Chap 34

1.1K 79 63
                                    

TW & MC - Here comes the nightmare~

⚠🔞⚠🔞⚠

P/S: Kalau ada yang tak boleh baca 'rape' dan kekasaran, author sarankan untuk korang ke chapter next dengan segera. Uwu

⚠🔞⚠🔞⚠

"Ha-Halilintar... "

Jantung Gempa mula berdegup dengan pantas sekali. Dia dapat merasakan bulu romanua tegak berdiri di badannya sewaktu dia melihat wajah menyeramkan Halilintar. Iris ruby Halilintar bersinar dengan terang sekali. Persis seekor pemangsa yang sedang memandang bakal mangsanya dengan tajam sekali sebelum dibaham tanpa belas kasihan.

"You fucking bitch! "

Gempa dapat merasakan bahawa akan ada petanda yang tidak baik akan datang. Dia ingin lari!

Namun nasib tidak menyebelahi Gempa. Halilintar terus menghempas pintu rumah dengan kuat dan dengan cepat meluru dan mendekat ke arah Gempa.

Belum sempat Gempa dapat buat apa-apa, sedar-sedar sahaja dia sudah berada di atas lantai dan ditindih kuat oleh Halilintar. Wajah Gempa panik dalam pada masa yang sama menahan rasa sakit selepas terkena impak sewaktu dia jatuh tadi. Kepalanya sakit kerana terjatuh di atas lantai tanpa apa-apa perlindungan. Badannya sakit juga kerana ditindih oleh Halilintar.

Gempa menatap wajah Halilintar. Dia dapat menghidu bau alkohol yang kuat sekali datang dari badan lelaki di atasnya. Mata Gempa mula berair. Dia seolah-olah dapat meneka akan nasibnya selepas ini. Tetapi dia tidak ingin hal itu berlaku! Jadi dia cuba menghalang dan menolak badan Halilintar dengan menggunakan kedua belah tangannya.

"Halilintar! Hentikan!! "

Pap!

"Shut up BITCH!! "

Airmata Gempa mula mengalir deras sewaktu dia menerima tamparan yang kuat dari Halilintar. Gempa mula teresak-esak menangis sebaik sahaja Halilintar mencengkam rambutnya dengan kuat sekali.

"You are fucking troublesome you know? YOU MAKE MY LIFE LIKE A HELL!! "

PANG!!

"ARGH! "

"YOU ARE NOT SUPPOSE TO COME IN MY FUCKING LIFE!! "

PANG!

Setiap satu tamparan terasa begitu menyakitkan sekali. Gempa dapat mendengar bunyi berdesing di dalam telinganya kerana kesan dari tamparan tadi. Tetapi ia tidak seberapa daripada menerima tamparan yang kuat dari Halilintar. Ia amat menyakitkan!

"Halilintar please! S-stop!! "

Pang!

"Akh-!! "

"You son of bitch! Sebab kau hidup aku merana!! "

PANG!

Wajah Gempa sudah mula membengkak kerana tamparan tersebut. Bibirnya juga mengeluarkan darah kerana kesan luka yang muncul di dalam mulutnya. Airmata Gempa semakin deras mengalir dari matanya.

Love Me Like You Do [C]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora