CHAPTER 49

2.6K 184 4
                                    

[Coming soon]

Suga merenung biasan wajahnya dicermin bilik air aparment nya  ditepi cermin itu tertampal gambar ji hyo..
Suga merenung gambar itu dengan dendam yang semakin membara kerana ji hyo berani mencabar kelakuannya dengan mengugutnya..
"Argh... "Suga menumbuk cermin itu berkali-kali tangannya yang berdarah dijilat dan dia tersenyum sinis, kemudiannya dia tertawa sambil menanggalkan gambar ji hyo..

Dia duduk bersandarkan tab mandi kaki dilunjurkan jarinya mengitari gambar ji hyo yang sedang tersenyum gambar yang diambil ketika ji hyo sedang sibuk melayan pelanggan di cafe miracle..
Suga ketawa mengenangkan betapa lemahnya ketika dia diugut ji hyo tadi dalam sejarah hidupnya tidak pernah seorang pun yang memijak-mijak maruah dan harga dirinya selama ini dia disanjung tetapi bila dia kenal yeoja yang mempunyai dua personaliti itu hidupnya dipenuhi dengan dendam dia kalah bila melihat mata milik yeoja itu hatinya berbelah bahagi dengan dendam dan cinta ya! Cinta dia tak menipu dia memang cintakan ji hyo tetapi ketika yeoja itu menolaknya dia tak terima dan dendamnya semakin bercambah ketika yeoja itu memukulnya di parking lot.

"Cinta boleh membunuh dan juga boleh menyembuhkan dan... Cinta aku boleh membunuh cinta kau pada sehun... Aku benci kau.. Aku benci kau.. Argh... "Suga menjerit gambar ji hyo digenggam kemas bergema jeritannya di dalam bilik air..

Suga bangun dengan titisan darahnya yang mengalir ditangannya, dia keluar membuka almari dan mencapai sebuah beg yang disorokkan dicelahan baju..
Lantas kotak itu dibuka kasar pistol yang terletak elok di dalam kotak dipandang tanpa niat untuk pegang lantas matanya kabur dengan air mata fikirannya bercelaru lantas kotak itu dibaling ke dinding..

Suga merentap rambutnya kasar,mukanya diraup berkali-kali fikirannya diasak dengan perasaan dendam hati kecilnya mula mempersoalkan tindakan kejamnya manakala otaknya masih merangka agenda yang mampu diberi gelaran sebagai pembunuh ya! Dia ada niat untuk membunuh ji hyo tapi setiap kali dia punya perasaan itu hatinya selalu kalah melihat kembali segala kebaikan yang pernah ji hyo beri padanya sampailah dia menyimpan perasaan pada ji hyo.
Perasaan yang mengubah segalanya cintanya ditolak buat dia rasa terhina habis semua terkambus segala kebaikan ji hyo padanya dulu..
Suga menghempas badannya diatas katil merenung siling kosong lantas pil tidur yang digenggamnya tadi dimasukkan ke dalam mulut..

"I ha... Te... You"perkataan itu diulang sampailah matanya tertutup rapat..

***********

"Ji hyo... "Jerit sehun dari dalam biliknya. Manakala ji hyo yang berada di ruang tamu terkejut dengan jeritan padu bukan takut dengan jeritan tu tapi lebih kepada geram yelah bukannya telinganya pekak nak dengar panggilan hantu susu tu jadi tak payah lah menjerit sampai timbul urat tekak.

Ji hyo mengambil langkah pura-pura tak dengar tu mesti suruh ambilkan tuala macam tak boleh ambil sendiri apa guna tangan panjang kalau ambil tuala pun nak harapkan orang..
Biskut panda yang masih berbaki di dalam piring disumpat ke dalam mulut sesekali matanya bersinar melihat actor kesayangannya iaitu lee min ho yang sedang beraksi di dalam kaca televisyen hilang terus bebelannya bila melihat senyuman Bintang halyu itu.

"Oh! Lee min ho saranghae.. "
Pap TV dimatikan oleh siapa lagi kalau bukan hantu susu..
"Bwo. Saranghae yah! Budak katek kau tak dengar ke aku panggil kau.. Asyik-asyik dengan lee min hoo kau tu.. Saranghae?? Ei geli aku kalaulah actor kau tu dengar perkataan tu dari mulut kau kompem mati berdiri dia"bebel sehun sambil mencapai remote control dan menutup televisyen.

"Jeles cakaplah jeles masalah betullah awak ni saya baru nak tengok TV yang awak mengedik panggil saya dah kenapa? "Soal ji hyo sambil mencapai majalah diatas meja disebelah sofa.

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now