[41]

13.4K 585 12
                                    

I'm so so so sorry lambat update citer ni 😭 sejujurnya author giler busy kome 😟😭 lagi satu idea tuk next chapter tak jumpe kt ne tu lagi menyakitkan 😢

Sorry kome. Thanks 💜🌈💖 pada yg still setia tunggu citer ni di update 👌 author terharu 💕🙏.

Author cume nak korg vote komen je boleh kan? Tak banyak 👌🙏 cukup bagi author semangat 😆😹

########

Mia membesarkan matanya tidak percaya tentang segala yang keluar dari mulut Is sebentar tadi. Mia masih terpiga dengan keadaan dewan yang hingar-bingar akibat sorakan semua orang pada ucapan Is.

Is mengukirkan senyuman manis pada Mia. Is mengeluarkan sejambak bunga mawar merah yang telah dihias dengan baik. Sampai di hadapan Mia. Is menyerahkan jambakan bunga tersebut kepada Mia.

Semakin kuat sorakan daripada orang yang ada di dewan tersebut. Melihat boss mereka yang dikenali ding in dengan setiap orang tidak kira lelaki mahu pun perempuan.

Boleh romantik begini dengan isterinya. Siap bunga lagitu. Bukan itu sahaja ucapan yang mengambarkan kebahagian dalam hidup boss mereka. Rakan kerja Is juga tidak lepas dari mengusik mereka.

" For you my life ". Ujar Is sambil menghulurkan jambakan bunga tersebut. Mia yang masih blur terus mengambil. Wajah Is dicari untuk menjelaskan maksud atas semua ini.

Selepas beberapa saat baru Mia dapat memproses apa yang telah terjadi. Sorakn dan usikan masih kedengaran lagi. Seketika muka Mia mula berubah warna. Akibat malu. Setelah faham semua yang dilakukan oleh Is.

Mia sendiri tak menyangka yang Is boleh berkata begitu pada khalayak ramai. Mia sekali pun tidak menyangkakan. Mia fikir yang Is seorang yang dingin tanpa perasaan.

Rupanya tidak. Terimbas kembali ucapan Is sebentar tadi.

" Thanks for my lovely wife yang selalu menyokong saya. Sehingga kejayaan syarikat ini meningkat tinggi. My wife yang selalu ada di sisi saya. Dan saya tau yang saya tak romantik macam orang lain tapi untuk pengetahuan semua orang. I love you. I love you my wife ; Mia. Jiwa dan masa depan saya ".

DEVIL MAN!!! Where stories live. Discover now