CDZ: Bahagian 2

3.7K 340 118
                                    

Hi CDZ readers!

Okay, mengenai bahagian 2 utk CDZ ni:

👉🏻 Bahagian 2 hanya akan di'release' setelah jumlah vote mencecah 30,000. Oleh itu, bagi yg belum vote, sila vote 🤗.

👉🏻 Walaubagaimanapun, bagi yg ingin membaca bahagian 2 terlebih awal, bolehlah membeli ebook (dlm bentuk pdf) dgn harga RM20/ BND7. Ebook akan merangkumi kesemua bab iaitu dari Bab 1 hingga bab 65.

Utk pembelian, pembayaran bolehlah dibuat kepada account Maybank (yg akan dinyatakan kemudian setelah bahagian 2 siap ditulis). Kepada pembaca dari Brunei Darussalam, boleh pm author untuk mendapatkan BIBD account detail nanti ye.

Screenshot payment tersebut dan kirim kepada Line atau Telegram ID author, Lala6teen. Kemudian, ebook akan dikirim kepada anda.

Peringatan penting: bahagian kedua belum siap. Jadi, beri author masa utk menyiapkn bahagian kedua terlebih dahulu. Author akan maklumkan kemudian jikalau sudah siap.

👉🏻 Terakhir sekali, author ingin memberi ebook secara percuma kepada 2 org pembaca bertuah. Syarat2 utk menjadi pembaca bertuah ialah:

1. Wajib follow akaun Lala6teen
2. Komen tentang cerita CDZ. Komen di bab ini ya? Komen yg menang akan dipilih oleh seorang rakan wattpad yg author pilih. Komen dipilih berdasarkan komen yg mampu menarik perhatian pembaca lain yg belum pernah membaca CDZ. Komen yg menang juga akan diletakkan di Story Description CDZ.

👉🏻 Last but not least, author ingin mengucapkan berjutaan terima kasih atas sokongan para pembaca CDZ. Tanpa sokongan anda semua, cerita CDZ tidak akan sampai ke tahap ini. I love y'all ❤.

Yours Truly,

AJ

Update:

Berdasarkan dari pilihan dari rakan wattpad auhtor, pemenang bagi Komen Terbaik ialah Aisy_Zackry dan nicekix. Tahniah, dearest!

Dan terima kasih juga untuk para pembaca yang meninggalkan komen yang menggembirakan hati author. Thank you, darling- darling semua 😘.

FYI, part 2 belum siap ye. Harap bersabar 🤗.

Lagenda Cinta Seribu Tahun (Bhg 1)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt