39

2.7K 266 524
                                    

"GOOD MORNING EVERYBODY!!!" Pekik Mingyu di hadapan rakan-rakannya yang masih lagi mamai dan ada yang masih belum bangun dari tidur.

"DIAM LA MEMEKAK JE TAU" marah Seokmin lalu melempar bantal di wajah jejaka tinggi lampai itu.

"Wuuu comelnya diorang tidur" ujar Soonyoung dengan tangannya erat memegang telefon miliknya, dia memandang ketiga-tiga hyung tertuanya lalu telefon diarahkan pada mereka.

Klik!

Satu, tangkap gambar Jisoo yang tidur ditengah-tengah antara Seungcheol dan Jeonghan.

Uwu author shipper Jihancheol hiks lagi kuat dari mana-mana shipper *hidup 95 lines*

"Aww comelnya friendship goals gitu, kenapa la kita tak macam ni je" Soonyoung mengerucutkan bibirnya cemburu, memandang ketiga-tiga rakannya yang sebaya dengannya.

"Sebab kau suka rembat barang aku" jawab Junhui yang baru sahaja bangun dari tidurnya.

"Kau selalu flirt dengan aku dho, serius geli dan menjauh dari aku now!!" Arah Jihoon dengan tangannya mengangkat bantal miliknya tinggi-tinggi, menyuruh jejaka bermata sepet itu menjauh darinya apabila melihat Soonyoung seperti berura-ura mendekatinya.

"Kau annoying, aku still berdendam dengan kau sebab kejutkan aku 4 pagi haritu lepastu heret aku naik vespa terkentut-kentut kau tu" ungkit Wonwoo, masih tak dapat dia lupakan pasal benda tu disebabkan semua tulah dia jadi bodoh satu hari semalam sebab tak cukup tidur.

Alah Jeon Wonwoo tak tidur ke cukup tidur ke kau sama je dengan member kau yang lain sel otak semua kongsi-kongsi.

"Hello!! Terkentut-kentut macam mana pun vespa aku tu sekurangnya dia tak keluarkan gas beracun yang busuk macam gas kentut kau tu" bentak Soonyoung geram.

"Bau kentut aku, kau jangan buat main ek aku kentut kat muka kau baru tau" balas jejaka berkaca mata itu tidak mahu kalah.

Soonyoung merengus geram malas hendak melayan karenah jejaka itu, dia menyambung semula membawa telefonnya pergi ke dua jejaka yang masih tidur tidak jauh 95 line.

Klik!

Dua, tangkap gambar Hansol dan Seungkwan yang tengah tidur sambil menyepak antara satu sama lain.

"Diorang ni couple ke tak? Lain macam position diorang tidur ni" komen jejaka itu sambil memandang gambar dan 98 line itu silih berganti.

"Jangan la kacau diorang, semalam diorang alami rough night hyung apa tau🌚🌚" celah Mingyu dengan sengihan nakalnya manakala Seokmin memandang jejaka tinggi lampai tidak faham.

"😐😐😐"

"Babinya la siapa yang kata macam tu?" Maki Hansol, dia bangun dari perbaringannya lalu menolak Seungkwan menjauh darinya.

"Dengar je ayat macam tu terus bangun ye, nakal😏😏" usik Minghao, Seungkwan baru bangun memandang hyungnya hairan. Apahal buat muka gatal macam tu?

"Siapa ajar Minghao cakap macam tu? Biashe dia tu" ujar Jisoo yang baru sahaja beberapa minit yang lepas sudah terjaga dari lenanya diikuti Jeonghan dan Seungcheol.

"Seungcheol ajar!! Aku ni ajar benda baik je" tuduh Jeonghan sambil jarinya menunjuk Seungcheol yang sedang menguap besar.

"Hoi cakap baik sikit!! Asal benda tak elok je kat aku bila benda baik kat kau pula" kata Seungcheol tidak terima.

"Well lumrah kehidupan terima jelah hakikat" jejaka itu mengangkat kedua-dua bahunya malas.

"Pale lutut kau"

Magical Highschool ||Seventeen||Where stories live. Discover now