Notes

526 20 7
                                    

Assalamualaikum semua.

Lama tak dengar khabar, kan? Saya mintak maaf kerana lama mendiam disebabkan bebanan kerja yang berlebihan dan jugak terlalu banyak fasa peralihan yang sedang berlaku dalam hidup saya. Saya mintak maaf juga kerana tidak dapat meneruskan publishing cerita ini atas sebab yang akan saya jelaskan di sini.

Alhamdulillah cerita ini sudah berjaya diterbitkan oleh Lovenovel Publication, dan akan keluar insyaAllah dalam bulan September. Saya telah pun menandatangani kontrak dan atas sebab itu juga, saya tidak dapat menyebarkan manuskrip di mana-mana platform atas dasar copyright.

Sebelum ini saya ada meminta pembaca untuk follow saya jika mahu terus membaca chapter yang seterusnya. Ini kerana saya ingin meletakkan privacy pada buku ini hanya untuk followers saya sahaja dan tidak terbuka untuk bacaan public. Tetapi cara sebegitu juga sebenarnya tidak dibenarkan. Kerana itu, kalau sesiapa yang nak unfollow balik pun boleh, dan sekali lagi saya memohon maaf kepada anda semua.

Jadi jika sesiapa ingin mendapatkan buku ini, dipersilakan berkunjung ke laman web atau faebook page Lovenovel Publication. Versi buku adalah lebih clean (kurang carutan mungkin :-P) dan juga lebih tersusun ayatnya.

Terima kasih diucapkan kepada semua yang telah menyokong selama saya bertungkus lumus menulis buku ini.

Kalau ada masa, silalah jenguk penulisan saya yang satu lagi, yang berjudul Lust V Love. Dan anda akan mendapati cerita ini adalah total berlawanan dengan cerita Mencari Jalan Pulang, kerana cerita Lust V Love adalah lebih ditujukan kepada pembaca dewasa dan matang.

Terima kasih sekali lagi dan goodluck!

Terima kasih sekali lagi dan goodluck!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mencari Jalan PulangWhere stories live. Discover now