu juga dia mendengar isterinya itu meracau benda yang bukan-bukan siap mengaku rapper d.i.a lagi.. Siapa percaya cakap orang mabuk.. Entah berapa botol agaknya si ji hyo ni telan..

Selesai mandi sehun keluar dari bilik air namun sekali lagi dia terjerit kecil apabila tubuhnya dipeluk dari belakang dia merengus kasar apabila Bau masam itu kembali lagi..
"Yah! Song ji hyo lepaslah Bau kau masam gila.. Aku baru lepas mandilah"sehun mencubit sedikit tangan ji hyo..
Tubuh song ji hyo sekali lagi diangkat dan dihempas diatas katil kali ini dia memegang dahi ji hyo menahan  yeoja itu dari bangun.
"Kau ni mabuk pun menyusahkan aku lah.. Duduk diam-diam aku nak pakai baju.. Yah.. Yah.. Jangan tarik tuala akulah"jerit sehun apabila tangan ji hyo gatal menarik tuala yang membaluti pingangnya...
Segera dia menjauhi ji hyo.. Dadanya berombak kencang apabila ji hyo semakin menghampirinya... Matanya dipejam apabila Bau masam itu semakin dekat..

**********

Perlahan-lahan matanya dibuka.. Pandangan terarah pada sehun yang sedang elok baring berlengankan... Sekejap apa?? Berlengankan dadanya dia lantas menyepak sehun turun dari katil... Kepalanya yang terasa berat akibat mabuk semalam tidak dihiraukan walaupun dia tidak ingat apa yang jadi semalam tapi dia yakin yang sehun sudah pun menyentuhnya kerana tubuhnya hanya diselimuti comforter tanpa seurat benang..

Sehun yang tertiarap dilantai mengaduh sakit apabila mukanya menyentuh lantai dia lantas bangun namun dia segera menjauhi ji hyo yang sedang memandangnya tajam.. Dia yang baru bangun dari tidur masih tidak tahu apa yang terjadi..

"Yah!! Pabo awak buat apa dekat saya semalam? "Jerit ji hyo kuat..
Sehun terdiam... Terimbau kembali peristiwa semalam.. Dia menepuk dahinya kuat.. Ah! Sudah apa yang kau dah buat sehun... Gila betul kau ni..
"Aku.. Ak.. U. Tak buat apa-apa.. Aah betullah"bohong sehun dia lantas mengutip bajunya yang terdampar diatas lantai..
"Yah! Bohong.. Yah.. Awak nak pergi mana tu? "Jerit ji hyo apabila melihat sehun memulas tombol pintu..
Sehun mengaru kepalanya yang tidak gatal enggan melihat wajah ji hyo..
"Aku.. Aku sentuh kau sikit je.. "Usai menuturkan ayat itu namja itu terus berlari keluar dari rumah
Ji hyo membulatkan matanya dia termenung riak wajah wajahnya kosong..

*********

Apabila melihat kelibat sehun yang sedang duduk berhadpaan dengan cermin cafe d-trend xiumin terus berlari mendapatkan sehun yang sedang termenung pagi-pagi buta lagi diajak berjumpa disuruh datang ke dorm tidak mahu terpaksalah dia datang berjumpa dengan sehun..

"Sehun wae?? Nampak macam penting je nak jumpa dengan hyung ni? "Soal xiumin..
"Hyung... Sehun... Sehun dah... "Sehun menjedakan ayatnya dia lantas mendekatkan sedikit jaraknya... Dipandang sekeliling... Tangannya yang terasa sejuk digenggam kuat... Berkali-kali dia menelan air liur...
"Sekejap sehun cuba bawa bersabar tarik nafas dulu ni dah macam baru lepas berlari satu seoul dah hyung tengok.. Pelan-pelan cakap..hyung ada dekat sini nak dengar apa yang sehun nak cakap.. "
"Sehun dah sentuh ji hyo"dengan satu lafas sehun menuturkan ayat itu..
"Bwo?? "Jerit xiumin pandangan pengunjung cafe tidak dihiraukan kalau tak kerana sekrang ni mereka di cafe dah lama dia pelangkung si maknae..
"Sehun..kenapa cakap semua ni dengan hyung.. Hyung tak nak tahu..hun dah besar tak kan benda ni pun nak cakap dengan hyung... "Mukanya memerah apabila si maknae memandangnya apa ke sengal si sehun ni sampai kan hal sebegitu mahu diberitahu kiranya apalah yang sehun nak cakap..
"Tapi hyung kan tahu lagi tiga minggu kontrak kita orang akan tamat benda ini semua tak patut terjadi.. "Luah sehun..
"Dalam soal ni hyung tak nak masuk campur.. Sekarang ni sehun tanya hati sehun siapa sebenarnya pemilik hati sehun.. Soal kontrak sehun jangan risau hyung-hyung semua tengah usaha.. Nak... "
"Kontrak itu akan berjalan seperti biasa dan sehun tetap akan tinggalkan ji hyo.. Walau apa pun jadi"tegas sehun..
Xiumin terdiam jarak usianya dengan sehun menjadikan dia cekap menangkap air muka sehun dia tahu namja itu berbohong malah dari mula lagi namja itu berbohong.. Tapi untuk mengungkapkan kebenaran itu sehun sendiri yang perlu rungkaikan..

Mereka sama-sama diam menikmati coffee yang sudah suam. Xiumin memandang sehun manakala namja itu menekur meja...

[Sorry chapter ni Agak byuntae sikit tapi percayalah ini semua hanya untuk kelansungan cerita ini saja.. Mian]

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin