98 Line & 99 Line

3.9K 385 157
                                    

Eleven

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eleven

Name: Boo Seungkwan
Nickname: Seungkwan / Boo / Diva Boo
Birthdate: 16 January 1998
Age: 16 years old
Element: Timer
Profile: diterima oleh Magical Highschool ketika berumur 15 tahun, siapa tak kenal Boo Seungkwan di Magical Highschool memang NOOB, paling suka korek rahsia orang lagi-lagi bila tiada siapa tahu latar belakang seseorang, official MC di Magical Highschool.

"Ish bosannya kelas ni" rungut Seungkwan perlahan, kelihatan semua pelajar di dalam kelasnya sedang menumpukan perhatian pada Miss Suzy kecuali Seungkwan.

"Apa kata aku ponteng sekejap?" Seungkwan memandang kekiri dan kekanan apabila berada tiada siapa sedar akan niatnya terus dia memetik jari.

Dengan sekali petik masa terhenti di dalam kelasnya. Seungkwan bangun dengan riang sambil berkata maaf pada gurunya itu.

"HAHAHAHAHAHAHA!!" Pelajar-pelajar yang lalu lalang di luar kelas Seungkwan memandang jejaka itu pelik lalu memandang kelas itu semula, alangkah terkejutnya mereka kelas itu tidak bergerak langsung.

"Kena sihir Seungkwan lagi la tu" ujar salah seorang pelajar disitu lalu menggelengkan kepala. Dah masak dengan perangai Seungkwan itu.

Sedang Seungkwan berjalan lenggang lenggok, dia terserempak dengan Jeonghan di lobi.

"Eh sunbae!!" Sapa Seungkwan riang. Jeonghan yang masih menguap itu membalas sapaan jejaka itu tiba-tiba dia tersenyum sinis, tongkat terus muncul ditangan Jeonghan.

"Wae—

Belum sempat Seungkwan ingin menghabiskan ayatnya, muncul air dengan kuantiti yang banyak seperti hendak menyimbahnya, tetapi Seungkwan cepat bertindak dia mengeluarkan tongkatnya mulutnya mula membaca jampi dan iainya berhasil, Air itu dan Jeonghan tidak bergerak langsung.

Seungkwan mula berlari dan berdiri di belakang Jeonghan, dia membaca jampi semula dan air itu dan Jeonghan mula bergerak. Habis basah lantai lobi.

"HAHAHAHHAAH WERKK TAK KENA" ejek Seungkwan siap menggoyang bontot di depan Jeonghan.

"Hek tak kena? Seungkwan cer pandang atas" Patuh dengan arahan sunbaenya, Seungkwan pandang keatas selepas itu dia memandang Jeonghan dengan datar, kelihatan air yang sama kuantitinya seperti yang tadi sedang siap sedia untuk jatuh di atas jejaka itu.

"Series la, sunbae -_-"

"Hahahaha" Jeonghan mengangkat tongkatnya lalu dihalakan kearah Seungkwan.

Splash!

Habis basah lencun Boo Seungkwan, tidak ada satu pun yang tertinggal termasuk seluar dalamnya🌚🌚

"Ish!! Sunbae!!" Marah Seungkwan, dia menghalakan tongkat padanya dan membaca jampi, cahaya terang mula kelihatan, jubah Seungkwan mula kering seperti belum berlaku kemalangan itu tadi.

Magical Highschool ||Seventeen||Where stories live. Discover now