Announcement

12.4K 259 39
                                    


Hey dear readers, first and foremost ini bukan update dan saya nak minta maaf! Saya dah tak boleh update lagi dah buat masa sekarang. Untuk lagi tepat, mungkin tahun ni, saya take a break kejap!

EXAM!!! Yes exam lagi penting kan? Nak menentukan masa depan! SPM tahun ni heee. Next month, trial tapi still main phone. So, buat masa sekarang saya nak log out wattpad. Nanti bila dah habis SPM! I come back hokayy. Saya minta maaf sangat-sangat tak dapat habiskan citer ni dulu sebelum tumpukan sepenuh perhatian kpd pelajaran. Tapi masa tak mengizinkan! 😫. Oktober dah exam!

Sedih sangat nak tinggal dan stop menulis 😭😕. Sejujurnya seronok sangat sebenarnya menulis citer ni utk korang. Komen-ii pun memuaskan, thank you 💛💜. Saya baca je semua. Saya tahu banyak je silent readers, takpi takpelah asal korang baca dan enjoy pun dah cukup 😘.

Kalau rasa tak boleh tunggu lama-lama, buang jelah citer ni dari reading lists korang k. Assalamualaikum semua :')).

🌹🌹🌹

Spoiler next chapter of That Mr Arrogant Is My Husband:

Karekter baru akan datang, siapa tu? Nak memusnahkan rumah tangga Syed mungkin atau tidak? Apakah yang akan terjadi pada Putri bila Syed mula menyendiri dan tidak melayannya? Kenapa Syed nak menyendiri? Melissa si ular tedung tu pun menyelup masuklah apabila konflik rumah tangga antara Syed dan Putri bermula.

Farhana dan Megat Aiman? Apa pula yang terjadi pada mereka? Kisah silam apa yang berlaku antara Megat Aiman dan kakak Farhana iaitu Farina?

Iyyad Haiyan, adakah dia akan menerima jawatan CEO dengan sempurna jika karekter baru itu muncul? Hubungan Saiful dan Rafiqa? Semakin baik atau semakin menjauh? Jadi ke Mimi Elisya dan Hanif berkahwin? Hubungan Iyyad Haiyan dan Nur Farhana bagaimana pula?

Buatlah andaian anda sendiri apa yang akan berlaku nanti di ruang komen.

Sekian, ikhlas dari saya, Shaz 🌹🌹. " It's not a goodbye but see you later."

That Mr Arrogant Is My Husband!  ✅Where stories live. Discover now