Chap 49

833 78 41
                                    

TW- Trigger Warning!







Shraanng!

Halilintar mula mencelikkan matanya dengan perlahan-lahan selepas kesedaran mula datang. Entah kenapa dia dapat merasakan bahawa dia telah tidur selama lebih kurang sebulan lamanya. Adakah dia koma? Tak mungkin dia akan tidur selama tu.

"Sssstt... "

Halilintar sedikit meringis kesakitan apabila dia dapat merasakan bahawa kepalanya tiba-tiba berdenyut dengan kuat dan menyakitkan sekali. Dia ingin menyentuh kepalanya namun entah kenapa dia seolah-olah tidak dapat merasai tangannya.

Halilintar menoleh ke arah kanannya dan mendapati tangannya kini sedang digari. Dia menoleh ke arah kiri pula dan tangannya yang itu juga turut digari. Halilintar mula panik.

'Apahal ni?! '

Kreeeaakk!

"Ooh? Sudah bangun? "

Halilintar serta-merta menoleh ke hadapan semula untuk melihat siapa yang menyapanya itu. Matanya terbeliak sebaik sahaja dia melihat susuk tubuh Ying yang kini sedang berjalan mendekatinya beserta dengan senyuman sinisnya.

"Y-Ying... What the heck is this?! Apahal tangan I digari?! "

Ying semakin tersenyum.

"Kenapa U tanya? Sebab I nak ia digari lah, Hali."

Halilintar terkejut besar selepas mendengar pengakuan daripada gadis itu. Tidak pernah seumur hidupnya dia membayangkan bahawa kekasihnya itu akan melakukan hal yang sebegitu keji ke atasnya.

"Apahal U gari I?! Apa salah I?! "

"Apa salah U? Uumm... Apa salah U, ya?"

Ying menongkat dagu dengan menggunakan jari telunjuknya sambil mendongak ke atas. Gaya diva. Dia cuba mempamerkan wajah yang seolah-olah sedang memikirkan sebab atas apa yang dia buat pada Halilintar.

Namun tidak lama kemudian dia tersengih lalu menjeling ke arah Halilintar.

"Hehe~ Rasanya I tak layak untuk beritahu alasannya. "

"Then who?! Tell me who the fuck can explain this?! What's wrong with you?! Apa salah I dekat U, hah?! "

"Dia takde kaitan apa pun dengan kau, Hali. Aku ada. "

Terdengar suara asing yang tiba-tiba mencela, Halilintar segera melihat ke arah susuk tubuh seseorang yang sedang berjalan mendekati Ying dari belakang gadis itu. Dan mata Halilintar serta-merta terbeliak besar.

"Kau-?! "

•°•°•

"Tahniah, Gempa! Kandungan kamu telah mencecah seminggu! "

Tiada respon yang dapat diberikan oleh Yaya dan Gempa setelah mereka mendengar keputusan yang dinyatakan oleh doktor tadi. Masing-masing bagai hilang nyawa mereka dari situ.

"Uumm... B-berapa agak-agaknya tempoh sebenar hamil dia doktor? "

Yaya, yang seolah-olah baru tersedar dari lamunannya terus bertanya kepada doktor tersebut. Dia harus memastikannya umur sebenar kandungan itu untuk memastikan bahawa adakah ia tepat dengan tempoh Halilintar rogol Gempa sebelum ini. Ah, tapi takkan dia nak cakap Gempa telah melakukan seks dengan orang lain? Tak mungkin. Tapi abaikan, sekurang-kurangnya dia kena tahu juga berapa umur sebenar kandungan itu, kan?

"Hmm... Lebih kurang dalam 11 hari macam tu? "

Doktor tadi berkata sambil melihat kepada keputusan scan tadi. Yaya meminta untuk melihat keputusan itu dan dengan segala hormatnya doktor tadi memberikan kertas yang dicopynya kepada Yaya.

Love Me Like You Do [C]Where stories live. Discover now