CHAPTER 42

2.4K 200 7
                                    

[Namja misteri]

Sompi
[Oh sehun is bashful and embarrassed after kissing his wife]

Comment
Jiji:he also gave her super hug;)hahaha he always teased song ji hyo cute,cute.
Ellu12:he looks so happy kissing her wife.i love this two beautiful couple so hard
Ohsehunnie:i ship sehun with luhan but never mind i try my best to support her relationship.

Sehun skroll fonnya hampir keseluruhan lawan web menyebarkan foto-foto perkahwinannya pagi tadi,ada yang memuji song ji hyo yang kini sudah pun bergelar isterinya dan tak kurang juga yang mencaci ji hyo.peliklah manusia zaman sekarang ni,suka mencaci fizikal seseorang agaknya dia orang tak pernah dengar yang dalam dunia ni mana ada manusia sempurna,mereka menghina seakan mereka tu perfect dari atas sampai bawah.kalau mereka hina orang lain tak apa lah juga,ni dia hina song ji hyo.dia sorang je boleh.

Dari berbaring sehun bangun kelopak mawar merah yag bertaburan di atas katil pengantinnya diambil dan dicuim.wangi sangat dan dekorasi di bilik vvip yang menjadi penginapan dia dan ji hyo sangat sesuai degan jiwanya yang remaja..remaja ke?.sehun mengeluh pintu masuk ditenung menunggu isteri atas kertasnya itu masuk ke bilik mereka.sesekali dia menggigil kesejukkkan apabila angin sejuk mula mencengkam tubuhnya yang tidak berbaju.biasalah dah malam dia memang selalu berlenggeng bila tiba waktu tidur hanya musm sejuk je dia berbaju.

Sehun lantas cuba berbaring semula still menunggu isteri atas kertasnya itu.dah pukul 12 malam still tak masuk bilik ni mesti kena soal siasat degan hyung-hyungnya itu.kali terakhir dia nampak ji hyo ketika dia ke lobi di situ ji hyo dikelilingi hyungnya.malas nak sertai dia terus masuk bilik.

******

hampir 3 jam ji hyo berborak bersama member exo yang tak habis-habis menyoal itu dan ini macam hari esok dah tak da tambah merimaskan bila mata owl kyungsoo sedari tadi asyik memerhatikannya cute memang cute.tapi dia rasa dirinya berada di kandang pesalah memanglah mereka melayannya baik tapi ada dua insan yang sedari tadi diam memeluk tubuh sambil memandangnya sinis.dua insan itu adalah chanyeol dan lay.

Lamunannya terhenti apabila pehanya ditepuk suho yang duduk disebelah.tangan suho yang melekat di peha ji hyo ditepuk kasar d.o yang duduk disebelah kirinya.matanya yang sedia besar dibesarkan lagi.
"Cakap jelah tangan tak yah gatal sangat "marah d.o.
Suho yang sedar kesilapannya segera meminta maaf pada ji hyo.
"Ni oppa nak cakap yang sehun tu sebenarnya manja orangnya memanglah luaran nampak macam dia je hidup dekat muka bumi ni tapi trust me dia okay sebenarnya.kadang-kadang je perangai dia macam minta kaki so,kalau ji hyo nak tip apa-apa just tanya oppa arreso?"senyuman terlebih gula diberikan buat isteri sehun entah kenapa tiba-tiba cute pula ji hyo ni.

Seketika kemudian seorang yeoja staff yang menguruskan perkahwinan ji hyo dan sehun menghampiri ji hyo yang sedang ralit bersembang dengan exo ditangannya ada sekeping kad yang menjadi tujuannya kesini.

"Miss oh tdi masa saya didewan ada namja bertopeng datang dan hulurkan kad ni pada saya.di situ tertulis nama puan"terang yeoja itu sambil menghulurkan kad yang diterimanya tadi sejurus selepas itu dia terus beredar.

Ji hyo meneliti kad berwarna hitam yang diterimanya tadi.dia kemudiannya membalikkan kad itu.

Aku tahu siapa kau rapper d.i.a-s

Kad itu dironyokkan pandangan member exo tidak dihiraukan lantas dia bangun dan menyinsing baju pengantin,dia lantas berlari keluar.diluar hanya kelihatan deretan kereta dan beberapa staff yang sedang bertungkus lumus mengemas.

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now